N:Cevabını almıyor musun?
S:Alıyorum alıyorum.
N:Soruyu tekrar alabilir miyim?
S:Benimle evlenir misin?
N:??????????♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤
N:Evetttttt.
Sinan Nisan'ın cevabını duyunca hemen onu kucağına aldı ve etrafında döndürmeye başladı.
N:Sinan durur artık,düşücem.
S:Nisan beni çok mutlu ettin.Bitanem benim.
N:Sinan indir beni!Sinan Nisan'ı yere indirdi ve gülümsedi ama bu anı bozan biri var....
B:Nisan,Sinan.
N:Abi.?
B: Sözümü kesmeden dinleyin.1.si Sinan eğer kardeşim senin yüzünden bir damla gözyaşı döksün o zaman kendine kaçacak yer ara.2.si Nisan sende eğer bir şey olurda bana söylemezsen gerisini sen düşün. Şimdi gelin buraya.Diyerek ikisinede sarılır.
S:Valla bir an kızıp,kabul etmiceksin diye korktum.
Bu:Heee...iyi hatırlattığın onu.Benden bi rıza almayı düşünmüyor muydunuz Sinan paşa?
S:Ee...şey. ..Aslında ben Nisan'dan özür dileyecektim. Sonra bi patlamayla teklif ettim.
N:Hee yani planlı değildi.
S:Yaa Nisan. ..
N:Şaka yaptım,şaka.Ee.... hadi artık içeri girelim.Yoksa Sinan hasta olacaksın.
S:Sen sevgilini mi düşünüyorsun?Kıya-Daha sözünü tamamlamadan Burak sahte bir öksürükle Sinan'ı uyardı.
B:Sinan hadi sen yukarı çık üstünü değiştirde hastalanma. Bizde Nisan ile bir yere gidicez.
N:Bu halde mi?
B:Tamam hadi sende üstünü değiştir gidelim.
N:Tamam.Nisan üstünü değiştirip geldi ve abisiyle bir kuyumcuya gittiler.Nisan ve Burak çok güzel bir yüzük seçtiler. Daha sonrada eve geri geldiler.Burak'ta Duyguya evlenme teklifi edecekti.
Eve geri geldiklerinde Sinan ve Ayla televizyon izliyordu.Nisangilde onların yanına oturdu.Biraz daha zaman geçince kapı çaldı. Nisan kapıyı açmaya gidince Tuğba,Bulem ve Abidin'i gördü. Onlarda içeri girip oturdular ve sohbet etmeye başladılar.
Ab:Kankilerim benim aklıma bir şey takıldı.
S: Olmayan şeye takılmaz Abidin.
Ab:Kalbimi kırıyon hoca.Neyse şey takıldı benim aklıma.
N:Ney? ?
Ab:Ben şimdi Mevlüt diye birini bulsam,okula götürüp okutsam,Mevlüt mü okutmuş oluyorum?
Herkes:Abidinn.
Ab:Ne??
N:Öf Abidin.Ya neyse hadi yemek yiyelim. Ben çok açıktım.♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤
Nisangil güzel ve bir o kadar eğlenceli bir yemeğin ardından salona otururlar.
N:Şimdi gelelim fasulyenin piyazına.
Ab:Kankim yemeği yeni yedik,neyin piyazından bahsediyon.
N:Abidin.O anlamda değil:diyorum ki abicim Duygu,yüzük, teklif.Ne zaman?
B:O....şey o...Aslında her şey hazır da....O cesareti pek alamadım.
Bu-T:Eniştem de var!!
B:Sinan nasıl çıktı o ağzından, yani cesaret bölümü.
S:Bir anda,pat diye çıkıverdi.
B: Offf....Neyse hadi şişe cevirmece oynayalım.
Herkes:Olurr...Hepsi masanın başına toplandı ve ilk olarak Burak çevirdi ve Abidin'e geldi.
B:Doğruluk mu,cesaretlik mi?
Ab:Doğruluk.
B:Hıı....hoşlandığın biri var mı?
Ab:Eee....şey var.
B:Kim?
Ab:İkinci soru oluyo bu.Hadi bende.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmişin Sırları
Fanfictionİki aşık,iki koca sır. Birbirine aşık olan bu gençler sırları ile bir gün yüz yüze gelecekler ama ne gün? GEÇMİŞİN SIRLARI onları parçalayacak mı?Yoksa ne olursa olsun aşklarına mı tutunacaklar? Hepsinin cevabı GEÇMİŞİN SIRLARINDA.... Not: Hayran K...