"הדוקטור הכי טוב הוא הדוקטור התשיעי. הדוקטור העשירי חתיך. הדוקטור האחד- עשרה הוא חתול שדורש חיבוק. תגיד אחרת ואני אקח לך את השוקו." אמרתי באזהרה. לא מתעסקים איתי כשזה מגיע לדוקטור הו. "לאלאלאלאלאלאלאלאלא ה דוקטור הכי טוב הוא תשע. היצורים הכי אדירים הם דאלקים עם האקסטרמינייט שלהם. אל תיקחי את השוקו!!!!" סאם אמר וכמעט בכה. "אני מקבלת את המשפט הזה ומכריזה עליו כנכון!!!" אמרתי בניצחון. סאם היה מבועת. "תרגיע אף אחד לא ייקח לך את השוקו! אני צחקתי." "את אכזרית."סאם אמר בעצב. "אוווווו גם אני אוהבת אותך." אמרתי בציניות. הדלת נפתחה. "הגעתי!!! יש אוכל???" דין שאל. "תאלתר משהו ואם אתה מכין תכין גם לי. אני מתעצלת לקום." אמרתי וסאם אמר שדין יכין גם לו. אחרי שדין בישל לנו חביתות וכל מיני נשמעה דפיקה בדלת. ראיתי את סאם ודין מרחרחים את האוויר ואז הם נרגעו. "ריי (ה.כ. כינוי לריין) זה דילן. את מסכימה לו להיכנס??" דין אמר וסאם הוסיף "הוא די שבור בלעדייך. הוא לא אוכל ולא יוצא מהחדר והוא הפסיק להתאמן. הוא מתגעגע אלייך." "אההה אולי עדיף שלא. אני עדיין כועסת עליו." אמרתי בחשש קל. "נווווו....... פליזפליזפליזפליזפליזזזזזז!!!!!" סאם ודין אמרו. "טוב. בסדר." אמרתי. הם הלכו לפתוח לדילן את הדלת ושמעתי אותם מזהירים אותו. הם כמו אחים גדולים בשבילי. סיימתי לאכול והנחתי את הכלים בכיור. כשהבנים נכנסו למטבח התחלתי להרגיש לא טוב. דחפתי את דילן מהדרך שלי ורצתי לשירותים. שמעתי צעדים מאחוריי ולא עצרתי להסתובב. התכופפתי מעל האסלה והקאתי את כל מה שאכלתי. הרגשתי שידיים מאחוריי אוספות לי את השיער ומלטפות לי את הגב בתנועות מעגליות. "תוציאי את הכל, הכל. ואו את קפואה." שמעתי את סאם אומר אז הבנתי שהוא זה שהחזיק את השיער שלי. כשהרימו אותי גיליתי שזה היה דילן וסאם הלך להביא לי כוס מים. דילן הרים אותי לסחיבת כלה ולא היה לי כוח להתנגד. הוא הרים אותי לכיוון החדר שלי והכניס אותי אל מתחת לשמיכות עבות. הוא נישק אותי על המצח ולחש לי "תלכי לישון. אני אתקשר לרופא של הלהקה שיבוא לראות מה יש לך." אני נרדמתי לי וכשהתעוררתי שמעתי את סאם רב עם דילן. "אתה יודע שזה באשמתך דילן. אתם מיועדים ובכל זאת גרמת לה להתעצבן עלייך ולכעוס." סאם אמר "אני יודע!!! אבל אני לא יכול בלעדיה. איפה הרופא הזה?!?!" דילן התחיל לומר אך צלצול בדלת קטע אותו. זה היה הרופא. דילן נכנס לחדר שלי וקמתי מהמיטה. הרופא ניגש אליי והתחיל לדבר איתי על מה שקרה וסיפרתי לו הכל. הוא ביקש ממני להרים את החולצה ולהסתובב ככה שהוא יוכל להשתמש בסטטוסקופ כדי להקשיב לריאות. שמעתי את דילן נוהם כשהרופא עשה את זה. אחרי חצי שעה של בדיקות הרופא קבע שכדאי שאעשה בדיקות דם. יכול להיות שזה רק שפעת ויכול להיות שזה חמור יותר. כמה עוד דברים אני אעבור בחיי?!?!
עליתי לחדר שלי ונעלתי את הדלת. הפעלתי את המוזיקה לראשונה מאז שנוריתי. שמתי את השיר Days Are Numbered של Black Veil Brides. (תפעילו את השיר)Wow!
Before your life is over, know this to be true
All the hate we hold inside still won't save your youth
Don't waste your time on tragedy, easy to forget
Time that's lost enemies fought are worth the price to liveOne day at a time, one day at a time
Listen when we're calling
Your time has arrivedOur days are numbered in the world of fools
We feel the hunger and follow no one's rules
Everybody wants eternal life and nobody can seem to get it right, oh,
Our days are numbered and you're no fool, nobody's foolMan worships the gospel that they preach to you
Living like a demon, a burden left to prove
You can live your life in heaven or create your hell
We will write our end result with every tale we tellOne day at a time, one day at a time
Listen when we're calling
Your time has arrivedOur days are numbered in the world of fools
We feel the hunger and follow no one's rules
Everybody wants eternal life and nobody can seem to get it right, oh,
Our days are numbered and you're no fool, nobody's foolThese steps we take to be fearless are yours, life is yours
When death's at stake you'll be fearless, be sure, life is yoursOur days are numbered in a world of fools
We feel the hunger and follow no one's rules
Everybody wants eternal life and nobody can seem to get it right, oh,
Our days are numbered and you're no fool, nobody's fool
Nobody's fool
I'm nobody's foolונרדמתי שוב.
YOU ARE READING
הזאב
Werewolfכולם יודעים שיש בריין (rain) משהו מיוחד. ריין יודעת שהיא מיועדת. אבל למי? ולמה זה כל כך מסובך ומסוכן? נכון לתאריך 25.11.2017 מקום שני בקטגוריית "werewolf" תודה לקוראות הקבועות!!