Kapitola 1. Úvod

420 13 0
                                    

,,Mami proč se zase stěhujeme? To je po třetí za posledních pět let. Už mě to nebaví!" Křičela jsem na mamku. Ona mi už ani neodpovídala. Asi si myslela, že když nebude mluvit, dám pokoj a spokojím se s dalším stěhováním. Dosud jsme bydleli v New Yorku přímo ve středu města a teď? VENKOV! To bych se z toho posrala. Tam nebudou žádný obchoďáky, diskotéky a už vůbec ne kamarádi. Prý je to 667 km od New Yorku vzdálená vesnička s názvem Croom a má necelých 500 obyvatel. Fakt skvělý!!

,,Máš sbaleno? Za půl hodiny odjíždíme na letiště." Zavolala na mě mamka ze zdola. Nejradši bych teď vyházela ty věci z kufrů a nacpala zpátky do skříně kam patří. Nábytek tady necháváme, protože táta řek, že si nechá navrhnout interiér od profesionála. Ano jsme bohatí a to hodně. Táta pracuje doma na počítači u asi pěti firem a mamka, dokud nepodala výpověd, dělala vedoucí v jednom luxusním obchoďáku a vždycky mi přinesla nějaké luxusní tričko z nové kolekce. Ani si nedokážete představit, jak mi to bude chybět. ,,Už jdu do háje!" rozčilovala jsem se. Ještě jsem rychle napsala status na facebook, že odjíždím a že se mi bude stýskat.

Bafla jsem kufry a sešla ze schodů a namířila si to ven.

Abych se taky představila. Jmenuji se Brittany Kinsley. Kamarádi mi ale říkají jen Bree. Za dva měsíce mi bude 18 a odstěhuju se zpátky do New Yorku. Jsem vysoká 158 cm což neni moc, ale nevadí mi to. Mám blond vlasy dlouhé do půlky zad a modré oči, které pořád zvýrazňuji černou tužkou na oči. Jsem jedináček, ale jako svojí ségru beru nejlepší kamarádku Tiffany. Ale teď se dlóóóuho neuvidíme. No dobře budou to dva měsíce ale stejně mě to nijak netěší..

A jedem.. :/



Na obrázku Brittany. :)


WeirdKde žijí příběhy. Začni objevovat