Sinannn!!

289 28 3
                                    

1 hafta sonra

Sinandan

Nisan hâlâ bir sey hatırlamıyor.

Yazar
Nisan sabah kalktı ve hastanenin önüne geldi ama girmedi.

Bası döndü ve midesi bulandı.Gözünün önüne Sinan ile kavga edip sonra da kendisine araba çarptığı gün geldi.

Bir kaç saniye sonra yere yığıldı.

Asuman Nisan'ı gördü.

Asu: Hocam, hocam. Sedye, sedyeyi getirin.

Sedye gelince Nisan'ı odaya alırlar.Sinan o sırada hastaneye yeni gelmişti,Malik de zaten onu arıyordu.Sinan'ı görünce hemen yanına geldi.

Ma: Ho-hocam.
S: Malik sakin ol ve nefes al.

Malik nefes alıp konuşmaya devam eder.

Ma: Hocam Nisan Hoca hastanenin önünde bayıldı.98 numarada.

Sinan hemen odaya gider.Nisan uyanmış ve telefonuyla oynuyordu.

Sinan Nisan'ın iyi olduğunu görünce rahatladı ve yanına gitti.

Nisan bir şey söylemek istemez, çünkü yam emin değildir hafızasının yerine geldiğinden.

S: Nisan nasılsın?
N: İyiyim.
S: Nisan ne oldu?
N: Başım döndü, midem bulandı sonra bayıldım ama şimdi iyiyim.
S: İyi o zaman. Birazdan çıkarsın.

2 saat sonra

Nisan çıkar ve Sinan'ı bulmak için danışmaya gelir ve orada kavga eden iki kişi görür.

Kavga

Kız: Gider misin??
Erkek: Hayır, gitmiyorum.Beni yanında istemiyor musun??
Kız: Sen kaşındın.Yanımda bir kişilik yer var ama o kişilik sende yok.Buda sana kapak olsun.Açar açar içersin.

Sinnis düşüncesi

Offffff!! Fena laftı.

Kavga

Erkek:????
Kız: Ne oldu yemedi mi???
Erkek: Sen benim kıymetimi anlayacaksın ama geç olucak.

Kız giderken erkek kolundan tutar.

Erkek: Bir şey demiyecek misin??

Kız: Çocuklar kulaklarınızı kapatın.(Cümlenin sonu için)
Bir şey mi söyleyeyim??? Tamam.
Kimileri toprak kadar kıymetli, kimileri bir ot kadar değersiz.Her şey bir şekilde yaşıyor işte.Kimileri şerefli, kimileri şerefsiz.

Kalabalık: Oooooooo

Kız giderken bu sefer adam belinden silahı çıkartır.Tam kıza ateş edecekken Nisan kızı çeker ama!!!!?????!!!!!

Kurşun Sinan'ın karın boşluğuna gelir ve yere yığılır.Nisan hemen yanına gider.

N: Sinan, Sinan. Kapatma gözlerini.Lütfennnn!!!

Sinan'ı sedyeye alırlar ve ameliyata götürürler.Nisan ise kendisini suçluyordur.

Nisan

Ah benim salak kafam.Niye her işe burnumu sokuyorum niye?

Nisan'ın şeytanı

Salaksın kızım sen.Niye burnunu sokuyon.Sokmazsan olmaz di mi??? Ölürsün.

Nisan'ın meleği

Bağırma kıza o kadar.Ne yaptı ki o?? Sadece kızı kurtarmak istedi.Nerden bilsin Sinan'a geleciğini.
Üzme kızı.

30 dk sonra

Sinan odada uyuyordur ama Nisan yanına gitmez.Aslında hafızasının geldiğini söyliyecekti ama kendini suçladığı için giremiyordu.
Sinan kimi yollasa geri gönderiyordu.

Nisan nöbete hazırlanmak için yani dayanmak için kantine kahve almaya gider.

Alıp içer ve masadan kalkar.Asansöre biner.Bir - iki dk sonra asansör durur.Nisan korkar ve kurtulmaya çalışır ama yapamaz.En sonunda yorulur ve güçsüzleşir.Yere oturur.

Sinan Nisan için bir hemşire yollar.Onunla konuşması lazımdı.

Hemşire hiçbir yerde bulamaz.

He: Hocam hiçbir yerde yok.
S: Nasıl yok? Bugün nöbetçi o.İyi baktın mı her yere.
He: Hastanenin altını üstüne getirdim.

Sinan şüpelenir ve kameralara baktırır.Nisan'ın olduğu asansörü gösteren kamerayı bulunca hemen odaya giderler.Nisan nefes almakta zorluk çekiyordur.

Söz verdiğim gibi geldi.
Vote ve yorumlarınızı bekliyorum.İyi okumalar.

Geçmişin SırlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin