Hän kyllä piti kiinni minusta kokoajan koska pelkäsi hoitajia ja sen sellaista. Taksin kuljettaja viittoi meitä hänen luo. ''Nylon Johnsson ja Luka Bruton?'' Hän kysyi. Nyökkäsimme ja avasin takapenkin oven. Menin reunaan ja Nylon tuli viereeni. Mies käynnisti auton ja menimme pois pihasta. Laitoin turvavyötä kiinni. Erehdyin katsomaan Nylonia silmiin. Miten niin erehdyin. Pliis Luka yritä nyt. Nylon oli edelleen punastunut. Taisin punastua hieman itsekkin. Laskin käden Nylonin kädelle. Kuljettaja vilkaisi meihin päin. Hän laittoi radiota kovemmalle. Ilmeisesti homoja vastaan. Otin käteni pois. ''Meidän ei varmaan kannata kertoa muille mitään vielä tästä suhteesta'' Kysyin. Nylon nyökkäsi. ''Yritetään olla niin että me ollaan riidelty ja ei haluta nähdä toisia'' Nylon sanoi. ''Joo.. Eli me ei siis olla lähellä toisiamme ollenkaan muitten edessä'' Nylon nyökkäsi taas. ''Milloin me sit tavataan toisiamme'' Pieni asia häiritsi. ''No silloin kun tulee hyvä hetki.. Mutta mä nukun sitten alakerran sohvalla että varmistetaan ettei ne luule'' Nyökkäsin itsekin. Mutta mikä on sellainen suhde missä pitää vältellä toisia. No pääasia on että me palasimme yhteen. Höpötimme jotain vielä ja olimme jo perillä. Niin nopeasti se aika kuluu kun juttelee. Avasin auton oven. Nousin ja kävelin ulko-ovelle. Laitoin käteni rivalle. En kuitenkaan avannut sitä. Odotin Nylonia. ''Nähdään sit myöhemmin'' Nylon sanoi ja suutelimme. Avasin oven ja astuin sisään. Sama vanha eteinen, mihinkä se nyt päivän aikana mihinkään muuttunut. Riisuin ulkovaatteet ja laitoin ne naulakkoon. Nylon teki saman perässä. Yritin vakavoitua. Yasmine ja Sakura tulivat heti Nylonin luo. ''Nylon sattuuko suhun'' Sakura uteli Nylonilta. Sivutin heidät ja menin heti keittiöön. Hain sieltä murkinaa. Otin leivän ja jugurtin. Ahmasin ne heti. Sairaalan ruoka oli hirveää. Siitä suuntasin ylös. Porukka oli kasaantuneet Nylonin ympärille. Katseemme Nylonin kanssa kohtasivat. Hymyilin leveästi mutta hätkäytin itseni että vakavoiduin. Istahdin vapaaseen paikkaan Brookien viereen. Brookie ei edes katsonut minuun. Ihan hyvä. ''Haluatteko olla totea?'' Joku kysyi. Kysyjä oli Yasmine. Kaikki pudistivat päätään. Ei nyt jaksaisi olla semmosta. ''Luka miks sun kaula on punanen'' Alex kysyi multa. ''Se johtuu jostai salvasta.. Ehkä'' Sanoin epäröivästi. Nylon vilkaisi minuun päin katsoakseen kaulaani.
ESTÁS LEYENDO
Kiss me again
RomanceLanguage: Finnish ★★★ Epäselvää kirjoitusta, ensimmäinen tarinani mitä olen koskaan vapaa ajalla kirjoittanut. Loppu katkeaa huonosti mutta kyllä minä sen joskus loppuun saan. ehkä. Tarina kertoo kun kaks poikaa, Luka ja Nylon eroaa kahden vuoden...