Bi ara "Ben burdan atlasam dakikasında ölürüm"diye düşündü ve kollarını iki tarafa açtı.
Kendisini uçsuz bucaksız boşluğa bıraktı.........
♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤
Nisan
Ben niye hâlâ düşmedim?Bi dakka bi dakka bu belimdeki el,kimin eli?N:Yaa kardeşim bıraksana beni.Ben ne güzel düşecektim,yaa bak hâlâ tutuyor.
Hele şükür bıraktı.Kim bu yaa?
Arkamı dönmem ile şok olmam bir oldu.Wow çok yakışıklı ama Sinan kadar değil.
Ne dedim ben yaa ne Sinan'ı yaa o senin babanı öldürdü,aslında sende onun ablasını öldürdün.
Bu ne yaa önümde sallanıyor. Aa beni tutan çocuk. Bak bide pişmiş kelle gibi sırıtıyor.N:Sen beni niye tutuyorsun?Hee hangi hakla?
X:Hee hanımefendi hee, bıraksaydım da ölseydiniz mi?
N:Acaba çok merak ediyorum da burdan atlamak isteyen bir kişiye ne olur?
X: Ölür.
N:Ee o zaman beni niye tutuyorsun,atlıyorum ki ölmek istiyorum.
X:Hee her ölmek isteyen gelsin burdan atlasın da burası zincirli kuyu mezarlığına dönsün di mi!!!
N:Yaa sen benim başıma bela mısın?
X:Senin kadar güzel bir bayanın başına bela da oluruz ama ben bela değilim. Ben doktor Selim DAĞDELEN.Memnun oldum.Bak bi de elini uzatıyor. Neyse sıkalım.
N:Bende Nisan DENİZ ve ayrıca hiç memnun olmadım.
Öff nerden çıktı bu ya.?Yani aslında çocuk meteor gibi bi şey,gökten düştü desem...yok Iı.
N:Sen niye geldin?
S:Sıkıldım.
N:Hayattan mı?
S:Yoo hayat güzel de ben kendimden sıkıldım.
N:Çok garip bi insan niye kendinden sıkılsın?
S:Sen niye geldin?
N:Bende sıkıldım.
S:Sen galiba hayattan sıkıldın.
N:Doğru. Yani başıma ne geldiğini bilsen sen bile şuradan atlamak istersin.
S:Anlatta bilelim.
N:Boşver sıkılırsın.
S:Anlat.
N:İyi sen bilirsin.Anlatayım bari dinlesin.Hem benimde içim açılır.
Yazardan
Nisan başına geleni anlattı ve yine geriye doğru uzandı.S:Gerçekten çok garip.
N: Offf!!Sence ne yapayım?
S:Çocuğu seviyor musun?
N:Hem de çok.
S:Yani ben olsam ya yüzüne bakmazdım ya da birbirimizin yaralarını sarıp,aşkı seçerdim.
N:Aslında mantıklı ama...yani ne biliyim seviyorum da..Şu anda yanımda olsa kocam sarılırdım. Suçu da yokmuş ama benim de suçum yok ki.
S:Bence bi şans ver ama mesafeli ol.
N:Off!Sen niye geldin ya?Kafam iyice allak bullak oldu. Neyse gidiyorum ben.Nisan ayağa kalktı ve bir anda başı döndü, tam düşerken Selim onu tuttu ama Nisan korkudan bayıldı.
S:Nereye gidiyorsun acaba bu halde!
Selim hemen Nisan'ı kucakladı ve hastaneye götürdü.
S:Sedye! !!
As:Nisan hocam?
S:Tanıyor musunuz Nisan'ı?
As:Evet bu hastanenin doktoru kendisi.
S:Tamam, neyse sedye nerede kaldı?
As:Geldi.Nisan'ı sedyeye yatırdı ve boş odalardan birini buldu.
S:Hemen bana bir tane doktor önlüğünü getir.
As:Ama siz....
S:Ben yarın gelicek olan doktorum.Hadi!!Murat'ı da çağır.
As: Peki hocam.Asu hemen Selim'in dediklerini yaptı.Selim de Murat gelinceye kadar Nisan'ı kontrol etti.Murat gelince de..
S:Murat tansiyonu düşmüş sizin doktorun.
M:Sağol Selim.Şimdi nasıl?
S:İyi bir şeyi yok.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmişin Sırları
Fanfictionİki aşık,iki koca sır. Birbirine aşık olan bu gençler sırları ile bir gün yüz yüze gelecekler ama ne gün? GEÇMİŞİN SIRLARI onları parçalayacak mı?Yoksa ne olursa olsun aşklarına mı tutunacaklar? Hepsinin cevabı GEÇMİŞİN SIRLARINDA.... Not: Hayran K...