Casper vei roskat roskiin. Nousin ja menin odottamaan ovelle. Lopulta lähdimme pois mäkistä. Kävelin nyt hitaammin koska olin täynä roskaruokaa. Tällä kertaa Luka ei ollut pihalla. Kävelimme asuntolan sisälle. Nyt minua niin kuin alkoi nukuttaa. ''Kello on vasta yhdeksän ja huomenna on vapaapäivä ja silti meen nyt nukkumaan.'' Casper haukotteli. ''Sama vika rahikaisella'' Väläytin hymyn ja painuin ylös. Revin mun laukusta pökät ja laitoin ne jalkaan. Otin päällys vaatteita pois. Sukelsin Casperin peiton alle ja laitoin silmäni kiinni. Ei kestänyt pitkään ja olin jo unessa. Ehdin nukkua parisen tuntia ennen kuin heräsin painajaiseen. Casper oli vieressäni ja nukkui sikeästi. Ehkä mä teen tän.. Kyllä mä voin sen tehdä. Nousin seisomaan. Otin puhelimen ja katsoin paljonko kello oli. Se oli 02:07. Joten todennäköisesti jengi on nukkumassa. Paitsi että on loma. No mutta menen silti. Casper heräsi ja mumisi jotain. ''Minne meet?'' yritin keksiä äkkiä jotain. ''Vessaan vaan'' ''Okei'' Casper sanoi ja taisi nukahtaa uudestaan. Otin kännykän mukaan ja lähdin alakertaan. Puin takin ja pipon päähäni. Vedin kengät jalkaan ja lähdin ulos. Laitoin puhelimesta taskulamppu efektin ja menin sinne metsään etsimään kihlasormuksia. En tiedä miksi mutta.. Minun on nyt pakko vain saatava ne. Löysin yhden kihlasormuksen. Se oli Lukan. Lukan sormuksessa on lukon kuva. Minun sormuksessa on puolestaan avain. En löytänyt omaani mistään joten luovutin ja lähdin takaisin sisälle. Sormus tiukasti kädessäni riisuin ulkovaatteittani pois. Nousin portaat ylös kahteen kertaan ja sitten kävelin takaisin Casperin huoneeseen. Piilotin sormuksen syvälle reppuun. Kömmin sitten takaisin Casperin viereen. Tällä kertaa en saanut unta enää niin helposti kuin aikaisemmin. Tajusin että en ole oikeasti kadottanut yhtään niistä tunteista Lukaan. Mutta pidän myös Casperista... Miten tää on mahdollista.. Normaalisti jos on rakastunut johonkin niin vain yhteen henkilöön. Ehkä mä olenkin rakastunut Casperiin ja tunteet on silti vielä Lukassa. Hmmm.. En tiedä ollenkaan mitä pitäisi tehdä. Ehkä mä sitten oon vaan Casperin kanssa ja vähitellen unohdan Lukan. Ja se Sakurakin. Mitä mä sen kaa teen? Onko sekin sitten minuun.. Sen kyllä pitäis tietää että pidän vain miespuolisista ihmisistä. Mutta pakko sanoo että se kyllä suuteli ihan hyvin. Mitä ihmettä mä nyt oikein ajattelen? Mä olen Casperin ja mä oon homo! En mä voi sanoo noin.. Ehkä mä vaan oon nyt niin sokea ja sekasin kaikesta. Mä voisin nyt mennä sinne hoitoon. Jos Luka vois viedä mut sinne. Ei ei ei mä en edisty nyt yhtään tässä. No ehkä mä vaan nukun nyt. Vaihdoin asentoa mahalleni. Sain siinä sitten nukuttua.
YOU ARE READING
Kiss me again
RomanceLanguage: Finnish ★★★ Epäselvää kirjoitusta, ensimmäinen tarinani mitä olen koskaan vapaa ajalla kirjoittanut. Loppu katkeaa huonosti mutta kyllä minä sen joskus loppuun saan. ehkä. Tarina kertoo kun kaks poikaa, Luka ja Nylon eroaa kahden vuoden...