14

1.4K 116 3
                                    

A koncert előtti nap szörnyen lassan telt el. Eredetileg úgy volt, hogy már csütörtökön elutazom Pestre az egyik unokatesónkhoz, (a koncert szombaton volt), de mivel apu épp munkahelyi továbbképzésen volt, anyunak nincs jogsija, Jona kocsija pedig szervízben volt, péntek délutánig, így kénytelen voltam otthon dekkolni, és számolgatni a perceket. Jó, magamhoz hűen nem hagytam veszni azt az időt sem, hanem befejeztem a Master's sun c. doramát, és elkezdtem a Monstart, amit aztán ajánlottam is a Twitteren. Emelett meghallgattam egy csomó BTS számot, és közben azon agyaltam, hogy milyen lesz a "NAGY TALÁLKOZÁS".
- Olyan hihetetlen! Én, egyszerű rajongó, találkozok a BTS-el! Sőt, egy hetet fogok eltölteni velük! Eltudod ezt hinni? - támadtam le Jonathánt a gondolataimmal. Még jó, hogy ő meghallgat, akkor is, ha már unja. Nem úgy, mint anya, aki, miután hatszor (vagy hétszer...) mondtam el kb ugyanezt, elküldött avokádót venni. Ez még nem is lenne feltűnő, ha 1. a faluban lehetne avokádót kapni, 2. ha anya nem utálná tiszta szívéből. Szóval ja, megunta az ujjongásomat. De mindegy, ezért (is) van itt nekem Jona. Hehe...
- Elmondtad már egy párszor, de nem csodálkozom, én is izgatott lennék a helyedben. Na, megyek a kocsiért. Velem jössz?
- Persze! Lassan meghalok az izgalomtól és az unalomtól. Muszáj csinálnom valamit, ami nem kötődik a srácokhoz. - Az utolsó mondatot lényegében magamnak motyogtam, mert a bátyám közben leindult a lépcsőn.
- Anya, megyünk a kocsiért! - nyomott egy puszit az arcára, majd felhúzta a Jordanjét. Air Jordan 1 'UNC'. Egyszer elmentünk csak mi, a tesók, vásárolni, s vettünk egy-egy egyforma Jordant. Kedvencem :) Főleg a BTS Converse High-ja után - igen, tudom, hogy a lányok többsége magasszárú Converse-t rohant venni, de én, mint Suga oppa rajongója, inkább a Jordan cipőket kedvelem. Persze a Converse-t is, de ez most mindegy.
Szóval, cipőt húztunk, s kiléptünk az enyhén hűvös nyári délutánba. Mondtam már, hogy szeretem a falunkat ? Biztos, de elmondom megint. Nagyon szeretek falun élni, annak ellenére, hogy bizonyos szempontból nehezebb, mint városban, hiszen sokszor vannak állatok a ház körül, kertek, gyümölcsösök, amiket gondozni kell. Nekünk is, a tetőteres családi ház mellett van egy farmszerűségünk, ami a falun kívül terül el, mellette gyümölcsössel. Van dolog vele, nem is kicsi, de nagyon szerethető és eredményes.
Séta közben megbeszéltük, hogy Fabellát is magunkkal visszük Budapestre, igaz, hogy a koncertre nem jöhetett, de nem akartuk otthon hagyni. Jonának szintén volt jegye, mindkettőnké sima, egyszerű jegy. De annak is örültünk.

Másnap kora reggel keltünk, hisz idejében el kellett indulni. Normálisan agyonidegesítettem volna magamat s mindenki mást a nyavajgásommal, mi szerint nem tudom, mit vegyek fel, de már jó előre megvolt a szettem. Fekete csőfarmer, fehér 'Sugar baby' feliratú póló, sötétkék kapucnis belebújós, arra az esetre, ha estére lehülne az idő, és az Air Jordan 1 'Family Forever' cipőm. Igen, úgy gyűjtöm az AJ-ket, mint más lány a magassarkúakat.
Miután mindd kész voltunk, elköszöntünk anyától, s elindultunk.
- Pest, jövök! - kiáltotta Jona ki a myitott ablakon. Megtapsoltuk.
- Laura (unokatesó), készülj! - kiáltott Fabe. Taps.
- BTS, itt jövök! - kiáltottam én is.

Huh, ez nehezen ment! Az utolsó sorokat már félig alva írtam meg :D Remélem, azért érthető lett ^^ nálam már 0:08 van :))
Au revoir!
Mir(*^﹏^*
lisablackk, boooooldog szülinapot :* ;)

"Sugary" sweet life {{BEFEJEZETT}}Where stories live. Discover now