2.9

3.5K 203 3
                                    

Praėjo vos kelios dienos po Zayn apsilankymo. Jaučiuosi vis dar sunkiai ir pasimetus. Tačiau jutimas vėl jo lūpų skonį, priverčia mane sudrebėti. Užmerkiau akis prisimindama tą vaizdą. Menkai nusišypsojau, bet viskas ką suvokiu tai, kad tarp mūsų viskas yra sumautai baigta ir aš negaliu jam pasiduoti. Tik ne tada kai neseniai nuo to išsigydžiau. Zayn man buvo tapes sunkia liga kuri dar nėta pilnai išgydyta. O jei grįšiu prie jo aš vėl pasinersiu į ligą kuri didės ir, didės kol numirsiu.

Nutraukiau savas mintis kai išgirdau skambutį į duris. Tingiai pakilau nuo savo patogios sofos ir nutepinau iki durų. Dria stovėjo prie durų su keliais maišais maisto. Nusijuokiau iš jos or paėmusi du maišus įleidau draugę į savo namus. Mes apsikabinome taip pasisveikindamos ir nuėjome į virtuvę.

-Ar tai tiesa ką girdėjau?-pažvelgiau keistu žvilgsniu į Drią nesuprasdama apie ką ji kalba. -Tai jog Zayn buvo pas tave.
-Taip jis buvo. Bet tai nieko nereiškia man. Nenoriu tiesiog apie jį kalbėti-pasimuisčiau dėdama pirkinius ant stalo.
-Gerai. Tagi šį vakarą turi būti linksma. Mes galime žiūrėti filmus ir prisiryti maisto-mergina suplojo rankomis, o aš garsiai nusijuokiau iš to.
-Žinoma-šyptelėjau jai.

***

Mes žiūrėjome filmą kuris man tikrai nebuvo itin įdomus todėl daugumą laiko aš praleidau savo telefone. Naršydama savo instagram, facebook ir snapchat paskyrose. Tačiau ten buvo itin nuobodu.
-Šis filmas tobulas!-Dria garsiai sušuko per visus namus. Nusijuokiau iš jos ir kiek pritildžiau jos skambų toną.
-Taip.-prirariau jei. Nors filmą žiūrėjau tik akies krašteliu.
-Turiu paskambyti Harry ir pasakyti jog atvažiuotų manęs pasiimti nes jai gana vėlu.-linktelėjau draugei ir leidau jei vienai paiskalbėti su garbaniumi. Išėjau į virtuvę ir atsisėdau ant kėdės. Nuleidau galvą ir mąsčiau apie tą patį kaip, ir prieš ateinančiai Dria'i.
Po 15 min Harry automobilis sustojo mano kieme. Kartu su rudaplaukia priėjome prie durų ir jas atidarėme. Tačiau vaizdas kurį pamačiau mane sutrikdė. Šalia garbaniaus stovėjo Zayn. Jo akys susmigo į mane ir stebėjo. Nusukau nesuprantamą žvilgsnį į Harry, bet jis tik mirktelėjo ir įėjo vidun pabučiuodamas Drią. Pasitraukiau toliau nuo durų parodydama Zayn jog jis gali užeiti.
Vaikinas nejaukiai ir lėtai įėjo vidun. Parodžiau ranka jam jog eitų į svetainę kur jai buvo Dria su Harry.

-Ką veiksimia?-Harry pilna burna prakalbo. Šyptelėjau jam ir nieko neatsakiau. Būčiau pradėjusi mikčioti ir jaustis nemaloniai dėl čia sėdinčio juodaplaukio.
-Berots mes važiuosime namo, Harry.-Dria jam gana tyliai atsakė, bet aš vis vien tai išgirdau.
-Taip. M-manau jums tektų važiuoti namo. Esu gana pavargusi ir noriu pabūti viena.-apsimestinai suvaidinau pavargusia. Norėjau jog jis išvažiuotų kuo greičiau.
-Einu iki tualeto.-Harry dingo už sienos taip greitai kaip niekada. Po jo išėjo ir Dria pasakydama jog ji eina atnešti kažką užkasti.

Likau su Zayn tyloje kuri nebuvo maloni. Bet ją sudrumstė mašinos variklio garsas. Pribėgusi prie lango pažvelgiau kaip Harry automobilis išvažiuoja palikdamas pas mane Zayn sėdintį su sutrikusiu veidu kaip ir aš.

-Jie sumauti tave paliko pas mane...

Paskaitom Daddy Touch Me.kitai daliai 70 vote!!!

Fifty Shades Of MALIK (1,2) 3 Rašomas.Where stories live. Discover now