*Isa's point of view*
▶Isa
Hey Ir. Ik moet je even wat vertellen. Kan ik langs komen?Ik moet haar gewoon vertellen wat ik gedaan heb.
Even later krijg ik een berichtje terug.▶Iris
Ja hoor is het erg?▶Isa
Eigenlijk wel. Tot straks XIk stap op mijn fiets en fiets langzaam naar Iris.
Ik zet mijn fiets voor haar huis neer en blijkbaar heeft ze me al gezien want al snel is de deur open.
"Hey" ze loopt naar me toe en geeft me een knuffel. We stappen naar binnen en lopen naar boven.
Ze pakt een stoel voor me en ik ga zitten.
"Wat was er?" vraagt Iris nieuwschierig.
"Nou.... Ik had het er dus over dat ik niet meer wilde." ze knikt en kijkt ernstig.
"Ik heb dus een poging gedaan... Om dood te gaan zegmaar..." Ik zie de tranen in Iris' ogen opkomen.
"Nee....serieus. Isa ik wil je niet kwijt" ze geeft me een knuffel.
"Maar als ik er niet meer ben dan is alles beter, dan hoef je je geen zorgen meer te maken over mij." ik zie dat er een klein traantje over Iris haar wang rolt. "Isa nee...." zegt Iris "je mag niet dood!" "maar dat wil ik wel.." zeg ik. "Isa... We kunnen nog zoveel samen beleven. Je bent nog gewoon te jong!" ik ben inderdaad jong, maar volg je hart want dat klopt.
"Zullen we naar de stad, even afleiding" stelt Iris na een tijdje voor. Ik knik meestemmend.*Iris' Point of view*
Als we in het centrum zijn lopen we de V&D in, we gaan naar de Ici Paris XL. Ik kijk mijn ogen uit. Het is alsof ik weer verliefd ben, al die nagellakjes en make-upjes in alle kleuren. Ik pak mijn mobiel erbij. Ik klik op snapchat. Ik houd mijn vinger op mijn gezicht en de lijntjes staan al op mijn gezicht. Ik swipe met zolang todat ik die hartjes ogen heb en maak een foto als de hartjes op m'n ogen zijn. Ik zet eronder: 'ik ben weer verliefd♡' en ik zet een pijltje richting alle make-up. Ik pak alles beet en bekijk het goed. Als ik een super mooi nagellakkleurtje zie, pak ik het en loop naar zo'n scanmachine. €15.00, wow superduur! "Hee ies, jij al wat gezien?" ik loop naar haar toe. Ze staat te kijken bij de oogschaduw en mascara.
*Isa's point of view*
Als we in de Ici Paris XL zijn, zie ik dat Iris blij is. Ze sprint bijna naar binnen. Ik ga eerst kijken bij de dure nagellakjes. Als ik even naar Iris kijk grinnik ik. Ze lijkt wel een klein kind in een snoepwinkel. Blijkbaar maakt ze een foto op snapchat want ik zie dat haar hoofd geel word door het icoontje wat in het begin komt.
Ik loop naar de mascara en oogschaduw. "Hee Ies al wat gezien?" vraagt Iris aan me. Ze loopt naar me toe.
Ik besluit een mascara te kopen die 'je wimpers verlengd'
Als we hebben afgerekend lopen we de winkel uit. Ik denk dat ik een bekend iemand zie lopen, maar ik besteed er geen aandacht aan. Als hij dichter bij komt zie ik wie het is. Jonas. We kijken naar elkaar, ik kijk boos, hij kijkt eerder verdrietig. Ik kijk naar Iris ik zie dat ze misschien nog wel bozer als mij kijkt.*Iris' point of view*
Ik zie dat Isa naar iets kijkt, maar daarna kijkt ze weer weg. Als hij dichterbij komt zie ik het ook. Jonas. Opeens heb ik een boze blik op mijn gezicht en werp die blik naar hem. Hij kijkt eerder sip. Woede kookt binnenin me als ik hem zie. Zonder dat ik weet wat ik doe, stap ik op hem af. Ik kijk hem strak aan het lijkt alsof hij precies weet wat ik denk. Ik geef hem een klap in zijn gezicht. "Karma is a bitch ,klootzak!" zeg ik en loop weg. Ik loop snel en boos door en Isa rent achter me aan. Ik blijf op Isa staan te wachten. "HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA" lacht ze. Volgens mij lacht ze iets te hard want een paar mensen kijken haar raar aan. "Sshhh, mensen bekijken ons" samen lopen we grinnikend verder. Even kijk ik nog achterom, Jonas kijkt me nogsteeds verbaast aan.
~
Eeuy mensennn! Ik ga binnenkort ook met een nieuw boek beginnen (Niall Horan Fanfictie) ik zal dan minder aan dat boek besteden omdat deze, tot nu toe het meeste lezers heeft
XPS BELANGRIJKE MEDEDELING!!!
IK HEB NOG EEN MEISJE NODIG VOOR IN HET VERHAAL. WIE WIL DAT ZIJN?
ZET IN REA HOE ZE (OF JEZELF ERUIT ZIET, NAAM EN MISS LEEFTIJD
JE LEEST
Dun, Dunner, Dunst
OverigIsa vind zichzelf te dik, ze heeft ook anorexia. Dus eet niks, en drinkt weinig. Ze heeft 1 aller beste vriendin, Iris, Iris helpt Isa door de zware strijd tegen anorexia. Isa heeft ook een vriendje, Jonas, maar als hij iets flikt gaat het al helema...