18

1.3K 100 5
                                    

Végül BTS manager bácsi is belenyugodott, hogy nem jöhet velünk hazáig, és végre elindulhattunk. Két kocsival utaztunk, Jona, Fabella, akit útközben vettünk fel Janka néniéktől, és én Jonathán Mazdájával, a fiúk pedig a saját, sötétített üvegű mikrobuszukkal. Út közben be sem állt a szám -ami nálam nagy szó!-, BTS sztorikkal traktáltam a tesóimat, amikor pedig mégis elhallgattam, a fejemben újra meg újra lejátszódott a jelenet, amikor Suga végig simít a karomon. Ilyenkor jóleső borzongás futott végig rajtam, s megfogadtam, hogy többet nem mosom meg a jobb karomat - persze, akkor komolyan is gondoltam, de azóta már kismilliószor megmostam.
A határnál az egyik ellenőr felismert minket Jonával, ugyanis egy suliba jártunk, s viccelődve megkérdezte, hogy miféle menekülteket próbálunk becsempészni. Ezen persze mi jót nevettünk, az utánunk jövő kocsiban viszont aktívan hallgatott mindenki. Haha, végre nem az van, hogy egy ARMY nem érti a Bangtan boys-t, hanem ők nem értik, hogy min nevet a rajongó...!

Megérkeztünk a faluba. Már este kilenc volt, de, köszönhetően a nyárnak, még szép világos utcák fogadtak minket. Ahogy befordultunk az utcánk, s feltűnt a kétszintes lime-zöld ház, gombóc nőtt a torkomba. *vajon mi lesz ? Mit szólnak majd a szüleim ? Vajon anya mit mond majd ? Aputól nem félek.*

- íme,  ez itt a Deák-ház. - mutattam a kedves hajlék felé, majd elmondtam pár dolgot, amit jó, ha tudnak. Pl cipővel soha, ismétlem, SOHA nem menj a konyha közelébe !
- Megjöttünk! - kiáltottam fel anyának.
- Sziasztok. Hm, tehát ők a rajongásod tárgyai. - jegyezte meg magyarul, majd angolra váltott.
- Heló, Tekla édesanyja vagyok. Ti pedig, gondolom, a BTS. Bemutatkoznátok? A neveteket nem tudom.
*bemutatkoznak *-*
- Köszönjük, mrs. Deák, hogy ide jöhettünk.

Hali mindenkinek ^^
bah, hogy hogy nem írtam ennyi ideig, borzalmas vagyok... :((
Ez nost nagyon rövid lett de ennek ellenére, remélem, nem hagytok el csalódástokban...

E heti, napi kedvenceim :
- iKON - Anthem,
- Kim Sunggyu (Infinite) - I need you...!

Waaaaaaaa, 30-án jön BTS - Run MV !!!!
Az album teaser-t láttátok már ? Még meg se jelent, de máris kedvencem lett (ez is :P ) ^^
Pusz :*
Mir (*^﹏^*)

"Sugary" sweet life {{BEFEJEZETT}}Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora