Prológ

531 23 1
                                    

Počas dávnych temných dôb sa zrodili temné bytosti, navonok nádherné, ale vo svojom vnútri skazené ohavné stvorenie, ktoré nebolo vôbec také ľahké zabiť. Napriek nesmrteľnosti túto rasu skoro vyhubili. Podľa toho, ktorý sa považuje za prvého z nich, ich nazvali vampíri, tiež známy pod názvom upíri. Tento prvý z nich sa volal Vlad III. Tepereš alebo tiež známy pod menom Vlad III. Draculea. Samotný Draculea im vládol v podstate len do vtedy, kým ho nezačali loviť. Kvôli tomu bol nútený sa ukryť. Po jeho zmiznutí sa vlády chopili vyššie postavené vampírske rody. Tieto rody upírov nemali pod kontrolou kvôli tomu, že vždy viedli takzvané tiché vojny. Predsa len kto by chcel aby o nich vedel niekto z ľudskej rasy. Celé stáročia sa nevedeli zhodnúť na tom kto im bude vládnuť. Na to aby sa zničili nepotrebovali ani lovcov upírov, skúšali to sami. Teraz sa, ale všetko zmení. Ako sa hovorí, že všetko dobré raz pominie. Alebo nie. V podstate sa takto začína aj môj príbeh, príbeh plný smútku, sklamania, ale aj radosti. Prestavím sa vám. Volám sa Alina a mám devätnásť rokov. Tento rok so maturovala. Dopadla som výborne. Dúfam, že v živote mnohé veci dosiahnem. Problém je v tom, že nepatrím k ľudom, ktorí sa dokážu zabávať za akýchkoľvek okolností. Ja som skôr samotársky a uzavretý typ človeka. Mám len zopár najlepších kamarátov, ktorým verím aj napriek tomu, že sa občas pohádame. Už ma ako tak poznáte a teraz by som mohla prejsť aj k môjmu príbehu.

Dúfam, že sa vám to bude páči. Za chyby sa vopred ospravedlňujem. Komenty, či v dobrom slova zmysle, alebo kritika poteší.

Verča :)


Dracula ✔Where stories live. Discover now