Nisan'ın durumu kritikti.
Herkes ağlıyordu.
Sinan her şeyden kendini suçluyordu.Sinan
Yaaa ben nasıl dedim onları. Kızın eski sevgilisi,adı üstünde Eski Sevgilisi offffff. Kız seni seviyo.Bitti daha ne karıştırıyorsun ortalığı.
Kıskançlık diz boyu.Zaten kıskancımdan geldi başıma bunlar.Ben kıskanmasam hadi kıskandın niye kızın arkasından gidip durdur muyorsun?Salaksın da ondan.Yazar
Sinan kendini suçlarken yanına Ayla geldi.A:Sinan hadi ye şunları açlıktan öleceksin.
S:Nisan orda yatarken ben hiçbir şey yiğemem.
A:Ama Sinan-Sözünü tanımadığı bir doktorun Nisan'ın odasına koşması böldü.
Nisan'ın kalbi durmuştu ve o ses bütün hastaneyi sarmıştı.Sinan camdan Nisan'a bakıyordu.Yeni doktor Nisan için çok uğraştılar fakat o lanet ses hala duyuluyordu.Sinan dayanamadı ve içeri girdi.
S:Nisan yalvarırım aç gözlerini. Nolur aç.
Diye diye kalp masajı yapıyordu.
S:Yaa bi şey yapsanıza,niye duruyorsunuz?
Sinan eline elektro şoku aldı.Denedi denedi ama olmadı. Yapamadı, hayata geri döndüremedi. Nisan hayata tutunamadı.Sinan acıyla bağırdı.
S:Nisannnnnnnn!!!!!
Bu bağırış bütün hastaneyi sardı. Sinan ağlamaktan helak olmuşken Murat geldi ve onu odadan çıkartırken Nisan'ın üzerini örtüyorlardı.Hemen hemşireyi engelledi.
S:Ne yapıyorsun? O ölmedi.Yapmayin, götürmeyin onu.O orda çok korkar Murat.
Murat Nisan'ı biliyorsunuz o orda korkar.M:Sinan hadi abi yapma böyle. Kabullen o öldü.
S:Hayırrrrr!!!Hayır o ölmedi,ölemez.Beni bırakıp gitmez.
Murat Sinan'ı dışarı çıkarttı,Ayla da oradaydı.
A:Sinan,dedi ağlayarak.
S:Abla Nisan.
A:Şş tamam. Tamam.
S:Nisann!!diye ağlamaya başladı ablasının göğsünde. Daha sonra önünden beyaz örtüyle Nisan geçti. Sinan'ın ağlaması şiddetledi.S:Abla son kez göreyim mi Nisan'ı mı?
A:Tamam,dedi Ayla ağlayarak.Morg
Sinan morga geldi,Nisan'ın yanına geldi ve örtüyü kaldırdı.S:Meleğim hadi kalk,kalk gidelim.Burası çok soğuk. Seni çok seviyorum meleğim.Evet meleğim gerçekten de melek oldun di mi sen?Sensizlik çok koyuyor be güzelim. Kalk hadi kalk.
Ne güzel demiş şair.
"Sen gidersen canım gider.
Adın geçer içim titrer.
Şu dağlanmış yüreğime,
Sevda denen ak kor düşer.
Sen gidersen her şey gider,
Sesin gider,sesim düşer.
Sen gidersen ey sevgili,
Ben biterim,şiir biter."Ölüm neydi,kim di?Neyin nesiydi? Ölüm herkesin vaktinin dolmasına denirdi.
Ölürken acaba hiçkimse düşünüyor mu arkamdakiler ne halde?Tabi bu soru bilerek ölenler için. Çünkü onlar bütün sorunlardan kurtulacağına inanır ama öyle değil.Onlar gidince sorunlar çözülecek mi hayır artacak.Yaa şimdi Sinan ne yapacak yaşama sebebi yokken.Tutunacak dalı kalmadı. Deli gibi sevdiği kadının cesedi şimdi önünde duruyordu.
"Kendi canımı verecek kadar seviyorum diyorlardı"ama şimdi ver desek veremezler.
Büyük laflarla seviyorlar ama küçük şeyleri yapamıyorlar bazıları.Sevmek laf istemez; yürek ister,kendi kalbini alıp ona teslim etmek ister.Onun da bu kalbi korumasını ister.
İki kalbi bir kalpte idare etmesin ister.
Vee arkadaşlar yb ile ben.Biliyorum şu anda bana içinizden saydırıyorsunuz ama şu teog belası yüzünden 15 tatilim zehir olacak.Bu yüzden bölüm yazamıyorum.Ve sezon finali yaptım.
Yorumlarınızı bekliyorum,bu bölüm hakkında.Iyi gecelerSICILARIM.........
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmişin Sırları
Fanfictionİki aşık,iki koca sır. Birbirine aşık olan bu gençler sırları ile bir gün yüz yüze gelecekler ama ne gün? GEÇMİŞİN SIRLARI onları parçalayacak mı?Yoksa ne olursa olsun aşklarına mı tutunacaklar? Hepsinin cevabı GEÇMİŞİN SIRLARINDA.... Not: Hayran K...