Yeni Sezon

154 14 11
                                    

İyi okumalar SIRCILARIM.

Sinandan
"Seni seviyorum katil.
Seni seviyorum katil."
Çıldıracağım. Nisan'ın son sözleri bir türlü çıkmıyor kafamdan.Beklemekten sıkıldım,Nisan'ı özledim. Şimdi nerede miyiz? Ameliyathanenin önünde bekliyoruz.Burak,Tuğba, Bulem, Ayla, Abidin,Duygu ve Selim; hepimiz Nisan'ı bekliyoruz.Ne kadar süredir orada hiç bir fikrim yok.Hiç kimse konuşmuyor,herkes susuyordu.Biraz zaman geçince sessizliği Burak'ın telefon sesi bozdu.Ağlamaklı bir sesle açtı telefonu.

B:Efendim Egem.
Nisan şeyde...şeyde Nisan.Hastanede.Bir şey yok. Tamam tamam,bağırma söylüyorum. F.A.Ü Tıp Fakültesi. Tamam bekliyorum.

Burak telefonu kapatınca Abidin kim olduğunu sordu.Durur mu hiç?

A:Kanki kimmiş?
B:Egem.
A:Buraya geliyor deme lütfen!!

Niye böyle söylediki?

B:Geliyor.
A: :Off. Neyse bakın kapı açılıyor.

Abidin'in söylemesiyle çöktüğüm duvar köşesinden hemen kalktım.Murat'ın yanına gittim.Bana öyle bir baktıki bir şeylerin ters gittiğini anladım.

S:Murat Nisan nasıl?
M:Şey...Sinan.Yaa aslında şu an iyi olduğunu söylemek zor.Durumu kritik.Şu an her şey Nisan'a bağlı. Kalmak isterse kalır,gitmek isterse gider.
S:Görebilir miyim p-peki?
M:Sinan.Dediğim gibi durumu kritik bu yüzden görmesen daha iyi olur.Tamam mı?
S:Murat birazcık,lütfen.Çok kalmam gerçekten.
M:Sinan hayır diyorum.Eğer Nisan'ın daha çabuk iyileşmesini istiyorsan yanına gi-re-mez-sin!Anladın mı?

Yazardan

Sinan Murat'ın sözlerine sadece kafa sallamakla yetindi.

Olsun.Görmesede olur yeterki kıvırcığı iyileşsin.

Murat onların yanından ayrılınca Nisan'ı çıkardılar ve yoğum bakıma götürdüler.
Sinan,Nisan'ı öyle görünce birden ablasına sarıldı.Nisan'ın yüzü solmuş,dudakları hafiften morarmış.Sinan sarılınca Ayla da güven verircesine sırtını okşadı ve kulağına bir şeyler fısıldadı.

A:Korkma Sinan her şey düzelecek.
S:Abla kollarını gördün mü?Morarmış,dikiş atılmış. Ya Nisan kalmak istemesse. O zaman ben ne yaparım!!
A:Sinan,Nisan güçlü bir kız. Tamam,sende korkuyorsun gitmesinden ama o seni seviyor.Kendisi gitmek istese bile kalbi izin vermez.Sen buradayken olmaz.Şimdi ne yapıyoruz?Toparlanıyoruz çünkü Nisan uyandığında bizi böyle görmesin.

Ayla lafını bitirince herkese bir göz gezdirdi ve lafına devam etti.

A:Şimdi ilk olarak Burak,Tuğba ve Bulem eve giderek dinleniyorsunuz.Akşam geri geliyorsunuz.
İkinci olarak Duygu ve Selim siz işlerinizin başına.Abidin sen burada Sinanla kalıyorsun,bende eve gidip Nisan'a bir şeyler getiriyorum.İtiraz kabul etmiyorum ona göre!

Herkes tam itiraz edecekken koridorda duyulan ses herkesi susturdu.

X:Nisannnnnnnn!

Abidin ve Burak sesi duyunca birbirlerine
'ayvayı yedik oğlum'dercesine baktılar.Galiba bu Egem'di.
En sonunda bizimkileri buldu ve yanlarına geldi.

E:Abidinn!Sen bana niye önceden haber ver miyorsun?
A:Kızım bi yürü git!Önceden mi biliyordum sanki Nisan'a araba çarpacağını.

Onlar böyle takışırken Ayla araya girerek onları susturdu.

A:Çocuklar bi durun. Şimdi herkes dediklerimi yapıyor!Had-

Geçmişin SırlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin