3.6 50 vote

1.9K 108 19
                                    

ZOE POV:

-Zayn, kažkas dedasi su Melanie.-paglosčiau jo nuogą krutinę, gulėdama ant jo.

-Ką turi omenyje?-jutau, kad jis suraukia savo antakius. Jis visada tai daro.

-Na manau, kad ji kažką nuo mūsų slepia. Ji atrodo lyg nesava-aš iš tied buvau tuo susirūpinusi. Ji per daug keista, išsiblaškiusi, o kai ateinu į jos kambarį ji vis krūpteli.

-Zoe, ji paauglė. Jei reikia privatumo ir visa kita. Gal daugiau laisvės? Na ji manau turi būti su savo draugėmis daugiau. Pastaruoju metu jaučiuosi kaltas, kad ji mažai kur išeina. Žinau, kad leidžiama jai lauke būti iki 00:00, bet gal kuriam laikui reikia pašalinti šiuos draudimus? Na pažiūrėti, kaip ji elgsis toliau-likau nesupratusi, nuo kada Zayn toks atlaidus kam nors, o ypač Melanie, kai jis ją taip nežmoniškai saugo.

-Turbūt tu teisus, turėtume su ja apie tai pasikalbėti-pakėlusi galvą pabučiavau Zayn ir pakila iš lovos, apsirengiau savo halatą. "Einu paruošiu pusryčius, nusileisk už 20-ies minučių"-šyptelėjau rudaakiui, kuris mirktelėjo man.

----------------

-Taigi dukrele, mes su mama norėtume su tavimi pasikalbėti.-mačiau, kaip Zayn kiek jaudinasi ir jaučiasi lyg ir nepatogiai.

-Aš klausausi-Melanie, gurkštelėjo savo vaisinės arbatos, akimis bėgiodama nuo manęs prie Zayn.

-Mes čia su mama pasitarėm, kad per daug tave spaudžiam. Laikom namie ir pagalvojom kiek apriboti šiuos draugimus. Grįžti ne 00:00, o tuomet kai jau norėsi, retkarčiais likti pas draugę. Bet...mokyklos dienomis draudimas liks, jis galioja tik savaitgaliais ir atostogomis.-tuomet Melanie suspigo ir stipriai apkabino Zayn, o tuomet mane. Džiaugiuosi, kad mūsų princesė laiminga."Oh, vaikinai ir merginos turėtų būti jau čia"su šiais Zayn žodžiais suskambo durų skambutis.

"Atidarysiu"-Melanie paleido mane ir sugriuvo kėdėje šalia Zayn. Pravėriau duris už kurių buvo visa mūsų šeimynėlė. 

"Teta, Zoe!"-Taylor sušuko mane apkabindama. Tai Louis ir Eleonor dukrele. Su visais kitais taip pat pasisveikinau įleisdama juos į svetainę. 

MELANIE POV:

Mes visi susirinkome svetainėjė su užkandžiais. Čia buvo Eleonora, Dani, Taylor, Niall, Liam, Louis ir Harry, bei mano tėvai. Negalėjau nuleisti nuo savo mylimojo akių, bet mes ir išsiduoti negalėjom, todėl teko jas nuleisti ir įnikti į savo telefoną. 

"Melanie, ar gali padaryti visiems kavos?"-iš mano telefono išlysti privertė mama. Linktelėjau jai ir numetusi telefoną išėjau į virtuvę. Mane knisa, aš noriu būti su juo kambaryje ir retkarčiais žvilgetelėti į jį, bet suknistai mano mamai reikėjo mane pasiūsti daryti kavos.

"Neatrodai laiminga"-ir aš krūptelėjau, aukštas vaikinas stovėjo už manęs plačiai besišypsodamas, savo tobula šypsena.

"Mane knisa, kad mes turime slapstytis"-pasakiau, tai kuo tyliau, kai jis priėjo prie manęs. Savo ilgais pirštais rudaplaukis užkišo mano plaukų sruogą man už ausies.

"Juk žinai, kad negalim jiems dar to pasakyti"-ji tyliai sušnabždėjo ir priglaudė savo lūpas prie manųjų. Tačiau visa tai ilgai netruko, kai išgirdom, kad El iš svetainės suriko sakydama nedėti jai cukraus, o Taylor norėtų karšto šokolado. "Einu, pamanys jog per ilgai buvau tualete"-linktelėjau jam. Pasisukau toliau daryti 8-is puodukus kavos ir 1-ą karšto šokolodo

VAKARAS:

Aš gulėjau savo lovoje ir vis galvojau, kokia gi būtų tėvų reakcija, kai jie sužinotų su kuo aš susitikinėju, jis suknistai vyresnis už mane daugiau nei 10 metų. Tikriausiai jie mane užmuštų ar pasirūpintų, kad nepamatyčiau dienos šviesos. Mane net nukrečia šiurpuliukai nuo tokių minčių. 

Send to: Mr

-Kai buvai pas mane pamiršau pasakyti, kad tėvai pašalino savo laiko draudimus. Buvau itin nustebusi- 

Laukiau vaikino atsakymo ir kramčiau savo lūpą.

New message: Mr

-Ar tai reiškia, kad šianakt gali likti pas mane?-

Send to: Mr

-Yah xoxo-

New mesaage: Mr

-Būsiu netoli tavęs už 20-ies minučių-

Laiptais nusileidau į sveitainę, kur girdėjau besikalbant tėvus su El ir Lou, kurie vis dar buvo pas mus. 

"Kas nutiko Melanie, atlėkiai kaip viesulas"-tėtis nusijuokė ir pamojo ranka atsisėsti šalia jo.

"Nenutiko nieko, tik pamaniau ar galėčiau tuomet likti šiandien pas Sofi?"giliai širdyje jaučiausi taip lyg jie mane prigaus ir niekur neleis.

"Žinoma"jie abu sutiko, tad pabučiavusi juos grįžau į savo kambarį pasiiti keletą daiktų.

Palikau namus ir nuėjusi kelis namus nuo savųjų pamačiau mašinoje manęs jau laukiantį vaikiną. Vos spėjau įlipti ir jo lūpos prilipo prie manųjų įvėliau savo pirštus į jo rudas garbanas ir menkai papešiau.

"Velniškai pasiilgau tavęs"vaikinas sušnabždėjo man prie lūpų "Visą dieną laukiau, kol pagaliau galėsiu tave nebijant paliest"nusišypsojau jam, o tada jis užkūrė savo automobilį, kas reiškia važiuojam pas jį į namus...

50VOTE IR KELIAS NUOMONES GALIM??? Nebus dalies, be to vote

Fifty Shades Of MALIK (1,2) 3 Rašomas.Where stories live. Discover now