*Iris' point of view*
Als ik de volgende ochtend wakker word grijp ik naar mijn mobiel. Ik ga Isa appen.
▶Iris
Heeey zin om vandaag aftespreken??Ik doe mijn geluid aan en leg mijn mobiel weer terug.
Ik stap onder de douche en als ik klaar ben kleed ik me aan en doe ik mijn make-up.
Ik klik mijn iPhone aan en zie dat ik nog geen berichtjes heb.
Logisch, het is nog maar 11.00 uur. Isa slaapt altijd uit.
Ik loop naar beneden en pak 1 broodjes, een appel en een kop thee. Ik zet de tv aan op MTV. Teen Mom 2.
*PINGGG* mijn mobiel.
Ik grijp maar mijn mobiel en ik unlock het. Ik klik op Whatsapp en zie dat het berichtje van Isa is.▶Isa
Ja is goed!! Hoelaat?▶Iris
1 uur bij mij?▶Isa
Is goed zie ik je zo XEn ik sluit mijn mobiel af.
*Isa's point of view*
De avond van te voren.
Als we gaan eten, heb ik geluk dat ik dat eten niet lust dus dat ik niet teveel hoef op te eten.S'avonds tegen 11.00 uur loop ik naar boven. Ik kijk nog even TV en dan doe ik de TV uit.
Ik denk weer aan vanmiddag wat ik zag op die site.
Bij de gedachten dat ik Anorexia heb huil ik mezelf in slaap.De volgende ochtend.
Ik wil geen Anorexia hebben denk ik als ik wakker word. Ik begin weer een beetje te huilen.
*BIEP* een appje ik heb geen zin om te reageren dus ik laat mijn mobiel liggen.Even later pak ik mijn mobiel. Ik zie dat het een appje van Iris is.
▶Iris
Heeey zin om vandaag aftespreken?Even denken...
▶Isa
Ja is goed!! Hoelaat?▶Iris
1 uur bij mij?▶Isa
Is goed zie ik je zo XSnel stap ik nog even onder de douche, kleed me aan en doe mijn make-up.
Ik durf nog niet in de spiegel te kijken.
Ik besluit om 1 crackertje met boter te eten. En ik pak een sinaasappel en pers die uit. Dat vind ik goed genoeg.
Ik ga op de bank zitten en pak mijn mobiel erbij. Ik zie dat het al twaalf uur is.
Ik denk na zal ik het Iris vertellen dat ik misschien Anorexia heb... Ik denk dat ik dat wel doe.. Ze is tenslotte mijn beste vriendin.Als de bel gaat sprint ik naar de deur.
"Hoi!" zegt Iris meteen "Hei"
"Hoe gaat het?" vraagt Iris terwijl ze naar binnen loopt.
Ik denk even na wat ik moet zeggen.
"Mwah gaat wel." antwoord ik. "Zijn je ouders niet thuis?" vraagt Iris "Nee ze moesten allebei onverwachts werken."
"Drinken?" stel ik voor "ja graag, dankje"
Zelf pak ik weer water en cola voor Iris, want de Dr.Pepper is op. "Eeuhm... Is er een reden dat je steeds water drinkt?" vraagt Iris voorzichtig. "Nou ja eigenlijk wel." Als ik alles heb uitgelegd, kijkt Iris geschokt maar toch verdrietig.
"Echt..?" "ja ik denk het wel."Als Iris weg is ben ik opgelucht dat ik het wel tegen iemand heb gezegd.
------
Iets korter hoofdstukje maar jaa
X
JE LEEST
Dun, Dunner, Dunst
RandomIsa vind zichzelf te dik, ze heeft ook anorexia. Dus eet niks, en drinkt weinig. Ze heeft 1 aller beste vriendin, Iris, Iris helpt Isa door de zware strijd tegen anorexia. Isa heeft ook een vriendje, Jonas, maar als hij iets flikt gaat het al helema...