9

1.5K 129 8
                                    

Két héttel a nembeszélünkróla-eset után egy délután jött egy értesítés, hogy twitteren kaptam egy privát üzenetet. Nem lepődtem meg, cyber-énem ugyanis elég népszerű volt. Gondoltam, valamelyik követőm írhatott, nem néztem meg azonnal, és el is felejtkeztem róla.
Éjjel arra riadtam fel, hogy rémálmom volt : nem olvastam el egy üzenetet, pedig ha megteszem, megmenthettem volna a családomat. Eszembe jutott a Twitter üzenet, és azonnal beléptem a fiókomba, majd elolvastam a feladó nevét.
방탄소년단 (Bts_twt), ami a BTS official oldala. Azaz ők írtak. Na ha amikor az eredményeket megláttam, sikítottam, akkor ez esetben nem tudom, mit csináltam. Sikítoztam, nevettem, sírtam, ugráltam. Aztán megnéztem, hogy mit is tartalmaz az üzenet. Közben az egész család berohant a szobámba, hiszen az őrült fangörcsöléssel felvertem őket.
- Mi történt, kicsim? - kérdezte aggódva anyu. Apu arcán szintén aggodalom ült, Jona és Fabe pedig egyszerre ugrottak az ágyamba mellém.
- Hugi, mi a baj ? - kérdezte mostmár Jona is, ugyanis megkukulva meredtem a kezemben tartott telefonra.
- Hahó!!! Teklaaa! - szólongatott Fabella is, mire vigyorogva felnéztem a képernyőről.
- Azt írták, hogy tetszett nekik!!! Hurrá! - sikítottam megint, mire ők értetlenül néztek rám.
- Mi tetszett és kinek? - kérdezték kórusban.
- A videóm! A Bangtan Boysnak!
- Tényleg? Dehát akkor miért nem te nyertél? - értetlenkedett a húgom.
- Azt nem ők döntötték el, hanem a BigHit. - magyaráztam. - Tetszik nekik! Ez őrület!!! És írtak nekem! Ők, nekem!!! Te jó... magasságos! Jinjja...!!!
- Oké, oké, írtak. Értettük. Mostmár feküdj le szépen. Reggel folytathatod az ujjongást. - utasított apa, és anyával együtt visszamentek aludni.
Jonathán és Fabella azonnal tudni akarták a részleteket.
Felolvastam nekik az üzenetet.

"Szia, KpopperTek! Suga vagyok, és szeretném elmondani, hogy nekünk a te reklámod tetszett a legjobban. Ugye nem sírtál sokat, mert nem nyertél? Sajnáljuk, de nem mi döntöttünk. Viszont van egy meglepetésünk, amit a következő üzenetben elmondunk.
Remélem, ott leszel a koncerten Budapesten! Ott találkozunk! Hwaiting!"

Nem szóltak semmit, csak vigyorogtak, majd megöleltek, majd ők is elmentek lefeküdni. Én természetesen nem tudtam aludni. Hiszen ŐK írtak!!! Pontosabban SUGA, aki mindenki felett a kedvencem!

Sziasztok! Bocsi, hogy ilyen későn hoztam a részt, meg azért is, mert megint rövid lett... :/ Remélem, azért tetszett nektek ;)
Btw, annyit emlegettem a Twittert, szóval, ha valaki szeretne, F. Mirr néven (FstsMirjm) megtalálhat
Bye ⭐❤
Mir (*^﹏^*)

"Sugary" sweet life {{BEFEJEZETT}}Where stories live. Discover now