To jest "rozdział" bardziej informacyjny i proszę - każdego z osobna - aby doczytał do końca.
------------------------------------------------
Witajcie Kochani! Podziękowania chciałam zacząć od informacji, że mamy już 5k wyświetleń! :3 O Boże, nigdy bym nie spodziewała się takiego wyniku w trakcie dwóch miesięcy, a to wszystko dzięki Wam - moim drogim czytelnikom ^^. Jestem Wam niezmiernie wdzięczna, za to, że jesteście i jeszcze wytrzymujecie moje nieobecności i bezsensowne paplanie. Że niektórzy poprawiają moje błędy, a to też naprawdę pomaga, bo wiem że moja książka nie jest idealna ;). Zaskoczyła mnie również liczba gwiazdek. A dokładniej ponad 0,5k! Wow! :3 Zastanawiam się, kiedy dobiliście do takiej liczby! To utwierdza mnie w przekonaniu, że moi czytelnicy są niesamowici!
Chciałabym także podziękować moim wiernym czytelnikom, którzy zawsze są przy mnie i mnie wspierają (albo raczej szantażują xD) w pisaniu. Szczególne podziękowania są dla @Wilczyca68 oraz dla Poginka które dość często dają mi różne pomysły co może się dziać w następnych rozdziałach, za co jestem im naprawdę wdzięczna ;).
Podziękowania również ślę do osób, które regularnie komentują, podtrzymując mnie na duchu i przekonaniu, że jednak nie piszę tylko i wyłącznie dla siebie, ale również i dla innych, którym zależy na mojej książce. Tak więc, komentarze mają naprawdę bardzo dużą moc, którą chyba każdy autor książek potrzebuje ;).
Mimo że ta historia Grisial i jej przyjaciół powolutku dobiega końca, mam nadzieję że nie zapomnicie o mnie, ani o tej książce, ponieważ jest możliwe że będzie druga część, ale jeszcze nie wiem, muszę się porządnie zastanowić i też wszystko zależy od tego, jak ta informacja przyjmie się u Was i jak wszystko się zakończy, bo mam parę pomysłów ;).
To chyba już wszystko. Bardzo chciałabym, aby większość czytelników pod tą... notką(?) pozostawiła jakąś cząstkę siebie, np. przez tą małą, śliczną gwiazdkę, lub tak ważny komentarz... a najlepiej oba :D. Tak, więc dziękuję za uwagę i do następnego ;).
Skeletina :*
CZYTASZ
Szkoła żywiołów
FantasyOstatni mag kryształu imieniem Grisial trafia do Szkoły Pięciu Stron. Poznaje tam parę osób... niekoniecznie z którymi chciałaby się zaprzyjaźnić. Po kilku dniach pobytu w Akademii, okazuje się że Grisial nie jest tam bezpieczna. Dyrektor zabiera ją...