1 Hafta Sonra
Nisan sabah salondan gelen seslerle uyandı.
İçeri girdiğinde ise gördüğü kişi ile şok olmuştu.N:Berzan Abimm.
B:Nisancım.
N:Yaa ne zaman geldin?
B:Bu sabah.Nisan ve Berzan birbirine sarıldılar.
B:Seni çok özlemişim bücür.
N:Yaa şu "bücürü" kesmiştik hani?Gerçekten sinir oluyorum.
B:"Sinir oluyorum" demişken senin sinir krizleri ne oldu?
N:Berzan Abii...aaa tahtaya vur tahtaya.Allah'a şükür 2,5 senedir olmuyor-
Bu:Aman abicim olmasın.Dedi Burak Nisan'ın sözünü keserek.
N:Ayy...abi ben seni unuttum.Günaydın.
Bu:Günaydın Nisan,sana da günaydın. Neyse bu gün işe gitmek yok.
N:Niyeymiş o????
Bu:Eee....şey çünki-
N:"Çünki" ha!Kesin bir şey oldu,kesin.Ben abimi tanıyorum ve sen bir şey olmadıkça "çünki" demezsin.
Bu:Yuhhhhhh!
N:Dökül,dökül. Çabuk.
Bu: Duygu...
N:Ne oldu Duygu'ya?Ne yaptın kıza? Siz küstünüz di mi?Sen yine bi öküzlük yaptın kızı üzdün.Öküzcüğüm biraz vitesi geri tak,yavaşla.Hadi biz alıştık ya o kız daha yeni tanıyor seni.Bak barış yoksa senin tüm kirli çamaşırlarını dökerim kızın önüne yüzüne bile bakamazsın.
Bu:Nisan Sus Allah'ın aşkına Sus. Ya nerden nereye bağladın. Ayrıca ne kirli çamaşırı.
N:Soruyo bi de.Mesela eski kız arkadaşınla yemek yediğini Duygu biliyor mu?Hem de sana "O kızla bir daha görüşürsen seni öldürürüm"diyen sevgili pisikopat YENGEM.
Bu:Sanki senin ondan farkın var da.Gelin,görümce ikiniz de aynısınız;ikiniz de piskopatsınız.
N:Biz haa...tamam..bunu da yazdım.Burak biraz susup düşününce Nisan'ın haklı olduğunu anladı.
Bu:Ama biz yine de ne yapmıyoruz?
N:Ne?
Bu:O eski sevgili şeyiyle, bu piskopat şeysini Duygu'ya söylemiyoruz di mi?Nisancım,bitanem benim.Canım kardeşim.
N:Şöför YAĞCILAR da inecek var.
Bu:Nisan beni delirtme! !
N:Tamam. Ayarlarız bi şeyler. Ee anlat ne oldu?
Bu:Biz biraz tartıştıkta,birazcık bağırmış olabilirim.
N:Tühh,yazıklar olsun. Sinan'a bağlamışsın.Berzan araya girerek.
Be:Sinan kim?
N:Müstakbel eşim.
Be:Beni ne zaman tanıştırmayı düşünüyordun.Tam o sırada kapı çalar ve gelen Sinan'dır. Nisan kapıyı açar.
N:Benim müstakbel kocam mı gelmiş?
S:Müs-müstakbel kocan???
N:Beğenmediysen bi daha söylemem.
S:Hayır,hayır söyle.Benim müstakbel karım.
N:Yiaa!Der ve sarılırlar.
Bu:Gençler içeri gelin hadi.
Sinangil içeri girer ve Sinan Berzan'ı görmesiyle ikiside donar kalır.
Be:Sinan!!
S:Berzan!!N:Siz tanışıyor musunuz?
Be:Evet.
S:Hayır.
N:Evet mi,hayır mı?
Be:Aslında sadece bi konferansta görüştük Sinan Bey ile o kadar.Ben Berzan.Elini uzattı ve Sinan'ın sıkmasını bekledi.
S:Aynen,bende Sinan.
Diyerek elini sıktı ama Sinan şu an çok korkuyordu Berzan'ın her şeyi anlatmasından.
S:Eee...Nisan hadi hazırlan.....çıkalım.
N:Ben bugün gelemiyorum hastaneye.
S:Niye?
N:Birilerini sevgilisiyle barıştırmam lazım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmişin Sırları
Fanfictionİki aşık,iki koca sır. Birbirine aşık olan bu gençler sırları ile bir gün yüz yüze gelecekler ama ne gün? GEÇMİŞİN SIRLARI onları parçalayacak mı?Yoksa ne olursa olsun aşklarına mı tutunacaklar? Hepsinin cevabı GEÇMİŞİN SIRLARINDA.... Not: Hayran K...