Šiandien lietinga diena ir tai neišeina į naudą mano tiesiems plaukams. Kadangi nuo vandesn ar bet ko kito jie tiesiog garbanojasi.
Apsisukau ant kulno pažiūrėti ar teta ateina. Ir taip. Ji nešena krepšį bėgo link automobilio.
Vos jai įsėdus prisisegiau diržą.'Teta?'kiek drebančiu balsu prakalbau. Ir baimė mane aplankė ne šiaip sau. Kadangi tai gan sunkus klausimas.
'Taip, Zoe?'nurijau seiles prieš tai, vėl kalbėdama.
'Na...tau bus 30 ir Let'a jei 21-neri argi tai n-nekeista?'
'Aš žinojau, kad kažkada man reikės tau tai papasakoti. Supranti, mieloji. Tavo mama ir aš turėjome dar vieną sesę apie kurią niekam nieko nesakėme. Ji buvo narkomanė, alchoholikė ir pardavinėdavo savo kūną. Mums buvo gėda dėl jos. Nors ji buvo ir mūsų vyresnioji sesuo.'įdėmiai stebėjau kaip Miranda kalbėjo. Galėjau jausti jos balse nusivilimą 'Ji susilaukė Leto's, tačiau jos nenorėjo. Tuo metu aš negalėjau jos pasiimti. Vis dar gyvenau su tavo seneliais ir buvau tik 16. Bet išėjusi iš jų kai pabaigiau koledžą man buvo jau 23-ji todėl priglobiau ją pas save.'moteris trumpam atsisuko į mane.
'Kur dabar Sinija?'burbtelėjau. Buvau visiškai susidomėjusi savo teta kurios net nepažįstu.
'Ji mirė. Prieš 3-jus metus. Perdozavo.'linktelėjau. Suprasdama jog tutiu tai palikti ramybėje ir dabar rūpintis apie savo mokslus. Ir apie tai kur yra Zayn.
'Bet k-kodėl seneliai nepri-nepriiėmė jos?'suraukiau antakius.
'Jie nebendravo su Sinija. Jie apie Let'ą net nežinojo kol jos nepriėmiau.'
***
Lietus vis dar lijo ir eiti niekur nebuvo įmanoma. Pasiėmiau savo telefoną bei loptopą ir nusinešiau žemyn. Norėjau pažiūrėti filmą, bet suvibravus mano telefonui susikaupiau ties.
Tikėjausi jog tai galbūt Zayn žinutė atrakinau telefoną. Ir aš neklydau tai buvo rudaakis.Zayn:.'19:00 prie parko.'
Kelis kartus sumirksėjau. Žvilgtelėjau į laikrodį kuris rodė dar 17:30 dienos.
***
Tamsoje negalėjau nieko įmatyti. Aš drebėjau laukdama kol rudaakis ateis.
'Atėjai'duslus balsas suskambo už mano nugaros. Lėtai apsisukau susitikdama vaikino siluetą. Linktelėjau. Laukiau kol jos kažka pasakys, bet jis tik stovėjo.
'K-kur tu buvai?'tyliai sumikčiojau. Zayn žengė link manęs žingsnį.
'Bėgau. Tau nereikia to žinoti, meile.'suraukiau antakius. Atsitraukiau nuo jo padarydamą saugų tarpą.
'Tu ne-negali manęs taip v-vadinti. Turėtum grįžti tavo m-mama jaudinasi.'numykiau paskutinį žodį. Nes daugelis mano pasakytų žodžių tiktų man. Aš ir pati dėl jo jaudinuosi. Vis dar.
'Grįžiu. Bet man dar nesaugu čia. Atėjau tik pasakyti tau jog pasiilgau tavęs ir pasitikiu, tavimi.'papurčiau galvą. Netikiu juo. Kiek vienas jo žodis lyg melas.
'Nustok meluoti ir skaudinti aplinkinius!'kiek garsiau sušukau. Jis prisiartino prie manęs ir greitai prisitraukė prie savo kieto kūno.
'Nustok sūkauti, lukine. Man metas.'jam paleidus mane, nelaukdama kol jis pats pirmas paliks mane stovėti išėjau, nebeatsigreždama į vaikiną.
YOU ARE READING
Fifty Shades Of MALIK (1,2) 3 Rašomas.
FanfictionRaudonplaukė 16-metė mergina išvyksta pas savo tetą atsitikus nelaimei. Jos tėvai mirė avarijoje ir nenorėdama vykti į vaikų namus mergina pasirenka gyvenimą Londone pas savo tetą. Zoe pradeda naują gyvenimą naujame mieste. Naujoje mokykloje su nauj...