Gidemezsin!!!

348 27 3
                                    

Sinan hala Nisan'ı bekliyordur,ama hala ne ses var ne seda.

Ona bir şey olursa diye korkuyor.
Biraz daha bekledikten sonra Nisan çıkar.Neşesi eksik olmayan yüzü şimdi ise bembeyazdı.

Nisan'ı yoğum bakıma alırlar.Sinan camdan öğlece sevdiği kadına, Nisan'a bakıyordur.Daha sonra ablasının zoruyla kantine gitti.

15dk sonra

Sinan kantinden gelir ve yine camın önüne geçer.Sonra bir anda o korkunç ses duyulur.Nisan'ın kalbi durar.Sinan içeri gireceği sırada ablası onu tutar, içeri doktorlar girer.

Sinan camın önünde sadece şunları söylüyordur.
"Sana olan duygularımı öğrenmeden gidemezsin"diyor.

Nisan'dan

Şuan önümde bir kapı var.Kafama dayılı bir silah ve geçmişim.Beni zorla içeri götürmeye çalışıyor, ama gidemiyorum.Biri bana bağırıyor.Gidemezsin diye.Orda öylece kalıyorum.Sanki bir adım atsam hayatım kararacak.

Yazardan

Nisan'ın kalp ritmi geri gelir.Sinan o an beni bırakmadın diye düşünüyordur.

2gün sonra

Sinan camın önünde dururken Nisan uyanır ve Sinan'a el sallar.Sinan hemen içeri girer ve sevdiği kadının saçıni okşar.

S: Nisan iyi misin??
N: İyiyim.(Kısık sesle)

Normal oda

Nisan'ı normal odaya alırlar.Sinan Nisan'ın yanına oturur ve uyurken onu izler.

S: Nisan beni çok korkuttun.Ben seni seviyorum acaba sende beni seviyor musun?? Ya sana bir şey olsaydı.Tamam, kabul arada sana çok kızıyorum ama napıyım şimdi de seviyorum.Sen de beni seviyor musun?

Aslında Nisan uyumuyordur,başından beri Sinan'ı dinlemiştir.

Sinan tam çıkacakken Nisan konuşur.

N: Seviyorsam ne yapacaksın???? der ve gülümser.

Sinan geriye döner.

S: Nisan, sen uyumuyor muydun??
N: Sen benim soruma cevap ver.
S: Daha da çok sevicem.
N: O zaman....
S: O zaman????
N:Bende seni seviyorum.

Sinan çok sevinir, ikiside gülümser.

1 hafta sonra

Nisan koridorda dolaşırken biriyle çarpışır.

N Sinan, özür dilerim.
S: Önemli değil canım.

***********************
Danışma

X: Merhaba, ben Nisan hanıma bak mıştım.
M: Kendisi şurada Sinan hocamla konuşuyorlar.
X: Tşk,dedi ve Nisan'ın yanına gitti.

X: Nisan!!!?!!!
N: Oooo!!!


Acaba kim geldi?
Sinanla Nisan kavga etsinler mi?
Nasıl gidiyor hikaye? Yorum yapın.

Geçmişin SırlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin