21

1.3K 99 11
                                    


Vacsora után megegyeztünk a szobaelosztásban. Suga, Jungkook és Jin kerültek az én szobámba, a vendégszobát V, Jimin és J-Hope vették birtokukba. Rap Monstert bátyám fogadta be, én pedig a hugom szobájában leltem menedékre. Mivel még senki nem volt fáradt, így a szobabeosztás után Jin beszélgetésbe elegyedett anyával a minőségi hússütés rejtelmeiről, mi pedig hallgattuk őket, és jót derültünk a diskurzuson. Jin angolja valami lehetetlenség, itt-ott belecsempészett egy-egy koreai kifejezést, anya szegény meg alíg értett valamit, de készségesen magyarázott, bólogatott, vagy épp kijavította a nála tapasztalatlanabb fiú gondolatait. Egy idő után azonban meguntuk eme érdekfeszítő tevékenység bámulását, így, apa javaslatára, Twister-t kezdtünk játszani. Mit ne mondjak, elég kínos helyzetbe gabalyodtam, V karja a térdhajlatomnál imbolygott, ezzel nevetésre ingerelve, Jungkook keze pár centire volt a melleimtől, de ez nem volt elég. Suga következő mozdulatának köszönhetően a fejünk, hm, elég intim közelségbe került... ciki volt. Egy ideig vörös fejjel bámultuk egymást, majd ő elmosolyodott.
- Nem is tudtam rendesen köszönni, csak a formális módon. - motyogta félhangon. - De végre négyszemközt vagyunk. - vigyorgott, arra utalva, hogy a látómezőnk leginkább egymás arcára korlátozódott.
- I-igen...- dadogtam suttogva, épp nagyon égve a helyzet miatt,  mire ő csak elnevette magát. Hát, örülök, hogy szórakozratja a félénkségem. - Akkor szia...- mosolyodtam el én is halványan, elsuttogva ezt a két szót, dadogás nélkül ! És ez nagy szó! A biasom feje kb. 10 cm-re van az enyémtől, emelett amúgy is elég antiszoc és félős vagyok. Így hát jogosan voltam büszke magamra! Hehehe :))
- Szia...- suttogta ő is mosolyogva, majd közelebb hajolt...

Halihó! Visszatértem egy ultrabrutálmegagáz és enelett rövid résszel! Brühühű, borzalmas vagyok... :(( De őszintén mondom, annyiszor írni akartam, de az első mondatnál tovább nem jutottam, egy csöppnyi ihletem sem volt :/
Deee, most itt vagyok, a következő részt megpróbálom hamarabb hozni, nem következő évben :)))) (hisz' az uccsó részt még valamikor decemberben publikáltam, tavaly!!! De durvaaaa...!)

Jelenlegi kedvencek - gyoooorsan változnak :D :
One Ok Rock - Wherever you are
Seventeen - 20 (ezt 2 napja fedeztem fel, ááá, fantasztikus egy szám ♡)
Big Bang - Bang Bang Bang, W like 2 party
Westlife - Beautiful in white

Boldog, vidám, fanficikben és olvasásra érdemes történetekben gazdag új évet kívánok minden kedves olvasómnak ♡

Puszika, Mir (*^﹏^*)

"Sugary" sweet life {{BEFEJEZETT}}Where stories live. Discover now