Reggel, ugyan mindössze 3 órát aludtam, csodásan ébredtem. Az arcomon letörölhetetlen vigyor, a szememben csillogás - így jellemezném magam a Twitteres éjszakám után. Már maga a tudat, hogy a BTS tud a létezésemről, nagyon feldobott, de az, hogy "a következő üzenetben elmondjuk", rátett egy nagy lapáttal.
- Tekla! Reggeli! - hallottam apu hangját, amin meg is lepődtem, mert reggelente nem szokott otthon lenni.
- Jövök!
Gyorsan felkaptam egy barna "Kawaii potato" feliratú ujjatlant, fekete tornasortot, a hajamat felkötöttem copfba, és lementem enni. Épp a gofrimat rágcsáltam vidáman, mikor jelzett a telefonom, hogy kaptam egy üzenetet Twitteren. Természetesen azonnal beléptem, és, miért is ne, ismét felsikítottam. Lassan mindennapos lesz.
- BTS? - kérdezte, vagyis inkább állította Jonathán. Nem válaszoltam, csak bólogattam, közben az üzenetet fordítottam lázas gyorsasággal. Mikor leesett, hogy mit is írtak, felugrottam és elkezdtem ugrálni, sikítoztam, sírtam, vagyis rámtört a fangörcs, de olyan erővel, mint még soha.
- Tekla!!! Mi van ? Ez most jó, vagy rossz? - kérdezte anya jobb hijján Fabe-t, aki csak vigyorgott és bólogatott, hogy jó.
- Daebak! *nevetés* A BTS *nevetés* azt írta, hogy kapok egy *sikítás* ajándékot, ami az *köhögés, mert félrenyeltem*, hogy eljönnek ide!!! Ááá...!!! A BTS itt! Suga itt! Aigoooo... nu-mi vine să cred! (Nem tudom elhinni-román) They'll be there!!! - Amikor izgatott vagyok, minden beszélt nyelvemen összehordok mondatokat. A körülöttem lévők persze ilyenkor hülyének néznek, de kit érdekel?
- Hóó, kisasszony! Ki adott erre engedélyt? Ide ugyan nem jönnek, csak ha megtanulnak magyarul! - jelentette ki anyu, nekem pedig könnyek szöktek a szemembe, de nem a boldogságtól. Az nem lehet, hogy anya elrontsa életem legeslegszebb nyarát!Sziaaasztok ^^
Nagyon bocsi a késésért, s a rövid részért, de nem volt sok kedvem írni, anélkül meg nem megy... :/ De remélem, hogy azért tetszett, s nem utáltok meg.
A videó annyira nem a részhez kapcsolódik, de BTS, és ha valaki VÉLETLENÜL nem ismerné őket, vagy csak nevetne egy jót, annak mindenképp ajánlom
Annyeong ❤
Mir (*^﹏^*)