Medya'da Buket ve Ekin var...
Bana öyle yerleri göstermişti ki, her şey yerine oturuyordu artık. Onu hatırlıyordum artık. Ve onu seviyordum. Ellerimi tuttu ve gözlerimin içine aşkla baktı...
"Sevgilim, beni tek kelimenle mutlu ede bilir misin?"
"Seni hatırlıyorum Kerem...sevgilim..." Gözlerinin içi gülmüştü bir anda. Beni kucakladı sımsıkı, sonra da döndürmeye başladı...
"Kerem dur, yeter hayatım, düşücem şimdi..."
"Seviyorum...seviyorum...çok seviyorum bee..."Bağırıyordu avazı çıktığı kadar. O kadar mutlu görünüyordu ki...
"Seni Yeldanın evinde o veziyyete görünce neler hissettim, o an uçurumdan yere çakılmış gibi oldum. Senden nefret ettim. O an hayatımın en acımasız anıydı, en acıtan..."
"Sana söz veriyorum Buketim. Bir daha üzülmeyeceksin. Seni üzen kişi kim ise onu mahvederim, en yakınım bile olsa. Yeldaya gelirse onunla muhattap olmana izin vermicem. Seni yeniden kazanmışken kaybedemem tekrar"
"Ekinle benim yüzümden aranız bozuk değil dimi?"
"Yo hayır. Hatta ona borçluyuz bu anı..."
"Nasıl yani?" Bana Ekinin onu ikna etmesinden bahsetti. Bana verdiği sözü tuttu anlaşılan...
Keremden beni kendi evine götürmesini rica ettim. Ekine ne de olsa bir teşekkür borcum vardı...Borçlu kalmak hiç huyum değildir
***
"Kaç saattir kapıdayız Ekin, nerdesin ya..."
"Duymamışım kuzen ya, pardon. Bir dakka...barıştınız mı?"Gülümsemekte olan suratımla ve kafamla birlikte onu onayladım.
"İçeri girsek önce kuzen?"
"Ha tamam geçin..." İçeri geçmemizle Ekinin soru yağmuruna tutulduk. Biz de merak ettiği hiç bir soruyu cevapsız bırakmadık.
"Şimdi bişey dicem de Kerem yine sinirlenir diye korkuyorum""Neye sinirlenirmişim ben, söyle kuzen..."
"Üçümüz birlikte yemeğe çıksak diyorum" Kerem kaşları çatılmış vaziyette Ekine ters ters baktı. Endişelenmeye başlıyordum ki, Keremin gülümsemesiyle şaka yaptığını anladım
"Gidelim tabii, neden olmasın?!"
"Oley be...Onayı da aldık. Kalkın gidiyoruz" Şaşkınlıkla Ekine baktım. Bu akşam için olduğunu tahmin etmemiştim oysa
"Şimdi mi? Benim eve gidip hazırlanmam lazım ama. Bugüne mümkünatı yok, kusura bakma Ekincim"
"Ya kırma beni. Sen böyle de güzelsin. Daha da güzelleşip gittiğimiz yerde kavga çıkarma aman diyeyim"
"Ne kavgası? Anlamadım..."
"Sen süsleniceksin, yan masadan biri sana bakacak ve Keremle ben o şahsın ağzını, burnunu kırcaz ki, buna da kavga denir..." Beni güldürmeyi başarmıştı. Şu an o kadar mutluydum ki, bugünü tarihe yaza bilirim. Keremse bıkkınlıkla Ekine bakıyordu
"Yine çenen düştü senin Ekin ya...gidiyor muyuz, gitmiyor muyuz?
"Sevgilini ikna edersen gidicez" Kerem tatlı bir şirinlikle bana yaklaşıyordu, duvara varana kadar üstüme gelmeye devam ediyordu
"Sevgilim, gidiyoruz değil mi?"
"Gitmiyoruz" Üstüme gelmeyi kesmiyordu. O geldikçe kalbimin atışı feci derecede hızlanıyordu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sana Alerjim Var #Wattys2018
ChickLitGıcık bir yılışık çocuk, artık ondan bıkmış bir genç kız. Ona her gördüğünde söylediği bu...Sana alerjim var!!! Bu alerji zaman geçtikçe yok olup, yerini aşka vere bilecek mi sizce...?!Aşkın karşısında hangi alerji dura bilirdi ki sanki...?! Sana a...