- Szia - suttogta vissza mosolyogva, majd közelebb hajolt, és... nyomott egy puszit az arcomra. Valószínüleg fura képet vághattam, mert elnevette magát. Vörös képpel és visszatartott levegővel szuggeráltam apát, hogy állítsa le a játékot, és csodák csodájára sikeres volt a műveletem, mert megszólalt.
- Na jól van, kölykök, nyomás aludni, mert fárasztó volt ez a nap. Gyerünk ! - tapsolt kettőt, én pedig megkönnyebbülten engedtem ki a levegőt. Suga felpattant mellőlem, a hirtelen mozdulattal fellökte J-Hope-ot, aki hatalmasat puffanva zuhant a padlóra. Egy pillanatra mindenki visszatartotta a nevetését, aztán egy emberként röhögtük el magunkat. Feltápászkodtam a földről, s elindultam segíteni a mosogatásban.
Fáradtan csoszogtam fel a lépcsőn, és a szobám felé vettem az irányt. Még épp idejében jutott eszembe, hogy átadtam a birodalmam Sugáéknak, és bármennyire is tűnt izgalmasnak meglesni az alvó fiúkat, inkább irányt váltottam, s beléptem a húgom szobájába. Gyorsan átöltöztem, bedőltem az ideiglenes ágyamba, ölembe kaptam a laptopomat, és tweeteltem a koncerten készűlt képemet a BTS-el. #bestsummer #kpopconcert #bangtanboysReggel ínycsiklandozó omlett illatra ébredtem. Mellettem Fabe mosolyogva aludt. Nagyot nyújtózva másztam ki az ágyból, és a ruhakupacomból magamra rángattam egy tornasortot és egy #happyday feliratú pólót. A hajamat gyors copfba fogtam, majd lementem a konyhába. A tűzhely mellett Jin állt, épp tányérra szedte a tojásos tésztát, majd felém fordult.
- Jó reggelt! Felébresztettelek ? - kérdezte meglepődve.
- Jó reggelt! Nem, dehogy, az illat volt. Mmm, biztosan finom! - szippantottam a levegőbe. - Beálltál szakácsnak ? - mosolyogtam rá.
- Igen, már hiányzott. - mondta elvörösödve. - Mostanában nem jutott időm ilyesmire. A sok próba, meg koncert... - hirtelen elhallgatott. - Á, mindegy. Megkóstolod ?
- Ez természetes. Hozok gyümölcslevet. - A hűtőhöz léptem, és kinyitottam. A kiáramló hűvös levegő tudatosította bennem, hogy nem álmodom. Tényleg az egyik kedvenc énekesem csinált reggelit NEKEM! Kivettem egy doboz baracklevet, fogtam két poharat, s Jin után mentem az étkezőbe. Rengeteg kérdés futott át az agyamon, és elhatároztam, hogy kifaggatom Jint. Az étkezőbe lépve azonban rájöttem, hogy ahol hat bandatag, egy bátyus és egy éhes hugi is jelen van, erről le kell tenni. Szóval szélesen mosolyogva jó reggelt kívántam, és visszafordultam további nyolc tányérért és pohárért. Jin nevetve jött utánnam, és kivette a kezemből a tányérokat, így én vihettem az evőeszközöket is.
- Ezek mindig ilyen hangtalanul jelennek meg ? - sziszegtem Jinnek, mire ő csak megrázta a fejét, és annyit mondott - Most nem otthon vannak.
A reggeli szintén vidám hangulatban telt, és megdöbbenve láttam, hogy Jin kiosztja a házimunkát a fiúknak. Hoseok leszedi az asztalt, Taehyun és Jimin mosogatnak, a maknae és Yoongi az én utasításaimat kell kövessék, Namjoon és ő pedig Jonának segítenek a szobák rendberakásában. Mint egy anyuka, tényleg.
- Öhm, nem tudom, milyen munkát bízzak rátok... - mondtam bizonytalanul, mikor mindenki engedelmesen a dolgára indult.
- Akkor szórakozzunk. Menjünk ki, és kosarazzunk! - javasolta vigyorogva Yoongi, Jungkook pedig hevesen bólogatva helyeselt.
- De Jin azt mondta, hogy bízzak rátok valamit... - keményen gondolkoztam, aztán eszembe jutott valami.Haliiii :D
Végre hoztam a részt (nem részletezem, hogy miért csak most), és remélem, hogy tetszett ^^ A fenti videót mindenképp nézzétek meg, megéri ;) Jin egyszerűen ennivaló :DJelenlegi kedvencek :
• San.E - Do it for fun
• Cross Gene - You don't play with me
• LC9 - East of Eden
• Ilhoon (BtoB) - If I die tomorrow
• ésatöbbi :))))Pussz, Mir★
P.S. : A következő részt igyekszem hamarabb hozni :D