פרק 14

1.4K 127 26
                                    

היום הדוקטור (ה.כ. הוא בא עם הטארדיס?) חזר עם תשובות. מסתבר שזה בגלל שדילן גרם לי לכעוס ולהתעצבן. הוא דיבר איתי ועם דין כי סאם עדיין לא בן 18 ואני כועסת על דילן. הרופא ממליץ לי לחזור לגור בחורשה כי ליד דילן הסיכויים שאני אחלים מהר גדולים. הסתכלתי על דין במבט של 'יתהפך העולם אני לא חוזרת'. הרופא יצא ודין מנסה לשכנע אותי "נו תגורי אצלי בבקתה!!!! גם ככה אני וזואי לרוב בבקתה שלה אז ככה גם קרובה וגם רחוקה יחסית!!! נו מה אכפת לך?!?!?! זה לבריאות שלך!!" "אחי תן לי לחשוב על זה. אתה יודע מה? אם אני חוזרת לשם חזרה אני עושה קעקוע קודם." "טוב אבל דילן כנראה ירצח אותי." "זה לא מעניין אותי שהוא יכעס. אני רוצה קעקוע" "איזה?" "The world's a gun that I've been aiming all my life." "מאיפה הבאת את זה ריין?"
"בלאק וייל בריידס- I am bulletproof. האירוניה חוגגת."
נסענו לאיזה מקעקע שדין הכיר. כשהגענו, דין דיבר. "היי אחי! מה הסיכויים שאתה עושה לה מחיר טוב?" והצביע עליי. "אין בעיה אח שלו. תראי לי מה את רוצה." הראתי לו א המשפט והוא אמר שהוא גם אוהב את בלאק וייל בריידס. הסתובבתי כדי לתת לו לקעקע את הגב העליון שלי בין הכתפיים (הייתי עם גופיה).
כשהוא סיים לקעקע הוא נתן לי משחה נגד זיהומים שילמנו והלכנו בחזרה לרכב של דין. דין הסיע אותנו בחזרה לחורשה ועצר ליד הבקתה שלו.
נכנסתי והתמקמתי כששמענו דפיקה על הדלת. דין פתח את הדלת. "למה היא מתמקמת?? הבקתה שלנו זה בהמשך!" "דילן תרגיע. זו הבחירה שלה. אתה חייב לכבד את זה!" "איזו בחירה בדיוק?! היא לא תגור איתך!" שמעתי את דילן צועק על דין. ירדתי במדרגות ונעמדתי ליד דין. "דילן מה אתה רוצה??" "שתחזרי לבקתה שלנו!" "דילן שחרר!!!" הסתובבתי ורציתי לעלות בחזרה לחדר שדין נתן לי. "תעצרי!" עצרתי בבום. "מה זה??? את עשית קעקוע?!?!" "אני לא חייבת לך שום דבר!!!" עליתי לחדר שלי בחזרה. השמעתי את Hurt של כריסטינה אגילרה. לא אני זו שצריכה לחוש אשמה!

"Seems like it was yesterday
When I saw your face
You told me how proud you were,
But I walked away
If only I knew what I know today
Ooh, ooh

I would hold you in my arms
I would take the pain away
Thank you for all you've done
Forgive all your mistakes
There's nothing I wouldn't do
To hear your voice again
Sometimes I wanna call you
But I know you won't be there

Oh, I'm sorry for blaming you
For everything I just couldn't do
And I've hurt myself by hurting you

Some days I feel broke inside
But I won't admit
Sometimes I just wanna hide
'Cause it's you I miss
And it's so hard to say goodbye
When it comes to this, ooh

Would you tell me I was wrong?
Would you help me understand?
Are you looking down upon me?
Are you proud of who I am?

There's nothing I wouldn't do
To have just one more chance
To look into your eyes
And see you looking back

Oh, I'm sorry for blaming you
For everything I just couldn't do
And I've hurt myself, oh

If I had just one more day
I would tell you how much that I've missed you
Since you've been away
Ooh, it's dangerous
It's so out of line
To try and turn back time

I'm sorry for blaming you
For everything I just couldn't do
And I've hurt myself..
By hurting you"

נמאס לי ממנו!!! אני לא יכולה לעשות כלום בלי האישור שלו אני מרגישה כמו..... בובה! בובה על חוטים! ועכשיו אני בוכה בגללו. זה לא מגיע לי!!! נעלתי את הדלת של החדר ונשכבתי על המיטה. "ריין תפתחי!" "מי זה??" "דין." "תיכנס! רק שתדע אתה מפריע. אני באמצע פרק של סופרנטורל וזה פרק מגניב לאללה." עשיתי עם פרצוף מתבכיין. "תעשי מקום גם אני רוצה לראות."

הזאבWhere stories live. Discover now