Molemmat hätkähti ja katso mua. ''Asia yks. Luka sun pitää hyväksyy nyt se että mä oon nyt Casperin kaa. Ja Casper sä et saa kuitenkaa lyödä tota. Ja mä nimenomaa kielsin sua puhumasta mut vitut sä kuuntele mua..'' Sanoin vielä. Luka ei jaksanut olla keittiössä vaan häippäs pois. ''Nylon kuuntele mua..'' Casper yritti sanoa jotai mutta en välittänyt. ''Miks mun pitäis kuunella sua kun sä et kuitenkaa kuuntele mua..?'' Vastasin. Casper yritti halata mutta torjuin hänet. Kävelin Casperin huoneeseen. Casper totta kai seuras minuu. Menin sen sängylle ja kyyneleet vierivät. Casper taas tuli ja yritti lohduttaa. ''Anna mun olla. Mun pitää nyt miettiä'' Sanoin sille. ''Anteeks..'' ''ANNA MUN OLLA EIKÖ MEE PERILLE?'' Mäkin huusin vahingossa. Casper hiukan säikähti ja lähti alas. Nousin kuitenkin istumaan ja aloin kelaamaan asioita. En tiedä mitä mun oikeastaan pitäisi tehdä. Mä kysyn Sakuralta.. Meidän välit Sakuran kaa ei oo olleet vähään aikaan mitkään hyvät.. Mutta keltää muulta ei voi kysyy tämmöstä. Tavallaan Sakuraltakaan en kehtaisi kysyä apua... Sakuran takia meinasimme erota moneen otteeseen Lukan kanssa. Ja lisäksi ennen kuin aloin seurustelemaan Lukan kanssa, Sakuralla oli juttua Lukan kanssa.. Mutta päätin kuitenkin kysäistä siltä. Otin puhelimen taskustani ja etin whats upista Sakuran numeron. Epäilin hetken mutta lähetin silti viestiä: Voidaanko tavata? Tarviin sun apua. Sakuralta tuli melkein heti vastaus ja päädyimme siihen että hän tulisi tänne parin minuutin kuluttua. Hän avasi oven suoraan ja laittoi sen kiinnikkin perässään. Sakura istahti nojatuolille. ''No mikä mieltäsi vaivaa?'' Sakura aloitti keskustelun. ''Tää saattaa olla pitkä tarina mutta.. Haluun avautua jollekkin..'' Sakura näytti hieman yllättyneeltä. ''Ja käännyt mun puoleen'' ''Joo..'' Silmiä alkoi hieman polttaa. Peräännyin hieman taakseppäin ja yritin mennä hupparin taakse piiloon. ''No alas sitten avautua'' Sakura ei ilmeisesti huomannut mutta olin onnellinen siitä. Aloin sitten kertomaan alusta lähtien.''No siis kun oon nyt ollu sala suhteessa Casperin kanssa aika pitkään..'' Sakuran ilme oli aika yllättynyt mutta se ei kuitenkaan sanonut mitään. Jatkoin sitten. ''Jaa tänään aamulla sitten erosin Lukasta..'' Sakuralle alkoi valjeta, tai niin se ainakin näytti. ''Sen takia Luka on ollut alla päin'' Nyökkäsin Sakuralle. ''Mutta mua on alkanut kaduttaa hieman se päätös.. Ja sen lisäksi Casper ja Luka on tapelleet keskenään..'' Sakuralla taas välähti. ''Ja se selittää sen huudon keittiöstä'' Nyökkäsin uudelleen. En pystynyt enää pidättämään kyyneliäni. ''Älähän nyt'' Sakura alkoi lohduttamaan ja tuli mun viereen istumaan. ''En tiedä mitä mä tekisin nyt..'' Sanoin ja yritin pyyhkiä kyyneleitä. Sakura pysyi hiljaa ja tuijotti silmiäni. En kuitenkaan välittänyt siitä. ''Voitko auttaa ja sanoo mitä mun kannattas tehdä.'' Lisäsin vielä. ''Hmmm.. Onko sulla vielä tunteita Lukaan?'' Sakura yritti auttaa. ''Ei kai.. Ehkä.. Ja jos oiskin niin en mä enää sitä sais.'' Oon ihan varma että Sakura kysyi tota että jos se voisi ite iskee Lukan. ''Okei no sanotaan nyt niin että sulla on. Kuinka paljon sitten sulla on tunteita Casperiin'' Sakura jatkoi kyselemistä.
YOU ARE READING
Kiss me again
RomanceLanguage: Finnish ★★★ Epäselvää kirjoitusta, ensimmäinen tarinani mitä olen koskaan vapaa ajalla kirjoittanut. Loppu katkeaa huonosti mutta kyllä minä sen joskus loppuun saan. ehkä. Tarina kertoo kun kaks poikaa, Luka ja Nylon eroaa kahden vuoden...