Arkadaşlar Şarkı sözlerinden sonra bu şarkı ile garaj sahnesine kadar okursanız güzel oluyor.Ben multiye koyamıyorum.
2 Ay Sonra
Sinan her gün olduğu gibi yine hastaneden çıkıp,bara geldi ve 2-3 kadeh içip eve geldi.
Eline Nisan'ın fotoğrafını alıp,2 Ay hangi şarkıyı dinlediyse yine açtı.Selami Şahin -Özledim Herseyini
Sen gittin ya yaşantımın bir anlamı kalmadı
Sen gittin ya pencereme bir kez güneş doğmadı
Sen gittin ya senden sonra mutluluğum olmadı
Senle geçen günlerimin kıymetini bilmedimÖzledim teninin kokusunu özledim
Özledim sımsıcak nefesini özledim
Özledim sohbetini o sesini özledim
Gelmedin gözbebeğim can yoldaşım gelmedinSen gittin ya gözlerimde yaşlar bir an dinmedi
Sen gittin ya ellerimden resmin bir an düşmedi
Sen gittin ya o gün bu gün inan yüzüm gülmedi
Senle geçen günlerimin değerini bilmedimÖzledim teninin kokusunu özledim
Özledim sımsıcak nefesini özledim
Özledim sohbetini o sesini özledim
Gelmedin gözbebeğim can yoldaşım gelmedinSözlerine eşlik ederek ağladı. Sessizce ağladı.
Niye mi sessizce?
Nisan onun ağladığını hisseder,üzülür diye.Ağlarken her gece olduğu gibi uyuya kaldı.
Sabah
Sinan uyandığında Nisan'ın fotoğrafını göremedi. Nerde diye aramaya başladı. Bulamadı çıldıracak gibi oldu.
Çünkü o fotoğraf ikisinden kalan tek şeydi.S:Nerdesin,nerdesin?
Bulamıyorum.Allah'ım nerde bu fotoğraf. Nisan dan,Nisan'ım dan kalan tek şey o.Gözünden yaşlar gelmeye başladı. Daha sonra yatağın altında bir şey gözüne ilişti.
Evet bulmuştu. Nisan'ın fotoğrafını. Fotoğrafı öptü, sanki Nisan'ın kokusunu alırmış gibi kokladı fotoğrafı.
Daha sonra fotoğrafı cebine koyup hastaneye gitti.Ruh gibiydi.2 Ay boyunca ev,hastane ve bardan başka yere çıkmıyordu. Zayıflamıştı, gülünce kısılan gözleri şimdi Nisan diye haykırıyordu.
Sinan hastaneye geldiğinde Murat onu danışmada bekliyordu.
M:Günaydın Sinan.
S:Görürsem söylerim Murat.Sinan tam gidecekken.
M:Sinan.
S:Efendim.
M:Şey bu gün yeni asistan gelecek.
S:İstemiyorum. Gelmesin,gelirse bile gitsin başka hocaya. İyiyim ben böyle yalnız.
M:Nisan dan sonra kimseyi istemiyorsun di mi?
S:Evet.Dedi Sinan ve soyunma odasına gitti.
Sinan
2 Ay geçti.Tam iki ay.Sensiz iki ay.Bu arada Serhat ta yok 2 Aydır,hadi hayırlısı .Yazar
Sinan Malik'in yanına gitti.S:Malik hasta var mı?
M:Molaya kadar boşsunuz.
S:Tamam al şu önlüğü ben çıkıyorum.
M:Tamam hocam.Sinan hastaneden çıkıp,mezarlığâ geldi. Nisan'ın yanına gidip oturdu.
S:Nisan'ım nasılsın? İyi misin?Geceleri korkmuyorsun di mi?
Biliyo musun bu gün bana yeni asistan gelecekmiş ama ben senden sonra hiçkimseyi istemiyorum. Niye diye soruyorsan. Bak işte onu bende bilmiyorum. Sen keşke yaşasaydın, yanımda olsaydın. Kesin bana kızıyorsun.Ben hâlâ yaşıyorum ama kalbinde diye.Doğru sen hâlâ bu kalptesin.
Ha biliyo musun? Bizim Malik Yıldız ile nişanlandı ve Asuman da hani şu doktor Serkan var ya onunla nişanlandı. Ayla ile Berzan'ı soruyorsan,biraz kavgalılar. Sen olsan şimdiye barışırlardı.Neyse ben gidiyim artık sende dinlen kafanı şişirdim.
Dur unutuyodum, geçenlerde küçük bi kız geldi hastaneye. Hani şu senin gibi kıvırcık olan Eda,sana çok selamı var.
Hadi ben gelirim sonra yine,seni seviyorum Nisan'ım.Konuşması bitince kaltı Sinan.Kosarak arabasına bindi. Nisan'ın yanında ağlamak istemedi.Arabaya bindiği an ise saldı gözyaşlarını.
Hastane
Sinan hastaneye geldiğinde çok yorgun hissediyordu kendini.
Lavaboya gidip elini-yüzünü yıkadı.Daha sonra hastalara bakmaya başladı.
Bu günkü hastalarından ikisi Nisan ile baktıkları hastaydı. Onlar Nisan'ı sorduklarında "gitti,bi daha gelmeyecek "dedi.Çıkış saatine yaklaşırken çıktı Sinan. Hastanenin garajına geldi ve arabasının yanına gelirken bi ses duydu.Kadin sesiydi. Gittiğinde ise gördükleri karşısında dondu kaldı. Kadın yer de yatıyordu ama kimdi bu kadın????
S:Sen.....sen ölmedin mi?
Nisan.Sinan hemen Nisan'ın yanına geldi.O arada Serhat ta geliyordu.
Se:Melisa!!!
S:Melisa mı?
Se: Sinan sen hala burda mısın? Amerika'ya gitmedin mi?
S:Hayır gitmedim.Seninle sonra konuşucaz.dedi ve Nisan'ı kucağına alıp hastaneye gittiler.Hastane
S-Se:Sedye,sedye.Sedye gelir.Sedyeyi getiren hemşireler dillerini yutacaklardı az daha.Sinangil hemen Nisan'ı odaya aldılar.
♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤
Malik-hemşireler
H:Malik abi,Malik abi.
M:Ne oldu kızlar ?
H:Nisan hoca!!
M:Nisan hoca öldü.
H:Yaa Malik abi Nisan hocayı gördük,Sinan hocanın kucağında.
M:Nasıl?
H:24 numaralı odaya git.Malik 24 numaralı odaya gitti ve gördükleriyle ağzı açık kaldı. Nisan'ın kolunda serum yatıyordu.
M:Hocam,Nisan h-hoca.
S:Evet Malik,Nisan.Simdi gelelim Serhat'a. Nisan'a niye Melisa diyorsun?
Se:Çünkü o Melisa.Herkes onu öldü biliyor ama o 2 Aydır benimle.Ameliyattan sonra kaçırdım onu,o kalp durmaları hepsi oyundu.Bak şimdi sevgilim benimle. (Binevi kafayı yemiş. )S:Sen nasıl bir piskopatsın. Hem bir kere Nisan seninle niye gelsin ki,o benim sevgilim.
Se:Sen öyle san Sinan efendi. Hiçkimse hatırlamadağı kişinin sevgilisi olduğuna inanmaz.
S:Nasıl yani ? Nisan beni hatırlamıyor mu?
Se:Evet. Benim sayemde.Sinan Serhat'ın yakasına yapışarak.
S:Ne yaptın ona,Allah'ın cezası.
Se:Seni,sizi unutturdum. Beni,bizi hatırlattım.Cebinden bir kutu çıkartarak.
Se:Ve benden başkası hatırlatamaz.
Dedi,Sinan ani bir hareket ile kutuyu aldı. (insan mal olunca hayat zor.mal gibi kutuyu çıkartıyor,tabi alır elinden.Ha süphanallah. )
Se:Ver onu bana,ver.
O sırada içeri elinde beyaz gömlek ile iki doktor girdi.Serhat'a doğru ilerlediler. Ve gömleği üstüne geçirdiler.
Se:Bırakın beni,ben deli değilim.
Malik :Tabi kesin öyledir.Serhat'ı götürürler. Sinan da Nisan'ın serumuna o sıvıyı ekler ve bir umut ile uyanmasını beklerken uyuya kaldı.
Size kıyamadım. Yb ile geri dönüş yaptım. Vote ve yorumlarınızı bekliyorum.
Lütfen yorum yapın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmişin Sırları
Fanfictionİki aşık,iki koca sır. Birbirine aşık olan bu gençler sırları ile bir gün yüz yüze gelecekler ama ne gün? GEÇMİŞİN SIRLARI onları parçalayacak mı?Yoksa ne olursa olsun aşklarına mı tutunacaklar? Hepsinin cevabı GEÇMİŞİN SIRLARINDA.... Not: Hayran K...