הפרק מוקדש ל.......
aluma13
------------------------------------------------------------------
כשהתעוררתי ראיתי קיר לבן. נבהלתי. בדרך כלל הקירות שלי בבית אף פעם לא לבנים- בדרך כלל מכוסים בפוסטרים של להקות או מקושקשים בגרפיטי. לקח לי כמה שניות להיזכר שאני עם דילן, בחורשה או איך שהם לא קוראים למקום. כששחררתי אנחת הקלה כי נזכרתי שהכל בסדר בדיוק דילן נכנס ושאל אותי "בוקר טוב!!! הכל בסדר?" "בוקר טוב דארלינג!!למה שלא יהיה בסדר?" "את שיחררת אנחה יפה שלי." עם פרצוף של 'עליתי עלייך'. "זה היה כי נבהלתי קצת, לא זכרתי איפה אני." אמרתי וצחקקתי במבוכה."אווו איזה מתוקה את!! מאמי את רוצה שנצא לטייל יותר מאוחר?" "אממ כן למה לא?" ראיתי שהוא מחזיק משהו. "מה אתה מחזיק??" "רציתי שתרגישי בנוח ולא תשתעממי כשאני מתאמן עם הלהקה אז נסעתי אתמול בלילה לסטודיו שלך והבאתי כמה דברים." והוסיף בלחש "וגם את הציור שלך." פתחתי את הקופסא והיה שם עפרונות ציור, עפרונות צבע, מחברת, בלוק ציור בינוני ואת הציור שציירתי עם הזאב השחור. פתחתי את העיניים בבהלה. "למה הבאת את הציור הזה?" שאלתי. "כי אני אוהב אותו. אני חושב שאני אתלה אותו פה. אבל בינתיים בואי לאכול." "לאאאאא אני לא רעבה." דילן משך אותי מהמיטה לעמידה והרגשתי שמרימים אותי. הייתי תלויה על הכתף שלו והוא אמר "את צריכה לאכול." "אבל אני אוכלת!!!" "כן אבל ארוחת בוקר היא הארוחה הכי חשובה ביום." הוא אמר בקול מעצבן. הגענו לשולחן וראיתי שכולם נועצים בנו מבטים. התיישבנו ואמרתי "על מה אתם מסתכלים?" סם אמר "זה לא טבעי מה שהולך כאן." גיחכתי "זה לא טבעי שאני מתפקדת בשעה הזו, אם באמת מדברים על טבעי ולא טבעי." כולם צחקו ואני הסתכלתי עליהם במבט של 'מה לעזאזל אתם צוחקים עליו?' ונשענתי על היד שלי. הרגשתי שמישהו מנער אותי כשזואי קפצה מול הפנים שלי. "תאכלי למען השם!!!! את יותר מדי רזה!!" " זה לא רזון זה שריר!! רואה?" והרמתי קצת את החולצה באיזור הבטן. זואי הסתכלה עליי כאילו נפלתי מהירח. "למה לעזאזל יש לך שרירים?!" "כי אני למדתי קרב מגע וmma. כשאני מקפידה על שגרת אימונים זה יותר מודגש. את מוזמנת להצטרף לאימון שלי מתי שתרצי." הסתכלתי עליה וחייכתי. אכלנו וצחקתי המון. הרגשתי בבית. אחרי איזה שעה שזואי ודילן דוחפים לי אוכל לצלחת ואני מסרבת לאכול יותר מדי. דילן הסתכל על האנשים מסביב ואמר "היום יש לכם יום חופש. תנצלו אותו היטב." ופנה אליי "ריין אנחנו זזנו?" "יאללה נזוז." קמתי ואמרנו לכולם ביי ונכנסנו לרכב. נסענו לכיוון העיר לטיילת והסתובבנו. כמה דקות אחרי שדילן נעמד מולי ודיברנו הרגשתי יד על הכתף שלי "היי בובה עזבי את הבחור" שמעתי שיכור אומר לי. מי משתכר באמצע היום? תפסתי את היד ועיקמתי אותה במהירות "אל תיגע בי!" צרחתי ודחפתי אותו רחוק ממני. דילן הסתכל עליי והבנתי שהגבתי מהר יותר ממנו. "אינסטינקט טוב." דילן אמר. "שנים של אימונים. וואי אני מתגעגעת לקרבות." "אז למה הפסקת?" "חשבתי שאתה יודע עלי הכל." אמרתי והוא הסתכל עליי. "אמממ במהלך איזשהו קרב היריב שלי שיחק מלוכלך. הוא שבר לי את הברך. לא יכלתי לחזור להילחם יותר אז התחלתי לפתח את הכישרון שלי בציור." טיילנו עד איזה אחד עשרה בלילה וכשעלינו לאוטו בדרך חזרה דילן לא הניע את הרכב. "הכל בסדר?" שאלתי בחשש. "כן הכל טוב. אמממ ריין תקשיבי אני רוצה לענוד לך שרשרת. זו מתנה שעוברת אצלי במשפחה- הבן הבכור מכניס תמונה שלו ושל המיועדת שלו ומעניק את השרשרת למיועדת שלו. אני יכול?" הפניתי את הגב שלי אליו והזזתי את השיער. " אני לא מתנגדת לכך." הוא ענד לי את השרשרת והניע את הרכב. "אוי תגביר אני ממש אוהבת את השיר הזה!!!!!" אמרתי לדילן כשהתחיל השיר save me a spark של sleeping with sirens. התחלתי לשיר ביחד עם הרדיו.
(תפעילו את השיר)Could we dance when it's cold outside?
Can we live with no regrets?
So many people get caught up in everything they see
But you can't always trust what you believeSometimes I feel stuck, sometimes I get lost
In so much hope I'm drowningWould you save me a spark? (woah)
We'll start a fire that shines a light in the dark
Strike a match, make it last, we are all we need (woah)
Would you save me a spark, we'll light up the darkI wanna crash like a tidal wave, sing to the ocean floor
I wanna stand in a crowded room, scream with a voice they can't ignore
While everyone is sleeping, I am wide awake
Cause hearts are only open when they breakSometimes I feel stuck, sometimes I get lost
In so much hope I'm drowningWould you save me a spark? (woah)
We'll start a fire that shines a light in the dark
Strike a match, make it last, we are all we need (woah)
Would you save me a spark, we'll light up the darkLet me see you light up the dark
I want to see you light up the dark (Woah)
I wanna see you light up the darkWhile everyone is sleeping, we'll be wide awake
Would you save me a spark? (woah)
We'll start a fire that shines a light in the dark
Strike a match, make it last, we are all we need (woah)
Would you save me a spark, we'll light up the darkI wanna paint down my memories, so I don't forget
Could we dance when it's cold outside?
Can we live with no regret?Strike a match, make it last
Cause we are all we need (woah)
Would you save me a spark?
We'll light up the darkWe'll light up the dark
We'll light up the dark
דילן צחק. "באמת את אוהבת את השיר?"
"כן sleeping with sirens זו אחת הלהקות הכי אהובות עליי." שרנו עם הרדיו עד שחזרנו ועד לרגע שנכנסנו בדלת. כשנכנסנו ראינו את כל הלהקה שם. "שיין מה קורה?" דילן שאל. הנער שקוראים לו שיין אמר " הלהקה השנייה הייתה פה. הם חיפשו אותה." והצביע עליי. "בגלל שהיא לא הייתה פה הם השליכו סכין על זואי. זה פגע לה ביד. אנחנו מחכים לתשובות מבית החולים. דין נסע לשם." שיין אמר. "אני נוסע לבית החולים." ניגשתי אליו. "דילן זה בסדר אם אני אבוא איתך?" שאלתי. "בואי" נכנסנו לרכב ונסענו אל בית החולים. כשנכנסנו ניגשנו לקבלה ודילן שאל באיזה חדר היא. כשנכנסנו דילן חיבק את זואי וכשאני חיבקתי את זואי היא ראתה את השרשרת ואמרה "סוף סוף הוא נתן לך את השרשרת!!! אוי אני מאושרת בשבילכם!!!!" "מה הסיפור עם השרשרת?" "יש אגדה במשפחה שלנו על השרשרת כאשר הנערה מסכימה לקבל את השרשרת בפעם הראשונה שהנער ביקש לענוד לה את השרשרת הם יהיו מאושרים ואם היא סירבה בפעם הראשונה, טוב.... זה לא יהיה להם כל כך טוב. את הסכמת כשהוא הציע לך את השרשרת בפעם הראשונה. נכון?" "כן. אני דווקא ממש אוהבת את הרעיון של התמונה בפנים." חייכתי וזואי צחקה. "יש הקדשה בפנים. הוא הלך במיוחד לצורף כדי שיחרוט את זה. תקראי." פתחתי את התליון וזה השמיע צליל נקישה קטן.
'ריין אהובתי.
אני לא יכול לומר במילים עד כמה אני אוהב אותך כי זה המון כל כך. אני מקווה שגם את אוהבת אותי.
דילן.'
הרגשתי שמחבקים אותי מאחור. הסתובבתי וראיתי את דילן. נישקתי אותו ואמרתי "אל תקווה שאני אוהבת אותך. תדע שאני בוודאות אוהבת אותך." זואי השתעלה ואמרה "אוי לעזאזל תשיגו חדר משלכם!!!" צחקנו ואמרנו ביחד "טוב."
YOU ARE READING
הזאב
Werewolfכולם יודעים שיש בריין (rain) משהו מיוחד. ריין יודעת שהיא מיועדת. אבל למי? ולמה זה כל כך מסובך ומסוכן? נכון לתאריך 25.11.2017 מקום שני בקטגוריית "werewolf" תודה לקוראות הקבועות!!