*Iris' point of view*
09.00
BIEP BIEP BIEP BIEP
Langzaam doe ik mijn ogen open en kijk naar mijn wekker die afgaat, het is 9 uur.
Ik blijf nog even liggen en dan stap ik onder de douche.
Om half tien sta ik in mijn zwarte skinny's met gaten in de knieën en daarboven op heb ik mijn 5SOS shirtje.
Ik doe al mijn make up op; Foundation, concealer, mascara, een beetje oogschaduw, eyeliner, bronzing, blush en highlighter. Als ik daar me klaar ben doe ik mijn haar in een perfect warrige knot. Ik kijk naar mezelf in de spiegel en zeg tegen mezelf: niet slecht Iris, niet slecht.
Inmiddels is het al tien uur.
Ik besmeer mijn broodje met Nutella en ik pak een beker cola. Ondertussen zit ik mijn Snapchat te bekijken.
Hmmmmm.... Eens kijken, recente updates... Annette..Vera...Mareije... En Isa.
Als ik alle verhalen heb bekeken maak ik zelf ook een foto ik zet eronder: zo met bae naar Groningen❤
Ik sla het op en plaats de foto ook op instagram. Al snel krijg ik een reactie
@isa_bestIris zegt: jaaaa zin in!!!Ik loop nog snel naar boven en fluister tegen mijn ouders die nog op bed liggen "ik ga naar Isa toe, doei!!"
Ik hoor gemompel terug, dat betekent dat ze het hebben gehoord.
Ik stuur nog snel een berichtje naar Isa voordat ik wegga.Ik pak mijn fiets uit de schuur en cross naar Isa toe. Buitenadem, maar toch vrolijk, bel ik bij Isa aan.
*Isa's point of view*
10.00
PPIEPIEPIEPIE PIEPIEPIEPIEP
Ik doe mijn ogen open en kijk naar mijn wekker. Meteen kijk ik weer naar de spiegel, ik kan mezelf net niet zien als ik zo naar de spiegel kijk. Ik stap uit bed en loop naar de badkamer. Ik doe de douche aan en stap onder de hete stralen.
Als ik klaar ben doe ik mijn make-up. Een beetje concealer, eyeliner en mascara is voor mij genoeg.
Ik doe een lichtblauwe skinny aan en een Nirvana shirtje erboven op.
Een appje▶Iris
Heey ik kom er nu aan xIk leg mijn mobiel weer neer. Ik moet van mezelf nog even langs de spiegel lopen.
Ik kijk naar mezelf. 'Ik moet dunner worden.'
Ik bedacht een manier om dunner te worden. Kotsen? Of gewoon heel veel sporten.Ik word uit mijn gedachten geschrikt door de bel.
Iris! denk ik
Ik ren de trap af en doe de deur open.------------------------------------------
Een iets korter hoofdstukHoe vinden jullie het tot nu toe
X
JE LEEST
Dun, Dunner, Dunst
NezařaditelnéIsa vind zichzelf te dik, ze heeft ook anorexia. Dus eet niks, en drinkt weinig. Ze heeft 1 aller beste vriendin, Iris, Iris helpt Isa door de zware strijd tegen anorexia. Isa heeft ook een vriendje, Jonas, maar als hij iets flikt gaat het al helema...