22.

375 37 0
                                    


Mutta tavallaan oon tottunu tähän. Eihän me olla enää pari. Onkohan Lumi vastannut vielä mitään siihen viestiin. Otin puhelimen lattialta. Olinhan sen joskus siihen viskannut. Ainiin tuo kaljakin maassa.. Otin peiton ja viskasin sen kaljan päälle. Kyllä se noinkin kuivuu. Puhelimen näyttöön oli tullut lohkeama. Puhelin toimi kuitenkin hyvin. Viestiä tosin ei ollut vielä tullut. Laitoin puhelimen hyllylle. Kuulin jotain riitaa ulkopuolelta. Raotin ovea ja katsoin mitä muualla tapahtuu. Nylon ja Casper tappelivat. Casper oli juuri saannut tietää ilmeisesti suudelmista. Ja muutenkin kaikesta. Casper tyrkkäsi Nylonin maahan ja lähti alas. Menin olohuoneeseen ja katsoin Nylonia ihmeissäni. Sanoin että hän saattaisi aiheuttaa minulle kuoleman. Mutta se olisi ilmeisesti vaan kaikille hyväksi. ''Ootko kunnossa'' Kysyin. Nylon nyökkää ja nousee . Hän hieroo kädellään selkäänsä. Seison kauempana hänestä. Nylon istahtaa tuolille. Hänen ilmeensä muuttui. Casper seisoi minun takanani. Hänellä oli puukko. Hän otti minusta otteen enkä pystynyt liikkumaan mihinkään. Puukko melkein koski kaulaani. Hengitin rauhallisesti mutta olin samalla paniikissa. Nylon oli järkyttynyt. Hän ei pystynyt sanomaan mitään. Itse paniikki alkoi yltymään ja aloin huutamaan apua. ''Auttakaa mut murhataan tänne'' Casper hätkähti ja kiristi otettaan ja työnsi puukkoa vielä lähemmäs minua. ''Hiljaa'' Hän sanoi. Aloin kyynelehtimään. Lopulta Nylon nousi seisomaan. Hän alkoi huutamaan myös apua mutta Casper sanoi jotain joka sai hänet vaikenemaan. ''Ole hiljaa tai lävistän tän kaulan'' Mua alkoi pelottaa. ''Mitä mun pitäisi tehdä että sä et tapa Lukaa'' Casperilla oli virnuileva ilme ja hän vastasi Nylonille. ''Sä tapat Lukan'' Tämä ei kuulostanut yhtään hyvältä. Kuolisin joka tapauksessa nyt. En voisi tehdä mitään. Nylon hiemaan järkyttyi ja hänen silmäkulmat alkoivat vuotamaan. ''Ootko sä tullut hulluksi?'' Nylon sanoo. Casper tiukensi taas otettaan.

Kiss me againNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ