İyi okumalar.
2 Hafta sonra
Hastane odasıNisan hastasının yanında,onu kontrol ederken Berk geç kaldığı için ona sonradan katıldı.Nisan Berk'in geç kalmasına biraz sinirlenmişti.Hastayı kontrol ettikten sonra odadan çıktılar.
B:Hocam özür dilerim.
N:1.Lütfen hocam deme.2.Niye geç kaldın?
B:Karakola düşmüş olabilirim.
N:Ne!Karakola mı? Ne işin var senin karakolda?
B:Cüzdanı çarptırdım.
N:Hıı..Geçmiş olsun.😆😂
B:Bak Nisan..Nisan.Gülme.
Yaa gülmesene.
N:Tamam tamam.Gülmüyorum.
Yaa...şey geldi aklıma.
B:Ne geldi aklına?
N:Üniversitede de çarptırmıştın.O geldi.Yani ne bileyim.Sen bence cüzdan taşıma.
B:Zaten-artık taşıyan ne olsun?Hakkaten ne olsun?
N:Tamam yeter bu kadar gırgır şamata.Hadi yürü danışmaya.Nisan ve Berk danışmaya doğru geliyorlardı.Onların sesini duyan Sinan ufaktan ufaktan sinirleniyordu.
Nisangil danışmaya geldiklerinde Nisan hemen Sinan'ın yanına geçti.N:Hayatım nasıl geçiyor günün?
S:Sensiz çok sıkıcı be güzelim.
N:Yaa...tamam sormadım varsay.
S:Aaa!Niyeymiş o?
N:Yaa...yaa bak...uffff Sinan.Sus!Malik ver bakalım 182 nolu odadaki hastanın dosyasını.Malik bir orayı bir burayı karıştırarak dosyayı buldu ve verdi.
M:Buyrun hocam.
N:Ayy...Ayla haklıymış."Hocam"ne
Malik "hocam" ne ya?Nisan cümlesini bitirmesiyle ortaya farklı bir kadın sesi daha girdi.
A:Biri benden mi bahsetti?
Nisan sağ elini havaya kaldırarak.
N:Ben,dedi.Nisan elini havadan indirdi ve dosyayı aldı.Tam gidecekken telefonu çaldı.Arayan Burak'tı.
N:Efendim abicim.
B:Nisan beni iyice dinle. Bu akşam bara gidiyoruz ve ben Duygu'ya doğru düzgünce evlenme teklifi ediyorum.
N:Nee! Gerçekten mi?
B:Bağırma Nisan bağırma. Doğru duydun.
N:Çok sevindim abi yaa!
B:Tamam tamam.Akşam hazırlıklı gelin.
N:Tamam sen o işi bana bırak.
B:Tamam fıstık....Nisan?
N:Efendim abi.
B:İyiki senin gibi bir kardeşim var.
N:Yaaa...yaaa...bak.Öfff!Abi hadi kapat hadi.Beni bekleyen küçük bir hastam var.
B:Tamam kanatsız melek.Hadi git.
N:Abi arada bir ara.Planı anlat.
B:Akşam görürsün. By by.
N:Byby.Nisan telefonu kapattı ve diğerlerine doğru döndü.
N:Akşam bara gidiyoruz.Abim Duygu'ya süpriz yapacakmış.
Herkes:Bize uyar.Nisan'ın yine dosyasını eline aldı ve yine gitmeye karar vermişken...
Telefonu çaldı. Bu sefer arayan Abidin'di.N:Niye ben bir türlü şu hastanın yanına gidemiyorum.
Nisan söylenirken telefonu açtı.
N:Ne var Abidin?
A:Nisan ben..ben çok kötüyüm Nisan.
N:Ne oldu Abidin?Nerdesin?
A:Evde-yim.Galiba...ben yanlışlıkla intihar etti-
N:Abidin..Abidin.Abidin ses ver Abidin.Nisan bir hışımla acile gitti.
N:Çabuk ************* adresine bir ambulans yollayın.Ya da dur bende gideceğim.Beni beklesinler.Sinan hocana söylersin benim nerede olduğumu.
H:Tamam hocam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmişin Sırları
Fanficİki aşık,iki koca sır. Birbirine aşık olan bu gençler sırları ile bir gün yüz yüze gelecekler ama ne gün? GEÇMİŞİN SIRLARI onları parçalayacak mı?Yoksa ne olursa olsun aşklarına mı tutunacaklar? Hepsinin cevabı GEÇMİŞİN SIRLARINDA.... Not: Hayran K...