Noc 6

3.5K 301 10
                                    

Dzisiejszy dzień pamiętam jak przez mgłę. Musiałam iść na zakupy. Później posprzątać dom. I odwiedzić sąsiadkę. Kiedy nastał wieczór byłam tak wykończona że musiałam położyć się na kanapie. Włączyłam swojego starego laptopa i zaczęłam oglądać wypożyczony horror. Gdy film się rozkręcił stwierdziłam że jednak popełniłam błąd. Wielki błąd. Facet z piłą gonił biedną dziewczynę. Film był tak bardzo realistyczny że wcisnęło mnie w siedzenia. Udawałam twardą ale na film patrzyłam przez palce. Grrr. To było okropne nie czekałam do końca filmu tylko zatrzasnęłam laptop z hukiem. I wtedy nagle zgasły wszystkie światła.

- Super się zapowiada. - szepnełam. Wokół mnie zaczęło nagle robić sięnie przyjemnie zimno. Szłam w stronę schodów po omacku. Kiedy podążała cały czas słyszałam skrzypienie oraz inne dziwne hałasy. Na dworze panowała burza. Która zerwała się nagle. Gdy weszłam po schodach z milion razy się przewracając. Otworzyłam drzwi do mojego pokoju. A tam przy oknie ktoś stał , byłam przerażona a kiedy błyskawica rozjaśniła pokój zobaczył kto to. Koło okna stał rozbawiony Kol. Śmiał się w najlepsze..

- Haha. Wyglądasz jakby ktoś cię miał zaraz zabić.- chłopak zaczął podchodzić do mnie.

- Bardzo kurwa śmieszne!!- warknęłam. I szybko pożałowałam moich słów, zostałam boleśnie przyparta do ściany.

- Ałć.- syknełam.

- Na mnie się nie przeklina!! Zapamiętaj to sobie.. Bo jutro spokojnie nie pośpisz.- mówiąc to zaśmiał się podle. Pocałował moją szyje i zniknął.

- Kim ty jesteś??- zapytałam nicości.

- Twoim największym koszmarem.- odparła mi nicość..

Ona nie wiedziała że on ma racje...
------

I jak kochani podoba się????

30 days..Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz