פרק 7!!!

1.8K 165 10
                                    

הדלת של הבקתה נפתחה בבום. כולנו הסתובבנו בת אחת והרגשתי שאני נדחפת אל מאחורי דילן. הבנים נעמדו בעמדות תקיפה וכל הבנות תפסו סכין או משהו שאפשר להילחם איתו. ואז...
זואי נכנסה. "הגעתי נשארו לכם עוד שתי משאלות!" זואי צעקה. דילן רץ וחיבק אותה. "למה לעזאזל כולכם הייתם בעמדת תקיפה?!" היא צעקה על כולנו ודילן אמר "אני אספר לך על אודות הימים האחרונים." (הוא באמת אמר "על אודות". הבחור הזה.) זואי נכנסה להלם שהיא שמעה על זה שהלהקה השנייה עוד פה. דילן אמר "כולם עמדות תקיפה מול הדלת. יש זאבים לא מהחורשה שלנו פה." זואי גררה אותי לסלון והסבירה לי על המצב. האלפא של הלהקה השניה הוא האח הקטן שלה ושל דילן שלא קיבל את זכות האלפא ובגד בלהקה. הוא הפך לאומגה וארגן להקה חדשה ששונאת את דילן והם רוצים לפגוע בו ממש אבל ממש חזק. אי אפשר להגיד שהיא טובה בלהרגיע אנשים לחוצים. דילן פתח את הדלת. "שלום אח גדול." שמעתי מהדלת. הרגשתי שננעצים בי מבטים. "אז זאת המיועדת שלך? לא מבין מה מצאת בה. חסרת כל ייחוד." התעצבנתי אבל נשמתי עמוק והכרחתי את עצמי לא ללכת ולתקוע לו סכין בתחת. שמעתי רעש של לסת נסדקת. דילן הוריד לאחיו אגרוף בפרצוף. "שיי לך מפה אם אתה רוצה להישאר בחיים." דילן אמר. אז לאחיו קוראים שיי, אוקיי. שמעתי את אחד הבנים מאצלנו נוהם "תוריד את הידיים ממנה." קמתי לראות מה קורה, הסקרנות הרגה את החתול או במקרה הזה אותי. מתתי מסקרנות. "הוו עכשיו רואים אותה טוב." שיי אמר. הוא הושיט את היד שלו אליי וזזתי בגועל. "ריין תיכנסי פנימה." ברגע ששמי נאמר התחיל לרדת גשם. לא התווכחתי. "אה עכשיו אני מבין. היא מצייתת כמו כלב לבעליו." הסתובבתי בחדות ולפני שדילן הספיק להגיב כבר הצמדתי אותו לרצפה וסכין לגרונו "תדבר עליי ככה שוב ובפעם הבאה אני לא אעצור את הסכין." קמתי, הרמתי את הסכין והשלכתי אותה קדימה. הוא נחתך ביד והסתכל עליי. "אחת עם רוח לחימה. שאפו דילן." הורדתי לו כאפה. "סתום!!" והלכתי משם. עליתי לחדר שלי ושל דילן ושמעתי מוזיקה. התחיל להתנגן This is gospel של Panic! At the disco. שרתי עם המוזיקה. זה דבר מרגיע. (תפעילו את השיר)

This is gospel for the fallen ones
Locked away in permanent slumber
Assembling their philosophies
From pieces of broken memories

Oh, this is the beat of my heart, this is the beat of my heart [2x]
Their gnashing teeth and criminal tongues conspire against the odds
But they haven't seen the best of us yet
דילן הצטרף אליי עם השיר.

If you love me let me go
If you love me let me go
'Cause these words are knives and often leave scars
The fear of falling apart
And truth be told, I never was yours
The fear, the fear of falling apart

Oh, this is the beat of my heart, this is the beat of my heart [2x]

This is gospel for the vagabonds,
Ne'er-do-wells and insufferable bastards
Confessing their apostasies
Led away by imperfect impostors

Oh, this is the beat of my heart, this is the beat of my heart [2x]

Don't try to sleep through the end of the world
And bury me alive
'Cause I won't give up without a fight

If you love me let me go
If you love me let me go
'Cause these words are knives and often leave scars
The fear of falling apart
And truth be told, I never was yours
The fear, the fear of falling apart

Oh, the fear of falling apart
Oh, the fear, the fear of falling apart

[4x]
(Oh, this is the beat of my heart, this is the beat of my heart)
The fear of falling apart
"מה אם אני לא רוצה לתת לך ללכת?" דילן חיבק אותי מהצד. "אמרתי כבר שאני אשאר איתך עד שתגיד לי ללכת." "כל הכבוד לך על מקודם." "חשבתי דווקא שתכעס כי התערבתי." "היי טיפלת בו יפה מאוד והגנת על כבודך בעצמך." הנחתי את הראש שלי על הרגליים שלו ומלמלתי שאני עייפה. הוא התחיל לשחק לי בשיער עד שנרדמתי.

~ עמדתי בשדה פתוח בשמלה לבנה ויחפה. הסתכלתי סביבי ולא ראיתי אף אחד. הרגשתי שמחבקים אותי מאחורה והסתובבתי במהירות. "לא אל תזוזי, תישארי ככה עוד קצת. כאילו את מוגנת בידיים שלי." זיהיתי שזה דילן והסתובבתי. "דילן. אני פה. מה קורה לך?" כשהסתכלתי על הפנים של דילן הפנים שלו התחילו להשתנות במהירות והוא נפל על הדשא עם הפנים שלו. הוא דימם מכל מקום. הוא בהה באוויר. לא היה דופק. "דילן!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" צרחתי.~

התעוררתי במיידי. התנשמתי. הסתכלתי על דילן ובדקתי אם הוא נושם. הוא נושם. תודה לאל. הרגשתי שתופסים לי את היד. "מה קרה יפה שלי?? למה את לא ישנה?" "היה לי סיוט שאתה מת בידיים שלי." הוא חיבק אותי חזק ואמר "אני חי ונושם וכל את חיה ונושמת אני גם. בואי נתכרבל ונישן ככה." נרדמתי במהירות.

הזאבWhere stories live. Discover now