Bree:
Nathan mě pozval na rande. Já snad zešílím. V hlavě mi vypukl ohňostroj a v břiše se rozletělo milióny motýlku. Ale nesmím být tak snadno dosažitelná. Budu ho chvilku napínat.
,,Asi.... Já nevím." hraju divadýlko.
,,Nevíš?" Nathan udělal psí oči. Těm neodolám.
,,Ano. Ráda s tebou půjdu na rande." oznámila jsem mu. ,, Jen nevím kdo bude hlídat Clar." zamyslela jsem se.
,, Pche, to zařídím" odpověděl Nathan jakoby nic.
,,Dobře. V kolik?" zeptám se.
,,Tak v osm?"
,,Dobře."
,, Tak zatím ahoj Bree." řekl Nathan a dal mi něžnou pusu. Začala jsem se červenat, ale zmizel tak rychle, že si toho ani nevšiml. Doufám.
S Clar jsme společně umyli nádobí i když bych to zvládla sama, chtěla mi pomoct. Je to zlatíčko.
,, Tak a je to." řekla Clariska, když bylo nádobí umyté i uklizené.
,,Jsi šikulka." pochválila jsem jí a dala jí pusu do vlasů.
Až do oběda jsme si hráli s panenkami co jsem našla v krabici na půdě. Nemohla jsem uvěřit že po tom stěhování, vzali i tohle. Stěhování.... Co Asi dělá Tiff? Dlouho se neozvala.
Vzala jsem notebook a najela na facebook. Dlouho jsem tu nebyla takže tu bylo nějakých 150 upozornění a 13 zpráv. Rozklikla jsem zprávy a zjistila, že mi psali lidi ze školy, kteří mi poslali i žádost o přátelství a psala mi i Tiff.
Zprávy od Tiff:
Ahoj Bree jak je?
Bree?
jsi tu?
mám o tebe strach, býváš na facebooku každý den.
Bree už ses mi týden neozvala, co je s tebou?
Bylo jich hodně... Ani jsem je všechny nečetla a hned odpověděla.
B: Tiff? Promiň měla jsem toho moc, mamka skončila v nemocnici, ale snad se z toho dostane...
T: no sláva... to je taky dost že ses ozvala. Víš jakej jsem do prdele měla strach?
B: promiň už se to nestane.
T: to doufám nebo za sebe neručím
B: Za měsíc za tebou přijedu!! :D
T: fákt? houby!! už se na tebe těším!! :3
B: to já na tebe taky, dneska mám rande :3 :3
T: kecáš? s kým?
B: víš jak jsem ti psala o tom klukovi u kterýho jsem přespávala ? tak s tím :3
T: no nekecej.. tak to je krutopřísněhustěprďácký!! :D
B: večer ti napíšu jak to dopadlo. Zatím papa :-*
T: určitě mi napiš!! nebo si tě podám!! :D pa :*
Zavřela jsem notebook a zjistila že je skoro poledne. Čas na oběd. K obědu jsem udělala krupičnou kaši pro Clar, ale já vůbec hlad neměla.
Nathan:
Bree mi řekla ANO!! Byl jsem z toho nadšený. Vážně jí mám rád a doufám že si to se mnou užije, chci jí vzít na místo o kterým vím je já. Veděl o ní i můj bratr, ale ten je..... pryč. Zastesklo se mi ale stesk hned vyměnil vztek když jsem viděl ve městě spousta policajtů a zrovna šetřili něco v sámošce, kde ráno Bree nakupovala. Přišel jsem blíž zjistit co se děje. Všude spousta krve a mrtvá prodavačka. Ucítil jsem pach Bree a věděl že to udělala ona. Ráno byla celá od krve.
,,Sakra!" zaklel jsem.
,,Pane je vám něco?" zeptal se jeden od policie, když mě viděl rozzuřeného.
,, Ne vše je v pořádku, jen si musím něco vyřídit. Naschle." řekl jsem, otočil se na patě a s rukama v kapsách odešel.
Hned jsem šel zpátky k Bree. Tohle si nesmí dovolit tady ve městě. Mohla by nás prozradit a jestli už o tom ví Nikolaj, tak to tak nenechá. Co jí to vůbec napadlo? To jako nechtěla zaplatit a proto ukousla prodavačce hlavu? Nebo jen tak pro zábavu? Byl jsem fakt nabroušenej a tohle nedopadne dobře....
Tak jo.. Je tu další kapitola a věřte mi, ani jsem nečekala že dám dvě hned takhle po sobě, většinou mi trvá týden než vymyslím co bude v další kapitole. Tak co, líbí? Já osobbně s tím moc spokojená nejsem. Přijde mi že to nemá žádný pořádný nápad a nudný děj.. No příští kapitola snad bude lepší.
A co si myslíte ? Zruší Nathan svoje pozvání na rande? Jak se z toho vymotá Bree?
Mimochodem všimla jsem si, že u spousta povídek je charakter ask. Napadlo mě ho udělat taky, co na to říkáte? Můžete se ptát na kohokoli ;) . Tak keci si už nechám na Ježíška a loučím se. Pa vaše Kája :D
ČTEŠ
Weird
WerewolfBree se náhle s rodiči odstěhuje daleko od svého původního bydliště. Musí si najít nové kamarády a celkově začít nový život. Když, ale potká Nathana, vše se změní.... Bude k němu cítit lásku? Nebo snad nenávist? A co Nikolaj? Její spolužák a ke všem...