19.

379 36 0
                                    


Menin jugurtin kanssa huoneeseen. Nyt mun panostuksen aihe sitten katosi taas vaihteeksi. Tuntuu että kävin ihan turhaan suihkussa. Mulla ei ole mitään mahdollisuuksia Nyloniin. Jätin jugurtin pöydälle ja otin veitsen yöpöydältä. ''Jos ihan vahingossa vain veitsi sattuis osumaan kaulaan'' Sanoin hiljaa itsekseni. En kuitenkaan halunnut vetää kaulaani auki. Katsoin rannettani. Oli arpia entisistä viiltelyistä. Laitoin veitsen rannetta vasten. Joku aukaisi juuri oveni. Katsahdin kuka siellä oli. Nylon. Nylon oli ovella. Hänen ilmeensä oli pelästynyt. ''Elä jumalauta ala viiltelee'' Hän sanoi. Laitoin veitsen pois. Ranteeseen ei ehtinyt tulla mitään. ''Ei mulla oo syytä elää'' Sanoin haikeana. Nylon ei osannut vastata mitään. ''Oliko sulla jotai asiaakin..'' Sanoin ja revin kihlasormuksia pois. ''Sitä vaa että ethän sä mitenkää loukkaantunut'' Pudistin päätäni. ''En.. Sä voit nyt lähteä'' Sanoin ja näytin ovea päin. Nylon teki juuri päin vasten ja laittoi oven kiinni. Hämmennyin ja avasin suutani. ''Shhhh'' Nylon sanoi ja lähestyi minua. Hämmennyin vielä enemmän. Hän lähestyi vieläkin. Ja suuteli minua. Ja kaatoi selälleen sängylle. Suutelimme pitkään. Todellä pitkään. Sitten hän lysähti viereeni makaamaan. ''Mä en aina tajuu sua.. Eilen olit sanonut että hyvästi ja sanoit tänään aika selvästi että aijot olla pelkästään Casperin kanssa.. Ja nyt sä tuut vaan tänne ja suutelet mua'' Sanoi. Pähkäilin mielessäni tätä. Tää saattais olla yhtähyvin tote. ''Tota.. Mitähän mä nyt sanoisin..'' Nylon tappeli mielessään. ''Mulla on ollu ikävä sua ja mulla ja Casperilla on ollu riitoja..'' Katsahdin ihmeissäni. ''Okei?'' Nylon ei osannut ilmeisesti päättää mitä sanoi. ''Tota haluaisitko... Ei mitään sittenkään'' Olin hieman ihmeissäni. ''Mun mielestä sun kannattas nyt mennä'' Sanoin ja osoitin ovea. Nyt Nylon menikin sille. ''Tällä kertaa en sano hyvästi'' Nylon sanoi lähtiessään. Olin ihan ihmeissäni. Mitä Casper oikein on tehnyt että Nylon tulisi mun luo turvaan. Kelataanpas nyt taakseppäin. Nylon piti pitkään kädestään kiinni. Silloin kun hän tuli minun luo hän ei pystynyt pitämään siitä ja siinä oli.. Isku jälki. Casper on lyönyt Nylonia! Sen takia Nylon oli niin hyysterinen. Minun on pakko löytää Nylon. Nousin sängyltä ja menin olohuoneeseen. ''Nylon?!!'' Casper oli olohuoneessa. Hän kuuli minut. ''Mitä sä siitä enää haluat??'' En vastannut mitään. ''Eikö se käynyt jo selväks että se ei enää halua sua'' Hymähdin ja jatkoin huutelemista. Casper nousi seisomaan ja tuli mua kohti. Hän saattaisi lyödä minua. Näin hänen takaa että Nylon tuli vessasta. Hän ei antaisi Casperin lyödä minua. Ehkä. Casper tosin teki jotain yllättävää. Hän suuteli minua. Ämmistyin aika pahasti. Casper kuiskasi että mun pitäis olla mukana tai se tappais mut. Tottelin heti ja suutelin häntä kiihkeämmin. Lopulta Casper lopetti ja valehteli päin naamaa. ''LUKA? JOS SÄ ET VOI SAADA NYLONIA NIIN ET MUA AINAKAAN!!'' Hän sanoi ja löi minua. Olin ihan sekaisin. Casper meni Nylonin luo ja kuiskasi sille jotain. Nylon ei sanonut mitään. Hän tuijotti minua. Hänen silmänsä punotti. Tajusin sitten kaiken. Casper teki sen jottei Nylon enää välittäis minusta. Hän oli ilmeisesti kuullut meidän suudelmasta. Teki mieli sanoa jotain mutta jos sanoisin niin Casper tappaisi minut. No ei ehkä tappais mutta ainakin joutuisin sairaalaan. Lähdin takaisin huoneeseen. Kävelin hyllyn luo ja otin avaimen. Menin takaisin oven luo ja lukitsin sen. Kaaduin selälleni sängylle. Nyt ainakin peli olisi menetetty. Vaikka Nylon olisi välittänyt minusta edes hieman, se vihaisisi minua nyt koko sydämestään. Kyynel vierähti silmäkulmasta.

Kiss me againWhere stories live. Discover now