-19-'Z.M.'

5.4K 355 3
                                    

Praėjus savaitei vis dar nėra jokių žinių. Aš labai jaudinuosi ir tai keista žinant, kad tas vaikinas man niekas. Tačiau tai vis vien buvo žmogus dėl kurio aš jaudinausi ir bijojau jog jam kažkas nutiko. Ir nors yra didelė tikimybė jog jis jau nebe...nebegyvas aš vis dar laikausi vilties jog jis gyvas ir sugrįš. Ar duos žinią, kad galėsiu jį pamtyti bent dar vieną kartą.

'Apie ką mąstai, mieloji?'pasisukau į tetos sunerimusį veidą. Primerkiau akis parodydama apie ką galvoju. 'Suprantu. Tau sunku. Trishai sunku. Visiems kas jį pažinojo sunku. Jis grįš, turime turėti viltį, Zoe.'linktelėjau pritardama Mirandai. Ji buvo teisi. Ne man vienai jis rūpėjo. Kad ir kiek mažai jį pažinojau jis man tikrai rūpi.

'Aš eisiu prigulti'atsitojusi lėtai užlipau į savo kambarį. Priėjusi prie savo lango pažvelgiau į Zayn kambarį. Jis tusčias jau visa savaitė ir nėra nė ženklo, kad jis jame galėjo būti po paskutinio karto. Atsidususi nusisukau nuo vaizo.

Kritau į savo lovą. Sunkiai užmergdama akis. Vos usimerkus įsivaizduodavau tas rudas, krištolines akis priešais save.

***

Trindama akis pakėliau galvą. Lauke vis dar buvo tamsu o mano telefonas nenomaldomai vibravo. Ištiesiai ranką jį paimti. Atrakinusi išvydau 50 žinučių nuo to pačio nežinomo numerio.

Nežinomas numeris:.'Man viskas gerai. Nesijaudink. Lauk ir sužinosi daugiau. -Z.M.'

Vos susipratus jog tai rudaakis stipriai suėmiau savo telefoną, pradėdama apžiurėti kitas likuses žinutes, bet jose buvo tik tas pats tekstas.

Zoe:.'Kur tu esi?!'

Nekantriai laukiau jo atsakymo, bet nesulaukiau.
Ryte pabudau su geresne nuotaika nei anksčiau ir turiu būti dėkinga tam jog dabar žinau, kad jis gyvas ir aš esu vienintelė, galbūt, vienintelė, žinanti apie tai.

'Labas rytas'tyliai išlemenau Mirandai sėdinčiai prie stalo ir gerent kavą su pienu.

'Labas rytas. Ar gerai jautiesi. Atrodai išbalusi'atsisukau į tetą, prisėsdama šalia jos.

'Taip. Man tik šiek tiek skaudena galvą.'aš išties nežinau ar turėčiau pasakyti tetai apie Zayn žinutę. Ar jo mamai. Bet manau jog jis nenorėtų, kad papasakočiau. Todėl aš tiesiog nutylėsiu apie tai.

'Zoe, apie ką galvoji?'pakėliau akis į moterį. Suraukiau antakius.

'Tiesiog. Apie tai ... na žinai. Man sunku tarti jo vardą'nudelbiau akis į savo basas kojas.

Galbūt viskas susitvarkys? Tik reikia palaukti.


Ačiū visų už VOTE ir NUOMONES.

PASKAITYKIT NAUJĄ MANO ISTORIJĄ ( WILDEST DREAMS )

Fifty Shades Of MALIK (1,2) 3 Rašomas.Where stories live. Discover now