21

372 36 0
                                    


Mutta muut ihmettelivät että miksi minä huusin. ''Onko siel kaikki kunnos?'' Yasmine kysyi. En vastannut mitään. Pyyhin haavani ja lähdin pois. En välittänyt tälläkään kertaan muista. Mutta ne taas kuiskuttelivat toisilleen. Annoin olla. Painuin keittiöön. Siellä oli yksi henkilö. Joka oli totta kai Nylon. Yritin olla välittämättä hänestä. Mutta hän aukaisi suunsa. ''Jos sulla on vielä tunteita muhun miksi suutelet mun nykystä poikaystävää'' En vastannut mitään. Nylon tuli mun eteen mutta yritin väistää. Hän esti sen. ''Mä en ymmärrä sua. Ja sä voisit vastatakkin mulle'' Yritin mennä sen ohi mutta hän kaato mut maahan. Nylon kaatoi minut taas maahan. Nylonista alkoi tulla väkivaltainen. Hän huomasi haavan. ''Ootko sä viilelly'' En taaskaan sanonut mitään ja nousin seisomaan. Otin jääkaapista bissen ja lähdin pois. Nylon ei tällä kertaa sanonut mitään. Astelin omaan huoneeseen sängylle istumaan ja avasin bissen. Annoin oven olla auki. Hörpin juomaa ja mietiskelin asioita. Mutta Nylon oli seurannut minua. Hän tuli huoneeseen. ''Mä haluun tietää miks viiltelit'' Meinasin tukehtua juomaan koska pelästyin Nylonia. ''Koska nyt vain on vaikeaa, mut sun pitää nyt lähteä'' Nylon oli ihmeissään. ''Ja sanot hyvästi etkä palaa enää'' Jatkoin. Nylon ei liikkunut minnekkään. ''NYT'' Huusin ja Nylon säikähti. Hän meni ovesta ulos ja laittoi sen kiinni. Kyyneleet virtasivat silmissäni ja heitin bissen maahan. Nylon oli ilmeisesti jäänyt kuuntelemaan vielä. Hän tuli takaisin huoneeseen. Yllätyin, hänen silmänsi oli punaiset. ''Kerro nyt mikäs sul on'' Menin nurkkaan istumaan. '' Jos mä puhun sulle Casper tappaa mut'' Sanoin ja yritin olla olematta katsekontaktissa. ''Eikä tapa'' Nylon sanoi ja laittoi oven lukkoon. Hieman ärsyynnyin siitä. Hän tuli viereeni istumaan. Peräännyin hiukan. ''Kerro nyt'' Tein huokauksen. ''Casper suuteli oikeasti mua tahalleen jotta sä olisit vihanen mulle'' Sanoin. Kyynel vierähti poskeani pitkin. Nylon oli aika ihmeissään. ''Eli siis et suudellu sitä oikeasti.. Ainakaa omasta tahdosta?'' Nylon kysyi. Nyökkäsin. Nylon nousi seisomaan. Hän meni oven luo. ''Mun pitää puhua nyt Casperille'' Nousin itsekkin seisomaan. Pudistin päätäni. ''Ei kannata.. Se vain lyö sua useammin.. Ja tappais minut'' Nylon oli taas hämillään. ''Mistä tiesit että se on lyöny mua?'' Istahdin takaisin sängylle. ''Sun kädessä on mustelma'' Sanoin ja näytin omalla kädellä Nylonin mustelmaa. Nylon katsoi kättään ja piilotti mustelman. Nylon tuli myös takaisin istumaan. ''Ehkä oot oikeassa.'' Menin taas kauemmas. En halunnut että hän taas sekottais pakkaa. ''Mutta me ollaan silti erottu ja ei me enää voida yhteen palata'' Sanoin. Nylon mumisi jotain ja nousi taas ylös. Hän asteli oven luo ja avasi sen. Eikä sanonut mitään ja lähti pois. Jäi hieman tyhjä olo. Kun olin jo tottunut siihen että meillä oli pieni suukko tai jotain semmoista.

Kiss me againWhere stories live. Discover now