פרק 12

1.4K 124 16
                                    

אני וסאמי נכנסנו בחזרה הביתה. "היי דילן." סאם אמר בנחמדות. "ביי סאם." הוא הגיב בקור רוח. "בררר קר כאן." סאם אמר בציניות "היי!!!! תהיה יותר נחמד!!!" צעקתי על דילן. "אפשר לדבר איתך לכמה שניות??" דילן אמר. "זריז. הם מחכים לי." "אני לא אוהב את הקשר שלך עם סאם. הוא קרוב אלייך יותר מדי. אני רוצה שתתרחקי ממנו." "סליחה?!?!?" צרחתי. "מי אתה בכלל?!?!" הוצאתי את הפלאפון וחייגתי לסאם. "סאם אתה יכול להקפיץ אותי הביתה?" "כן בטח תהיי מאורגנת עוד 10 דקות." "תודה גבר." ניתקתי. אמרתי "שלום דילן." ועליתי לחדר של דילן. הוצאתי את המזוודה וארזתי הכל. סאם דפק על הדלת של הבית ושמעתי רת דילן מלמטה פוקד עליו לא לקחת אותי הביתה. ירדתי במדרגות עם המזוודה ויצאתי מהבית. הכנסתי את המזוודה לבגאז' של הג'יפ של סאם ונופפתי לזואי שישבה ברכב וחיכתה לנו. נכנסתי בחזרה לבית וקראתי לסאמי. הוא הסתכל עליי במבט מצטער. התקרבתי לדילן והורדתי לו כאפה. "אתה אדם מגעיל!!!!". יצאתי החוצה וביקשתי מזואי שתקפיץ אותי במקום. סיפרתי לה למה והיא התעצבנה על דילן. בזמן הזה חייגתי לאמא שלי. "היי אמא!!!!!!!" "מה קורה ריין מתוקה??" "אני חוזרת הביתה!" "אוי באמת?! אני אכין לך את מה שאת הכי אוהבת לאכול!!" צחקתי. "תודה אמא. אני 10 דקות מגיעה. ביי!" ניתקתי. לא עברו 10 דקות וזואי החנתה מול הבית שלי. "אל תדאגי אני אדבר עם דילן." חייכתי חיוך עצוב. "תודה." אמרתי והלכתי להוציא את המזוודה מהבגאז'. הסתובבתי להיכנס הביתה וראיתי שני זאבים בחצר האחורית בוחנים את הבית והאיזור כאילו מגנים עליו ממשהו. לפי מה שאני זוכרת זה סאמי וסאם הביא איתו את דין (ה.כ. מעריצי סופרנטורל התאחדו!!!! אני אלך עכשיו.). נכנסתי פנימה והכנסתי את המזוודה. שמעתי דפיקה בדלת. פתחתי את הדלת. אלו היו סאם ודין. "היי!!!תיכנסו!" אמרתי. הם נעצו בי מבט. "דילן ממש דואג לך. הוא פה בין העצים מאחורי הבית. חשבנו שלא תרצי לראות אותו. הוא די בכה." צחקתי. "רוצים לאכול??" "נאאא אנחנו יוצאים להמשיך שמירה." "אם תרצו לאכול תבואו לפה אני אתן לכם. תרגישו חופשי." אמרתי והם הלכו. עליתי חזרה לחדר הישן שלי ונשכבתי על המיטה. אחרי חמש דקות של שעמום ירדתי חזרה לסלון. חיברתי את הטלוויזיה למחשב ושמתי בנטפליקס 'דוקטור הו'.

הזאבWhere stories live. Discover now