Kol sėdėjome prie stalo tarp mūsų trijų vyravo tyla, mačiau koks Zayn buvo dėl to nepatenkytas, o Melanie tik knaibė su šakute savo lazaniją.
'Naaa...ką šiandien mieloji, nuveikiai?' Tiesą sakant bandžiau užvesti bet kokį pokalbį, kad pasibaigtų ši nejauki tyla.
'Iš tikrųjų, tai aš noriu su jumis abiem pasikalbėti.' Melanie padėjo šakute ir tiesiai atsisėdo kėdėje, pažvelgdama tiek į mane tiek į susidomėjusį Zayn, kuris buvo pasiruošes išklausyti.
'Melanie, tesk' juodaplaukis prabilo, nebeištvėres tos dukros pauzės. Mergina nurijo susikaupuses seiles gerklėje ir lėtai atsimerkė. Atrodė taip lyg ji gaudytų besibaigiantį orą.
'Aš susitikinėju su vaikinu' Jos pečiai nusileido.
'Na tai puiku, tu esi mergina ir mes prieš tai neturi nieko blogo, nustok taip jaudintis' Zayn nusišypsojo ir linktėjas pažvelgė į mane.
'Taip aš žinau, bet jis vyresnis už mane 12-ą metų.' Ji nulo, bet visai netrukus ir vėl tesė pokalbį 'Aš susitikinėju su Harry' tada mano akys buvo lyg ant kaktos, o vyro sėdinčio šalia manęs rankos buvo suspaustos į kumščius.
'Zayn, nurimk' iš tikrųjų buvau pagūgus ką gali padaryti Zayn Harriui, žinant, kad tas garbanotas vaikinukas mėgsta keisti merginas dažniau nei savo kojines. O dabar jis su mūsų Melanie...
'Kiek? Kiek ilgai jū susitikinėjat?!' Rudaakio balsas buvo pakilęs.
'Daugiau kaip pusę metų' Melanie balsas buvo tylus ir netvirtas. O tiesiog pripildytas baimės.
'Kaip Harriui, tai labai ilgai.' Tartelėjau, o Zayn menkai linktelėjo.
'Paskambink jam ir pasakyk, kad atvažiuotų. Mums reikia pasikalbėti' linktelėjau dukrai, nes šiuo metu visiškai sutikau su Zayn noru. Mums su Harry reikia išsiaiškinti visus niuancus apie jo ir Melanie santykius, kurie trunka ne kelias dienas ar savaitęs, o daugiau kaip šešis mėnesius.
'Gerai' Melanie pakilo nuo stalo, pagriebusi savo telefoną paliko mus vienus svetainėje.
'Nebūk žiaurus jam, jie jau gana ilgai, galbūt jis myli ją ir tai jam nebėra žaidimas, Zayn. Plius, jūs esate geriausi draugai ir jis tavo tikros dukros tikrai nenorės skaudinti.' Norėjau padėti dukros ir Harry santykiams. Nenorėjau tarp jų stoti ir skirti juos, o Zayn mintyse atrodo tik tai ir tesisuko. Bet tai jaunystė, joje reikia visko.
BINABASA MO ANG
Fifty Shades Of MALIK (1,2) 3 Rašomas.
FanfictionRaudonplaukė 16-metė mergina išvyksta pas savo tetą atsitikus nelaimei. Jos tėvai mirė avarijoje ir nenorėdama vykti į vaikų namus mergina pasirenka gyvenimą Londone pas savo tetą. Zoe pradeda naują gyvenimą naujame mieste. Naujoje mokykloje su nauj...