Ölüyorum!!!!

287 20 7
                                    

1 Hafta Sonra

Nisan 1 haftadır süren burun kanaması ve baş dönmesiyle doktora gitti.

Dr:Nisan hanım test sonuçlarınız çıktı.
N: Durum ne doktor hanım?
Dr:Üzgünüm ama vücudunuz da ölümcül bir virüs var.Mağlesef 3 aylık ömrünüz var.
N:Nasıl yani?Ağlayarak.
Dr:Tedavi zamanı geçmiş üzgünüm.

Nisan üzgün bir şekilde çıktı odadan.Bulem Nisan'ın doktora gideceğini biliyordu bu yüzden Nisan'ı ardı.

B:Abla nasıl geçti randevu?
N:Bitanem Tuğba ile abimi bizim evde toplasana,ben 1 saate kadar gelirim.
B:Abla bir şey yok di mi?
N:Yok ablacım yok.Hadi.
B:Tmm.

Nisan hem ağlıyor hemde araba kullanıyordu.

Eve geldiğinde herkes onu bekliyordu.
Nisan'ı o halde gördüklerinde hemen sordular.

Br-B-T:Ne oldu?
Br:Fıstık ne oldu?Bu ne hal?
N:A-abi ben ÖLÜYORUM.

Br-B-T:Nee!

Nisan her şeyi onlara anlattı.Bulem,Tuğba ve Nisan ağlamaya başladı.
Burak hemen söze başladı.

Br:Nisan Sinan'a söyleyecek misin?
N:Hayır.
Br:Sen bilirsin ama şunu unutma ben senin kararlarına hep saygı duydum.
N:Sağol abi.

N:Ee hadi artık kızlar toparlanın.Yeter çok ağladık.Hem....

Br-B-T:Hem....

N:Hem ölücekle ölünmez, kalanla kalınır.

Br-B-T :Böyle söyleme,lütfen.
N:Neyse ben biraz hava alayım.Gelirim ben birazdan.
Br-B-T :Tmm.

Nisan sahile gitmek için evden çıktı,o sırada Sinan'da eve geliyordu.Sinan Nisan'ı gördü seslendi ama Nisan duymadı.
Sinan Nisan'ın nereye gideceğini merak edince onu takip etmeye başladı.
Nisan sahile gelince kayalıkların üstüne çıktı ve bağırmaya başladı. Sinan'da Nisan'ı izliyordu.

N:Niye ben niye?Niye ben ölüyorum?Daha çok erken.Niye 3 ay sonra ben ölüyorum?Hem ben ölürsem kardeşlerim,abim ne yapar?
Yaa Sinan o,o ne yapar?Hem ben kendime çok iyi bakıyorum,hasta olamam.

Nisan'ın Şeytanı
Kızım hem ölüyorum diyorsun,hemde kendime iyi bakarım diyorsun.

Nisan'ın Meleği
Yaa şeytan gitme kızın üstüne o ne dediğini biliyor mu sanki üzüntüden?

Nisan
Susun ikinizi de bir kaşık suda boğarım. Ufaktan ufaktan tüyün.

Sinan duydukları karşısında zor ayakta duruyordu.Nasıl yani yaşam sebebi,hayatının anlamı ölüyor mu?Yoksa bu kötü bir şaka mı?

Sinan hemen oradan ayrıldı.Nisan onu görmesin diye.

Sinan eve geldi ve hemen kendini yatağa attı.Atmasıyla kapının çalması bir oldu.Sinan kalktı ve kapıyı açtı.Kapıda bir adet abla vardı.

A:Kardeşim.Ben geldim.
S:Hoşgeldin abla hoşgeldin.Geç içeri.
A: Prensim ne oldu sana?Bak İzmirden kalktım geldim Nisan nerede?
S:O yukarda abla yarın sabah gorusursunuz.Ben yatıyorum.
A:Sen bilirsin.

Sabah
Sinan sabah kaltı ve Kahvaltı hazırladı ve ablasını uyandırdı.
Daha sonra da gidip Nisan'ı kahvaltıya çağırdı.

Kapı çaldı ve Sinan kapıyı açtı.Bulem,Tuğba, Burak ve Nisan kapıda hiç bir şeyi belli etmemeye çalışıyorlardı.

S:Hoşgeldiniz.
Hepsi:Hoşbulduk.

Nisangil içeri Ayla da onları kahvaltı masasında karşıladı. Ayla tek tek hepsine sarılıp masaya oturttu hemen.

Laf lafı açtı kahvaltılarını yaptılar.Sonra hepsi işlerine gitti.Ayla'nı keyfi yerindeydi,Sinan da bir şey çaktırmamaya çalışıyordu. Nisan deseniz o belli etmemeye çalışıyordu ama onun da içi yanıyordu.

Hastane
Nisangil hastaneye geldiler ve öğle molasına kadar çalıştılar.Moladan sonra yine ise başladılar ama Nisan hiç iyi gözükmüyor du.

Nisan
Su an bir hastamın yanına gidiyorum ama başım dönüyor ve gözlerim kararıyor. Galiba virüsün etkileri başladı ama artık dayanamıyorum ve .... ...... ....

Yazar
Nisan bayılınca hemşirenin biri hemen sedye ister.

H:Sedye, sedye getirin. Çabuk.

Sedye gelir ve Nisan'ı bir odaya alırlar.Sinan'a da haber verirler.Sinan hemen Nisan'ın yanına gelir.

S:Nisan.Ne oldu?
H:Bayıldı Sinan hocam ama şimdi iyi serum taktık.

30 dk sonra

Nisan yavaş yavaş kendine gelmeye başladı.
N:Sinan.
S:Nisan iyi misin?
N:Sinan ben ÖLÜYORUM.



Ben geldim.Nasılsınız?İşte yeni bölüm. Haa bu arada arkadaşlar 1-2 bölümü aksiyonlu yapıcam.
Sonrasına bakarız.

Geçmişin SırlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin