Noriu 3 nuomonių. Kitaip dalių nerašysiu ir nuomones bent 3 sakiniu o ne po viena sakini -.-
'Turėtum jau pabusti, meile'nuo tylaus ir kimaus balso mano akys savaime atsimerkė. Apsižvalgiau aplink kambarį kol mano akys atsidūrė ties rudaakiu vaikinu, gulinčio šale manęs.
'O tu turėtum jau išeiti, mano teta namuose'suburbėjau, menkai nusišypsodama. Mano nuotaika jau dabar yra bloga ir tai dėl to, kad vakar taip lengvai pasidaviau Zayn viliojimui. Aš leidau jam įlysti į mano kelnaites o to aš visiškai nenorėjau.
'Žinoma'vaikinas išlipo iš lovos. Zayn apsirengė savo juodą maikute, juodus plėšytus džinsus ir įsiovė į savo juodus batus. Jis buvo visas juodas net galiu teigti jog ir jo vidus yra juodas it smala. Juodaplaukis trumpai atsisuko į mane o po to tiesiog nuėjo prie balkono. Jam pažiūrėjus į mane mačiau jo akyse pyktį. Išlipau iš lovos ir lėtai priėjau prie rudaakio.
'Zayn'priliečiau jo petį. Jis atsisuko į mane su surauktais antakiais.
'Ko,Zoe?'jo balsas tapo piktas ir grėsmingas taip sukeldamas man mažą baimę jam.
'Aš- aš nenoriu jog tai atrodytų keistai, Zayn. Na po to kas n-nutiko vakar. Jog neatrodytu taip, kad aš tavimi pasinaudojau?'ir tai skambėjo kaip. 'Bet manau tau nerūpi'tyliai burbtelėjau.
'Aš irgi turiu jausmus, Zoe!'vaikinas sušuko ir netrukus mano kambaryje jau stovėjo pasimetusi teta. Ji išplėtė akis kai pamatė mane vien tik su pižama ir Zayn stovintį balokone.
'Kas čia vyksta, vaikai?'Miranda kiek arčiau priėjo prie manęs. Jaučiau kaio mano kūno raumenys įsitem nuomopia nuo per didelės ytampos. 'Jūs aiškinatės savo santykius? Jūs dar jauni viskas bus gerai, vaikai'keistai pažiūrėjau į tetą kuri atrodo kalba visiškai rimtai.
'Mes nesamė tai kas turėtų kažkokius sąntykius,teta. Mes tik patyrėmė didelį nesusipratimą'ramiai ištariau.
'Sakai didelį nesusipratimą, Zoe?! Tai tau yra didelis nesusipratimas. Dieve, kokia tu kalė'aš buvau iš ties šokiruota nuo Zayn žodžių, bet nebėgalėjau nieko pratarti. Jis tieisog išėjo ir paliko mane bei Mirandą su pražiotomis burnomis.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Fifty Shades Of MALIK (1,2) 3 Rašomas.
FanficRaudonplaukė 16-metė mergina išvyksta pas savo tetą atsitikus nelaimei. Jos tėvai mirė avarijoje ir nenorėdama vykti į vaikų namus mergina pasirenka gyvenimą Londone pas savo tetą. Zoe pradeda naują gyvenimą naujame mieste. Naujoje mokykloje su nauj...