Nylon epäröi pitkään. Antoi suukon Casperille ja tuli mua lähemmäks. Nylon vilkaisi vielä Casperiin. Casper antoi luvan tähän tehtävään. Nylon viittoi että mun pitäisi seisoa koska se olisi muuten hankalempaa. Nousin seisomaan. Hän laittoi kädet mun hartioille. Ja suuteli minua. Normaalia pitempään. Suutelin itsekkin. Sitten hän lopetti. Tuijotimme toisiamme silmiin pienen hetken. Hän lähti takaisin Casperin luo. Minua alkoi punastuttaa mutta en halunnut että kukaan näkisi sitä. Menin hupparini taakse piiloon. Se oli jotain taivaallista. En pystynyt kuin hymyillä. Huomasin että Nylonkin vain hymyili. Selvisi ettei Brooke edes pelannut. Oikeastaan hän ei olisi saanut edes ehdottaa tehtäviä. Sitten oli Leon vuoro. ''Otan totuuden'' Minut patistettiin keksimään koska en ollut sanonut mitään. Missään välissä. ''Mitä pidät Yasminessa vähiten.'' Yasmine ja Leohan on pari niin päätin hieman härnätä. ''hmm..'' Uskon että niitä löytyisi oikeasti paljon muttei Leo halua sanoa mitään. ''Ehkä.. Oisko hmm. Suutut ehkä liian usein'' Yasmine taisi hieman loukkaantua. Mutta nyt olisi minun vuoro.. ''Luka otatko totuuden vai tehtävän?'' Nylon kysyi. En osannut valita. ''Hmm.. totuus'' Just sanoin että Yasmine ottaa aina totuuden.. Mutta mä pelkään niitä tehtäviä. ''Sano kolme hyvää puolta erossa.'' Casper sanoi. En keksinyt melkein mitenkään mitä vastaisin. Lopulta keksin jotain. ''No ainakin se että sain syyn kuolla. Jaa.. joku muuki sais käyttää Nylonia.. Ja sit vielä ettei sulla ois niin yksinäistä'' Nylon pelästyi selvästi tuota ekaa juttua. ''Etkai sä nyt oikeesti aijo?'' Nylon kysyi. ''No en en..'' Sanoin ja hieman alakulostuin. Mutta en pitkäksi aikaa. Aloin taas hymyillä kun muistelin suudelmaa. En tiedä miten mutta se sai minut hyvälle tuulelle. Niin hyvälle että sivutin toisen kierroksen. Melkein. Kuulin omani nimen ja tehtävä oli juuri annettu Nylonille. Tai oikeastaan se oli kysymys. Koska Nylon valitsi totuuden. Ja kysymys oli että oliko Luka hyvä suutelemaan. Odotin että se vastaisi samalla tavalla kuin Casper. ''Ihan hyvä kai.'' Nylon sanoi ja kääntyi katsomaan Casperia. Casper oli hieman ärtyisä. Hän katsoi koko ajan minua. En tiedä syytä. Enkä haluaisi. ''Haloo?'' Alex heilutti kättä mun edessä. Olin unohtanut kokonaan että nyt olisi minun vuoro. ''Totuus'' Sanoin. Muut vähän aikaa mietti. ''Sano huonoja puolia Nylonissa.'' Minua hieman häiritsi se että kaikki kysymykset liittyi meihin. Ei me olla enää yhdessä. Eikä tulla koskaan olemaan. Päätin huomauttaa asiasta. ''Miksi nää kaikki tehtävät liittyy muhun ja Nyloniin? Ei me olla enää pari eikä tulla olemaan..'' Alex kohautti olkapäitään ja hoputti. ''No en tiiä mutta sun pitää nyt kuitenkin vastata.''
YOU ARE READING
Kiss me again
RomanceLanguage: Finnish ★★★ Epäselvää kirjoitusta, ensimmäinen tarinani mitä olen koskaan vapaa ajalla kirjoittanut. Loppu katkeaa huonosti mutta kyllä minä sen joskus loppuun saan. ehkä. Tarina kertoo kun kaks poikaa, Luka ja Nylon eroaa kahden vuoden...