X: Nisan.
N: Ooo!!Gelen Nisan'ın kuzeni Sinan'dır.
(Multimedye da var.)
Kuzeni aslında Nisan dan hoşlanıyordur ama hiç bir zaman bunu açıklamaz.
Nisan kuzeni Sinan'ı karşısında görünce ilk önce şaşırır sonra hemen gidip ona sarılır.Sinan hoca bu duruma iyice sinirlenir ve Nisan'ın yanına gider.
N: Kuzii, özlemişim seni.
Ku: Bende seni özlemişim,der ve Nisan'ı baştan aşağıya süzdü.
Ku: Vay be Nisan. Eski halinden eser kalmamış.Daha da zayıflamışsın ve daha da güzelleşmişsin.Sinan h.bunları duydukca sinirleniyordu, Nisan da bu fark etti .
N: Sinan, bu kuzenim Sinan. Kuzii bu da Sinan .İyi hadi adaş çıktınız.
*************************
Nisangil biraz daha sohbet ederler.Sinan'ın hastası gelince gitmesi gerekir.Sinan'dan
Herif resmen sulandı kıza yaa.Kuzeni olmasa bi ara dalacaktım.
Sinan'ın şeytanı
Şimdi niye kızla beraber bıraktın o adamı ah be Sinan. Maşallah çocukta yakışıklı.Hem bence o çocuğun seninkin de gözü var, görmedin mi nasıl bakıyor kıza??
Sinan'ın meleği
Sinan ben bile hak verdim şuan şeytana.Yani yalan söylemiyeceğim çocuğun maşallahı var.
Sinan
Melek senin benim içimi rahatlatman gerekirken daha da şeytan dan yana çıkıyon.Bak ikinizi de bir kaşık suda boğarım.
Sinan'ın meleği
Şeytan hadi biz kaçalım,pisikopata bağladı bu yürü.
Sinan
Yaaa böyle kaçarsınız, bir dakka yaa ben ne yapıyorum hay allahım yaa.Offfff!!!Yazar
Sinan hastasına bakarken Nisan ise hala kuzeni ile konuşuyordur.
Ku: Ee Nisan anlat bakalım Sinan hocanı .
N: Sinan mı? Şey işte hastanede hocam, dışarda ise sevgilim olur kendisi.
Ku: Yaaa öyle mi? Neyse ben gidiyim artık nasıl olsa daha çok görüşücez.
N: Tmm ama akşam bendesin.
Ku: Tmm, by by.
N: BySinan
Vay be Nisan hemen sevgili yapmış,demek ki rakip çıktı bana.Hadi bakalım.Akşam
Yazar
Nisan ve Sinan bir iki hasta baktıktan sonra evlerine giderler.Aynı apartmanda oturuyorlardır.Nisan yemeği hazırlar, Sinan'da ona yardım etmiştir.5dakika sonra SinanK.gelir.
Yemeklerini yiğip sohbet ederler.
Ku: Nisan hatırlıyor musun? Lisede seninle bi bara gitmiştik.Yarın akşam yine gidelim mi?
Sinan bozulur.Nisan'ın cevabını bekler.
N: Sinan, hayatım gidelim mi?
S: Sen istersen gideriz kıvırcığım.
N: Tmm o zaman yarın akşam bardayız.Yarın
AkşamYazar
Nisangil bara gider ve bir masaya otururlar.Biraz dans edip geri yerlerine otururlar.
**********************
Nisangil biraz daha oturup kalkarlar.
Tam kapıdan çıkarken kızın biri koşarak Sinan h.nın boynuna atladı.S.H:C-canan!!
C:Canan yaa Canan.Nerelerdesin çapkın? İki gündür arıyorum açmıyosun.
S.h: Canan biz ay-rıl-dık.
C: Hayır ayrílmadık.Nisan onları dinlerken Sinan.k. Nisan'ın kolundan tuttu ve onu oradan götürdü.Yoksa Nisan kızın üzerine atlıyacaktı.
SinanK.
1.aşama tamam.Nisan'ı senden alıcam Sinan efendi.SinanK.şeytanı
Neden ayırıyorsun sevenleri.Haa!!?!!SinanK.meleği
Konuş seytan, Evet niye ayırıyorsun onları?SinanK.
Susun siz benim işime burnunuzu sokmayın.*********************
1 hafta sonraNisan'dan
Sinan 1 haftadır peşimde perişan oldu ama hayır kolay kolay affetmek yok.SinanH'dan
Yaa 1 haftadır Nisan'ın peşinde mekik dokuyom bir oyana bir buyana.Aha NisanYazar
Sinan danışmanın orda duran Nisan'ın yanına gider, Nisan da çıkmaya hazırlanıyordur.Sinan Nisan tam çıkacakken kolundan yakaladı Nisan'ı.N:Kolumu bırakır mısınız?
S: Mısınız??
N: Evet,dedi ve kolunu kurtarıp hastaneden çıktı.Sinan arkasından geldi.
S: Yaa!! Nisan bi bekle.
N:??????
S: Nisannn!!!Sinan en sonunda Nisan'ı yakalar.
N: Yaaa!! Kolumu bırak.
S: Beni dinleyeceksin.
N: Hayırrrrr!!!
S: Evet.Bak Nisan o benim eski sevgilim Biz onunla ayrıldık.Sinan ne kadar anlatsa da Nisan kolunu kurtarıp yoluna devam ediyor,Sinan arkasından koşuyor diye Nisan da koşmaya başlıyor ve en sonun da!...
Fren ve korna sesi??????
Nisan yola bakmadan çıkınca, Nisan'a araba çarpıyor.
S: Nisannnnnnnn!!!!!!!
Sinan hemen Nisan'ın yanına gelir, Nisan ise kanlar içinde yatıyordur.
S: Nisan, Nisan. Aç gözlerini, hadi bitanem.Aç!?! Beni affet Nisan, beni affet.Nisannn!!
Sinan hem bağırıyor hemde ağlıyordur.
Daha sonra hemen Nisan'ı kucaklar ve hastaneye götürür.
*****************
Hastane
S: Sedye, sedyeyi getirin.
Sedye gelir.
Asu: Hocam ne oldu??
S: Araba çarptı.(Ağlamaklı bir şekilde)
S: Hemen tomografiyi hazırlayın hadi hemen.******************
Sabah
Saat 09:05Nisan uyanır ama??????????
???????????????????????????
Yeni bölüm geldi, inşallah beğenirsiniz.
Arkadaşlar yorum yapar mısınız?
Ve de hikayemi seviyor musunuz? Eğer sevmiyorsanız bırakıcam, cevap bekliyorum.İyi geceler, iyi okumalar.
:) :): )
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmişin Sırları
Fanfictionİki aşık,iki koca sır. Birbirine aşık olan bu gençler sırları ile bir gün yüz yüze gelecekler ama ne gün? GEÇMİŞİN SIRLARI onları parçalayacak mı?Yoksa ne olursa olsun aşklarına mı tutunacaklar? Hepsinin cevabı GEÇMİŞİN SIRLARINDA.... Not: Hayran K...