2.15 Svarbi Dalis!!!!!!!!

2.9K 177 2
                                    

Buvau smarkiai sutrikus ir pasimetusi. Ka tik mano gyvenimas apsisuko 180 laipsnių. Mano mintyse buvo tiek daug, kad nebegalėjau mąstyti normaliai ir išgausti atsakymą. 

-Zoe?-jo akys buvo tokios pilnos vilties ir aš negalėjau jam niekuo padėti. Negalėjau atsakyti. Jutau kaip mano akyse kaupiasi ašaros. Džiaugsmo ar liūdesio...Tai buvo taip sunku susivokti.

-A-a-š..-mano balsas lūžta per pus neturiu atsakymo ir negaliu jo niekaip suregsti. Paykulu nuo kėdės ir griebusi savo telefoną pasileidžiu pro duris.

---

Tai buvo penktadienio vakaras. Ir aš sėdžiu ant savo sofos apsikrovusi visokiais skanumynais. Dvi dienas nieko neatsakiau Zayn ir neragavau tai jog jis bando su manimi susisiekti. Dia vis klausia kas nutiko, kad nebendrauju su Zayn ir visiškai to neslėpdama jį ignoruoju. Bet negalėju atsakyti. 

Ji būtų garsiai šaukusi ir sakiusi kokia aš esu kvaila ir kaip blogai pasielgiau. Kad turėjau jam suteikti bent kokį atsakymą. Nes dabar jis visiškoje neviltyje ir jis niekam tai pat nesako kas nutiko mūsų gyvenime pastarasias kelias dienas. Visi klausinėjo jo ir manęs to paties, bet atrodo abu tylime, nors net taip nesitarėme.

Ilgai svarstau ką jam turėčiau atsakyti ir kaip.

Kai jau atrodo, kad žinau teisingą atsakymą...persigalvojuir galvoju neigiamai. Taip ar ne tai didžiausias klausimas kylantis man šiuo metu. Mano mintys tik apie tai ir te sukasi. 

-Pasakyk jam

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Pasakyk jam. Jis laukia tavo atsakymo, Zoe. Aš viską jau susivokiau. Jis tau pasipiršo-Diabuvo teisi turiu jam atsakyti. Tai buvo vienintelis jo klausimas kuris privertė mane taip susimąstyti.

-Aš bijau-sušnabždėjau ir padėjau ragelį kadangi mano akyse ir vėl siauto ašarų fontans.


Po keletos valandų ir savęs kaupimosi. Laikiau rankose savo telefoną su skambinimu Zayn.

Kai išgirdau, kad jis atsiliepė girdėjau tik jo kvėpavimą jis tylėjo ir buvau jam dėl to dėkinga. Smarkiai įkvėpiau oro ir sukaupusi paskutinius drąsos lašelius atsakiau jam.




-Taip.



LABAI ATSIPRAŠAU, KAD TAIP ILGAI NEKĖLIAU DALIES. PASKATINIMUI RAŠYTI TOLIAU PALIKIT NUOMONIŲŲŲŲŲŲŲŲŲŲŲŲŲŲŲŲŲŲŲŲŲŲŲŲ

Fifty Shades Of MALIK (1,2) 3 Rašomas.Where stories live. Discover now