17

1.3K 109 5
                                    

Itt vagyoooook!!! Élek, nem kell a temetésemet szervezni :D
Ezt a részt hűséges követőimnek ajánlom,  KucKuc09 és my_hero_unicorn, nektek ;)

Fél órát vártunk kint az öltöző előtt, váá, azt hittem, sosem telik el az az idő! Végre nyílott az ajtó, és megjelent V feje. Igen, a feje.
- Gyertek be, itt a manager. - mondta.

- Tehát, egy hétig rád hagyom ezeket a retardáltakat. Bízom benne, hogy nem lesz semmi gond. - sóhajtott a manager.
- Bízol bennünk ? De jó! - ujjongott J-Hope, de a manager megrázta a fejét.
- Nem bennetek bízok, hanem Teklában, és a csodákban. Komolyan, fiúk, ne csináljatok semmi hülyeséget. Azzal nem csak a saját hírneveteknek ártotok, hanem Tekláénak is, sőt, akár a biztonságát is kockára tehetitek. Vigyázzatok, mit csináltok, hova mentek, kivel beszéltek! Tekla, ha bármi gond van, írj, vagy ha sűrgős, akkor hívj, a számlát én fizetem. Vigázz rájuk, kérlek. - nézett rám könyörgő tekintettel.
- Természetesen. Számíthat rám. - mosolyogtam rá, mire a BTS egy személyként üvöltött fel.
- MOSOLYGOTT! MEGINT! TUD MOSOLYOGNI! - öh, jó, ezen enyhén szólva kiakadtam. 7 nagykorú (igen, a kicsi maknae is az lett...) fiútól nem ezt várná el az ember lánya. Ők viszont ilyenek, de ezt (is) szeretem bennük.
*Igen, tudok mosolyogni... csak kicsit félénk vagyok, nehezen nyílok meg mások előtt, pláne, ha a kedvenc bandámról van szó. Mégis ki az, aki ne lenne félénk? Különben is, a beszélgetés elejétől kezdve mosolyogtam (oké, halványan, de mosoly volt!), és nekik csak most tűnt fel ?!*
- Tek, magyarázd már el neki! - Jonathán hangja riasztott fel a gondolkozásból, aki egészen eddig csendben hallgatott, mivel a beszélgetés koreaiul folyt. De most Lara fordításának köszönhetően megértette a manager szándékát, miszerint ő siet, mert el kell érnie a Koreába tartó gépet, de előtte látni akarja, hogy hol laknak majd a 'fiai', tehát örülne, ha megmutatnánk a házunkat. Igen, ezzel volt egy kis bökkenő.
- Az út kb 5 óra hazáig. Nem fogja elérni a gépet, ha el akar jönni hozzánk. - közöltem csendesen.
- Mi van?! Akkor el kell engednem őket veletek?! Nem láthatom, hogy hol fognak lakni?! Mi van, ha elraboljátok őket? - a manager nagyon kikelt magából, és a szívem legmélyén egyet értettem vele. De a hangereje megriasztott, és ahelyett, hogy higgadtan válaszoljak, inkább lehajtottam a feje, és csak bólintottam. A szemembe csendesen könnyek gyültek, s hasztalan próbáltam visszanyelni. A bátyám átkarolta a vállam, és megszorította. Ismert, tudta, hogy ha nem is mutatom, de sírok.
- Mi bízunk Tekláékban! Ne kiabálj rá, mert megijjeszted. - szólalt fel Suga, majd mellém lépett. - Ne félj, csak ugat, nem harap. Én bízom bennetek. Tudom, hogy nem fogtok elrabolni minket. - óvatosan felém nyúlt, és megsimította a karomat. Ez volt az a pillanat, amikor igazán tudatosult bennem : nem álmodok.

Huh, ez is megvan :D Remélem tetszett, s gyűlnek majd a csillagok ;) ☆★☆★☆ jó, abbahagyom...
S mivel szerettek (hah, tudom, ne tagadjátok :P), kaptok egy kis extrát minden rész végén : leírom az aktuális kedvenc/sokat hallgatott zenéim címét - persze csak ha ti is akarjátok. (Hozzászólásba igen, vagy nem).
Jelenleg kedvenceim :
B.A.P. - Young, wild & free (annyira vártam már ezt a comeback-et !❤)
iKON - Airplane, Anthem (mindkettőt, de főleg az Anthem-et nagyon vártam - Bobby és B.I. száma *-*)
DBSK - Why did I fall in love with you
KARA - Step
Ooo, és várom a BTS albumot ! A trailer aaaaanyira tetszik ! Suga oppaaaa ❤❤❤

Pápá!
Mir (*^﹏^*)

"Sugary" sweet life {{BEFEJEZETT}}Where stories live. Discover now