35

760 66 15
                                    

Erre nem készültem fel. Basszus, évek, mit évek, századok kellettek volna, nem öt perc!

Suga

- Tekla... Kedvellek.
Tessék. Kimondtam. Megkönnyebbültem, de ezzel egyszerre óriási súly is került rám. Felelős vagyok a tetteimért.
Óvatosan balra pillantottam. A lány kifejezéstelen arccal meredt előre. Hallotta egyáltalán? Vagy nem is mondtam ki hangosan, csak magamban? Nem. Hangosan mondtam, ebben biztos vagyok. Lehet, hogy csak nem fogta fel. Vagy azt hiszi, rosszul hallotta.
- Kedvellek. - ismételtem meg. Mostmár teljesen biztos voltam abban, hogy hallotta, mert az arcát elöntötte a pír. Olyan édes, amikor elpirul! Olyankor legszívesebben magamhoz szorítanám és... Mindegy.
Próbáltam a szemébe nézni, s valahogy válaszra bírni, de lehajtotta a fejét. Nagyon érdekeltek az érzései irántam. Vajon kedvel, ahogy én is őt? Vagy csak mint barátot? Mindkét lehetőségre láttam esélyt, noha a véletlenül elejtett megjegyzések, elpirulások inkább az első variációt erősítették.
Ismét ránéztem, s gondolatban válaszért könyörögtem. Vagy egyáltán bármi reakcióért. De hiába. A szája, az az aranyos rózsaszín, mosolygós szája makacsul zárva maradt. Már bántam, hogy engedtem a késztetésnek, és bevallottam neki. Felelőtlenség volt a részemről.
- Yo-Yoongi... - hallottam végre egy halk hangot a balomról. Feszülten vártam a folytatást.
- Yoongi... Én... Én... Kedvellek. Én is kedvellek. - motyogta bátortalanul.
Nem hittem a fülemnek. Biztos, hogy jól hallottam?
- Tényleg?
- Tényleg...
- A-akkor... Gondolhatok rád úgy, mint a barátnőmre? - Lehet, hogy korai volt, de nem bírtam ki, hogy ne kérdezzem meg. Megint elpirult, de nem válaszolt. Az arcán lassan legurult egy könnycsepp. Majd még egy.
- Yoongi... Nem... Nem lehet. Sajnálom... - suttogta, majd felpattant és befutott a házba.

Nem értettem. Azt mondta, hogy ő is kedvel. Akkor...?

Helló emberkék!
Hoztam egy nyúlfarknyi részt nektek, s végtelenül sajnálom, hogy csak ennyi lett... :( Nem volt se időm, se ihletem, de mostmár mindkettőből került, úgyhogy reményeim és terveim szerint hamar fogok részt hozni. :)
Ó, és észrevehettétek, hogy lassan az ajándékba kapott hét véget ér, így a sztori se fog már sokáig tartani. Persze, addig még van néhány rész, csak gondoltam, szólok előre. :)

Legyetek jók!
Pussz, 미리 🐼

"Sugary" sweet life {{BEFEJEZETT}}Where stories live. Discover now