Ryte pabudau žvali ir kupina jėgų. Bet vos prisiminusi jog šalia manęs miegojo vaikinas pasisukau patikrinti, tačiau jo nebuvo. Nekreipiau pernelyg į tai dėmesio nes tai turbūt jam įprasta. Išlipau iš lovos ir priėjusi prie lango jį atvėriaum saulė tikrai kaitino. Ir galiu drąsiai teigti jog bus karšta diena.
Kiek šyptelėjau ką darau tiesiog baisiai retai po įvykio.
Atsidususi suairadau savo chalatą ir lėtai laiptais nusileidau žemyn. Mirtina tyla skendėjo name kas kėlė nemalonų jaudulį pilve.Įžengusi į virtuvę krūptelėjau nuo vaizdo kurio suknistai nesitikėjau. Juodaplaukis šlapiais plaukais, rankšluošciu apsijuosias savo liemenį sėdėjo prie stalo ir gėrė kavą, bei naršė savo telefone.
'Labas ry-rytas'tyliai pasisveikinau su rudaakiu kuris tik akies krašteliu žvilgtelėjo į mane, tačiau nieko neatsakė.
Priėjau prie spintelės ant kurios stovėjo arbatinukas su šiltu vandeniu, bet via vien jį užkaičiau iš naujo.
'Ar tu nori kažko užkasti?'atsisukau į vaikiną kuris vis dar buvo įlindes į savo juodą iphone. Jis atitraukė akis ir įdėmiai žiūrėjo į mane.
'Ne'tai buvo tik vienas sumautas žodis kuris nusakė kokia jo nuotaika jau dabar.
'Žinoma'tyliai burbtelėjau usipildama puoduką mėtų arbatos. Vos išmaišius arbatą pasiėmiau puodelį ir užlipau į savo kambarį.
Padėjau arbatą ant savo stalo ir pasiėmusi mėlynus, aukštu liemeniu džinsus bei languotus marškinius nuėjau į vonią nusiplauti nemalonius jausmus. Net nežinau kaip turėsiu ištverti šią nakt viena. O Zayn prašyti vėl likti pas mane būtų dar didesnė mirtis mano orumui ir savigarba sau.
Nusišluoščiau visą kūną ir vos tik apsirengusi išėjau iš vonios.
Gurkšnojau savo arbatą iki kol juodaplaukis įsiveržė į mano kambarį. Jis vis dar atrodė tai pat. Tik jo plaukai jau buvo visiškai sausi. Zayn pasiėmė savo rūbus ir jau ruošėsi nusimesti rankšluostį kuris dengė jo apatinę vietą. Kurios aš visiškai nenorėjau matyti.'Vonia ten'droviai pirštu parodžiau į duris. Jis atsisuko į mane vis dar laikydamas ranka baltą audinį, dengiantį jį.
'Man netrugdai tu. Gali sėdėti ir toliau gerti tas žoles, meile'bet aš nusisukau vos pamatant kaip jis patraukia ranką. Sėdėjau usisukusi iki kol pajutau ranką ant savo peties, atsukant mane. Zayn stovėjo priešais mane ir tiesiai žiūrėjo į mano žalias akis. Kurios buvo pilnos suknisto nerimo.
'Zoe, nebūk įsitempusi. Tai varo mane iš proto ir noriu dabar tave išdulkinti'šiurpuliukai perėjo per mano kūna susipratus ką pasakė vaikinas stovintis priešais mane. Jia neturėjo jokios gėdos tai sakydamas.
Vis dar neatitraukiau akių nuo Zayn kuris laikė mane užpeties ir lenkėsi link mano veido. Bet aš nusisukau ir atsistojusi pasitraukiau nuo jo.
'Tai nebuvo geras ėjimas, meile'suraukiau anktakius stebėdama jį. 'Kai sakiau jog esi mano turėjau visas prasmes Zoe'mano kvėpavimas buvo sustojas.
YOU ARE READING
Fifty Shades Of MALIK (1,2) 3 Rašomas.
FanfictionRaudonplaukė 16-metė mergina išvyksta pas savo tetą atsitikus nelaimei. Jos tėvai mirė avarijoje ir nenorėdama vykti į vaikų namus mergina pasirenka gyvenimą Londone pas savo tetą. Zoe pradeda naują gyvenimą naujame mieste. Naujoje mokykloje su nauj...