Nisan sabah uyandığın da karşı koltukta yatan Sinan'ı gördü. Çok tatlı uyuyordu.Nisan Sinan'ı uyandırmak istemediği için hiç ses çıkartmadı ama susayınca işler değişti. Tam suya uzanırken bir ağrı girdi,istemsizce ses çıkardı ve yarısında ki kanı görünce korkmaya başladı.
Sinan Nisan'ın sesi ile uyandı.
S:Nisan iyi misin?
N:Sinan kan!!!!Sinan Nisan'ın dikişleri kontrol etti.
S:Kendinizi zorlamışsınız hanım efendi.
N:Sadece su alacaktım.
S:Bana niye haber vermedin?
N:Çok tatlı uyuyordun.
S:Sevgilisine kıyamaz mıymış?
N:Yaaa Sinan.
S:Nee Sinan?Nisan'a yine bir ağrı girdi.
N: Offf!!
S:Ne oldu?
N:Ağrı.
S:Anlaşıldı sana bir ağrı kesici yapmak lazım. Sen bekle ben geliyorum.Sinan iğneyi getiresiye Nisan çoktan uyuya kalmıştı bile.
S:Nisan get-
S:Uyumuş.
Sinan
Nisan'ın sesi ile uyandım.Zorlamış dikişlerini.Ağrısı var diye iğne alıp geliyim dedim gelesiye uyumuş.Kıvırcığım benim.Yazar
Sinan iğneyi seruma ekledi ve koltuğa oturup Nisan'ı izlemeye başladı.1 Hafta Sonra
Nisan artık daha iyiydi.
Nisan sabah kalktı ve Kahvaltı hazırladı. Bugün izni bitiyordu.Hazırlandı üstüne diz üstünden 3 santim kısa bir siyah etek ve üstüne kırmızı göbeğini gösteren bir kazak giydi.Ayakkabı olarakta siyah bir platform giydi.Saçına hafif bir rutüş yaparak acık bıraktı.Fena güzel olmuştu.
Şimdi Sinan'da o da mavi bir kot,üstüne de beyaz badi ve mavimsi bir gömlek giydi.
Sinan evden erken çıktı.
Hastaneye geldiğinde yeni gelen doktorla çarpıştı.S:Ya kardeşim önüne bak-
S:Ateş??
A:Sinan??
S:Burda mı çalışıyorsun?
A:Evet.
S:Hayırlı olsun iş arkadaşım.
A:Sağol.İkisi konuşarak Danışmaya doğru gittiler.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Nisan'da siyah deri çeketini alıp evden çıktı. Hastanenin önüne arabasını park edip hastaneye girdi.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Sinan dosya dolduruyor du Ateş'te bir şeyler anlatıyordu ki Nisan içeri girince sözü yarıda kaldı.
A: Offf bu ne güzellik?Taş sanki taş. Offffff!! Yaktı kavurdu ortalığı.
Ateş böyle söyleyince Sinan kafasını kaldırdı ve o kişinin Nisan olduğunu görünce kıskançlıktan dört köşe oldu.
Nisan danışmada Sinan'ı görünce yanına geldi.
N:Günaydın hocam.
S:Günaydın Nisancım, dedi sinirli bir şekilde. Sinan tam Ateş ile Nisan'ı tanistiracakken lafa Ateş daldı.A:Merhaba güzel bayan sizde mi burada çalışıyorsunuz?
Nisan Sinan'a baktı ve gözlerinden ateş fışkırıyor du sanki.Nisan sadece evet demekle yetindi ve önlüğünü giymek üzere oradan ayrıldı.
Nisan gidince Ateş başladı.
A:Abi o kimdi ya?Böyle bir güzellik mi olur?Sinan bana ayarlasana bu güzelliği.
Sinan Ateş'in son cümlesiyle kendini tutamadı ve Ateş'e yumruğu geçirdi.
Tam o sırada Nisan'da onların yanına geliyordu.Sinan'ın yaptığını görünce hemen Âteş'in yanına gitti.
N:Hocam ne yaptınız?
N:Siz iyi misiniz?
A:Sizi gördüm geçti.Sinan iyice sinirlendi ve oradan ayrıldı.Nisan Ateş'i yerden kaldırdı.
N:Sinan fazla kıskandı baksana ne yaptı.Acaba oyunu bitirsek mi?
A:Hayır bitirmeyelim.Sinan zaten hep böyle.
N:Siz tanışıyor musunuz?
A:Evet.
N:O zaman işler karışsın biraz.
A:Evet.Zaten Sinan yanındaki kıza biri iltifat edince böyle oluyor.Lise de Melisa ile yaptık kolumu kırdı.
N:Yuhhhhhh
N:Çok mu kıskanç?
A: Offf, hemde nasıl.
N:Iyi,güzel.Devam ediyoruz da gel sana pansuman yapalım.
A:Tamam.Nisan Ateş'in pansumanini bitirince kahve için mola verdiler.
Daha sonra ayrıldılar.
Nisan Sinan'ın yanına gitti.
N:Hocam.
S:Efendim!!Biraz sinirli çıkınca Nisan ürktü.
N:Şey...şey dicektim.
S:Nisan özür dilerim.Biraz fazla çıkıştım.
N: Önemli değil.
S:Şimdi söyle.
N:Neyi?
S:Az önce diyeceğini.
N:Bu aksam Athena'nın konseri var.Gidelim mi?
S:Sen istersin de ben gitmez miyim?
N:Kabul edeceğini biliyordum.Bu yüzden iki bilet almıştım.
S:Nerden biliyorsun kabul edeceğimi?Belki gitmeyeceğim.
N:Gelmiyor musun?
S:Hayır.
N:İyi tmm.O zaman bende Ateş hocayla giderim.Sinan Ateş kelimesini duyunca gözlerinden ateş fışkırmaya başladı. Nisan anladı hemen sordu.
N:Ne oldu cicim kıskandın mı?
S:Yoo niye kıskanayım.Hem hocaya cicim mi denir?
N: Peki hocam bir daha demem.Aksam eve giderken beni beklemeyin.Erken çıkıcam.
S:Niyeymiş o?
N:Ateş hocayla konsere gidicem yaa hazırlanacağım.
S:Kim demiş Ateş ile gideceğini.?Benle gideceksin.
N:Burnuna bir koku geldi.
S:Ne kokusu?
N:KISKANÇLIK.
S:Nisann.Hadi işinin başına.1 saat sonra.
Nisan'ın pestili çıkmıştı.Bunu gören Ateş Nisan'a kahve alıp,Danışmaya yanına gitti.Sinan'da Nisan'ı arıyordu.
A:Nisan hanım buyrun.
N:Tşkler. Çok ihtiyacım vardı.
A: Önemli değil. Ee Sinan nasıl?
N:Senin yanından ayrılınca yanına gittim. Kıskançlıktan kuduruyordu.
A:İyi iyi.Neyse Sinan geliyor.Sinan Nisan ile Ateş'in konuştuğunu görür ve kıskanır. Hemen yanlarına gidip.
S:Nisan hadi çıkıyoruz.
N:Tmm. Önlüğümü koyup geliyorum.Nisan önlüğünü koyup geri geldi.
N:İyi akşamlar Ateş hocam.
A:Sanada Nisancım.Sinan yine köpürdü. Nisan bunu fark edince hemen Sinan'ı oradan uzaklaştırdı.
KONSER
Nissin'in kıyafetleri multimedya da.
Nisangil konsere geldiler.Ön sıradalardı.
Biraz bekledikten sonra konser başladı.Gökhan ve Hakan ikizleri sahneye çıktılar. Şarkı bitiminde Hakan Nisan'ı sahneye çağırdı.
H:Sizin kadar güzel bir bayan benimle dans eder mi?
Sinan kıskançlıktan kuduruyordu. Nisan bunu gördü ve kabul etti.
Nisan dans ederken Sinan'ı siz düşünün artık.
Şarkı bitince Nisan tam aşağı inicekken Hakan durdurdu ve ona kartını verdi.
H:Sizinle bir daha görüşmek isteriz.Di mi Gökhan?
G:Kesinlikle.Nisan sahneden alkışlarla indi ve Sinan'ın yanına geldi.
S:Nisan hadi gidelim.
N:Ne oldu yaa ?Niye gidiyoruz?
S:Nisan!!!!Sinan Nisan'ı zorla dışarı çıkardı.
N:Yaaa Sinan ne oldu?
S:Ne ne oldu Nisan? Sahneye çıkıyorsun o adamla dans ediyorsun,bir de kartını alıyorsun.
N:Sen beni KIS-KA-NI-YOR-SUN.
S:Kıskanıyorum ne olucak?Dedi ve Nisan'ı öptü.
İşte arkadaşlar yeni bölüm.
Özür dilerim geç geldi ama ödevler falan.Ne yapalım?Vote ve yorumlarınızı bekliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmişin Sırları
Fanfictionİki aşık,iki koca sır. Birbirine aşık olan bu gençler sırları ile bir gün yüz yüze gelecekler ama ne gün? GEÇMİŞİN SIRLARI onları parçalayacak mı?Yoksa ne olursa olsun aşklarına mı tutunacaklar? Hepsinin cevabı GEÇMİŞİN SIRLARINDA.... Not: Hayran K...