2.16

3K 173 2
                                    

Po mėnesio***

-Aš negaliu vėluoti į savo vestuves,Dia!-garsiai surikau kai draugė pranešė, kad yra užstrigusi kamštyje kartu su mano vestuvine suknele.
-Zoe, tu spėsi-ji pasakė tai taip raminančiai jog vienu tarpu ja patikėjau, bet tiktai neilgam.
-Tiesiog turi būti pas mane po 20-ties minučių-ir tada aš padėjau ragelį.
Tianna ir Bella  mane dažė bei tvakrė plaukus.

Niekada Tiannos ir Bellos neminėjau nes jos buvo tolimos draugės. Gyvenančios Kalifornijoje. Jos atvyko mano vestuvėms. Esu joms tokia dėkinga. Be draugų ir, be Zayn daugiau nieko neturiu. Mano giminė yra tokia sumauta.

-Zoe, tu būsi nuostabi žmona mano berniukui-Trisha (tikiuosi jos toks vardas) Zayn mama apsikabino mane ir tyliai sušnabždėjo į plaukus.

-Būsiu-nusišypsojau jei ir ji garsiai nusijuokė.

-Jis toks laimingas.Buvau pas jį. Susijaudines ir baisiai nekantrauja kada pamatys tave prie altoriaus. Jis tave labai myli,mieloji.

-Žinau. Aš tai pat. Nepaleisiu j...-mano žodžius nutraukė per duris įskubėjusi ir garsiai dūsaudama Dia su mano suknele.

-Tavo suknele čia sveika. Bet aš ne.-ji sudribo kėdėje. Dia buvo purvina ir susivėlus. -Palikau savo automobilį kažkur už 3km ir parbėgau nes sumautai tas kamštis toka ilgas.!

Visos garsiai nusijuokėm iš rudaplaukės. Tačiau juokai turi baigtis.
Aš turėjau apsirengti ir pagaliau važiuoti į bažnyčią. Negaliu vėluoti į savo pačios vestuves.

***

-Galite pabučiuoti nuotaką-ir tada mūsų lūpos susijungė dar nepaskutinį kartą

-Myliu tave, Zoe Malik!-Zayn garsiai sušuko kai jau išėjome laukan

-Myliu-atsakiau ir stipriai jį pabučiavau.

Fifty Shades Of MALIK (1,2) 3 Rašomas.Where stories live. Discover now